Gå til innhold

Syns dere dette er kvalmt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis en dame hadde sagt til dere mannfolk: åh jaaa slikk meg på mellomkjøttet! Hadde dere mistet ereksjonen da? Jeg snakket med noen venner om dette og de sa det er det ekleste ordet de har hørt :)

Anonymkode: d9a9a...1b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg slikker ofte mellomkjøttet, men vi har aldri brukt ordet i senga. Heller "litt lengre ned" og "der ja" 

Men miste ereksjonen når tunga er i fitta, det skal det mer til før skjer. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde i alle fall mistet ereksjonen om jeg var mann, med mindre vi lekte ungdomsskoleelev hos helsesøster eller noe sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter mellomkjøttet på engelsk, noen som vet? Middle meat? Kan være en ypperlig måte å bli kvitt ekle menn da. Å si noe som: lyst å klø meg på mellomkjøttet, hæ? 

Anonymkode: d9a9a...1b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er meget klinisk og akademisk i seksuell setting. Jeg ber partneren utføre cunnilingus på meg rundt klitoris, videre ned vestibulum, på minora og majora labies, perineum og en god sveip i vagina. :ler:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva heter mellomkjøttet på engelsk, noen som vet? Middle meat? Kan være en ypperlig måte å bli kvitt ekle menn da. Å si noe som: lyst å klø meg på mellomkjøttet, hæ? 

Anonymkode: d9a9a...1b7

Jeg tenker på det området som perineum, mulig de kaller det det og det er derfor jeg bruker det ordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting på kvinnekroppen er kvalmt. Heller ingen ord som beskriver de.

Anonymkode: f89bd...056

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker veldig stolt over at du sa et ord vennene dine syns var ekkelt?

Anonymkode: 6dc9f...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du virker veldig stolt over at du sa et ord vennene dine syns var ekkelt?

Anonymkode: 6dc9f...7a3

Ja de spyr nesten :) Jeg ler. 

Anonymkode: d9a9a...1b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ludolek

Mmmm....jeg synes ikke ordet er ekkelt- men det er jo lik betegnelsene på alt annet i området. Som jeg nok hadde stusset litt på å bli bedt om å nærme meg, selv om jeg jo gjør det støtt og stadig.

Men ekkelt, nei. Bare litt vel klinisk når man faktisk bedriver seksuelle greier og ikke bare snakker overflatisk om kropp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 27.8.2016 at 16.08, Arabella skrev:

Jeg er meget klinisk og akademisk i seksuell setting. Jeg ber partneren utføre cunnilingus på meg rundt klitoris, videre ned vestibulum, på minora og majora labies, perineum og en god sveip i vagina. :ler:

Si mer! Dette er pirrende. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemet med ordet mellomkjøttet? Hva er det som gjør det ekkelt? Hentydningen til at det ligger mellom noe? (I dette tilfellet vagina og anus?) - eller hentydningen til at det består av et kjøtt, hvilket resten av kroppen også stort sett gjør?

Har hørt dette før - at "mellomkjøttet" visstnok er blant de ekleste ordene som finnes - men skjønner ikke hvorfor. Virker veldig oppkonstruert.

Anonymkode: e120d...7e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
Den 27.8.2016 at 15.52, AnonymBruker skrev:

Hvis en dame hadde sagt til dere mannfolk: åh jaaa slikk meg på mellomkjøttet! Hadde dere mistet ereksjonen da? Jeg snakket med noen venner om dette og de sa det er det ekleste ordet de har hørt :)

Anonymkode: d9a9a...1b7

Liker at damer forteller hva dem vil ha. Er bare positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, stan skrev:

Si mer! Dette er pirrende. 😅

Dette er ikke tråden for mitt kanskje noe sære seksuelle vokabular. Jeg er forøvrig glad i geometri også, sylindre, trekanter etc. :lur: 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...