Gå til innhold

Det fungerer ikke i senga


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har møtt en helt fantastisk fyr på (nesten) alle måter, vi er på god vei inn i et forhold, men jeg er usikker på om jeg bør bli sammen med han pga at jeg føler vi ikke matcher spesielt godt i senga. 

Han virker ikke så interessert i andre stillinger enn misjonæren.. Jeg har forsøkt å bytte stillinger, men han vil ikke. 

En annen ting er at han går alltid veldig "rett på sak". Hvis vi kliner litt er det rett av med buksa og å prøve å presse den inn i meg. Det funker dårlig, for da er jeg ikke våt engang. Han har aldri tatt initiativ til å slikke meg og han vil ikke at jeg skal suge han..(!?) 

En tredje ting er også at han er litt liten nedentil, mulig jeg er vid også, uansett er vi en dårlig match nedentil. Han kommer hver gang, men jeg kjenner fint lite der nede..

Syntes det blir litt rart. Jeg får igrunn ikke noe ut av sexen og føler snart at jeg begynner å kvie meg for å ha sex med han igjen når det skal være sånn. 

Er dette en dum ting å gjøre det "slutt" for? Han virker lite interessert i å endre på noe, så syntes det blir vanskelig å ta opp.. 

Anonymkode: d530b...104

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det absolutt ikke en dum ting å gjøre det slutt for.

Jeg mister respekten for menn som er så dårlige på det seksuelle plan.

Et bevis på at han mangler seksuell intelligens er nettopp at han ikke innser at han har liten penis og handler deretter. Han kjører på som om han har en gjennomsnittelig/stor.

Man trenger en mann man respekterer, beundrer, føler seg trygg på og er stolt av.

Menn som mangler grunnleggende ferdigheter og evner når det kommer til sex oppnår ikke dette. Og da forsvinner forelskelsen.

Og hvorfor skal man være sammen med noen man ikke forelsket i?

Da kan vi jo like gjerne begynne med arrangerte ekteskap.

Anonymkode: 51512...f2f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk kvinner å legge all skylden på mannen, sikkert du som er vid som en tunnel.

Anonymkode: a2fbb...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det absolutt ikke en dum ting å gjøre det slutt for.

Jeg mister respekten for menn som er så dårlige på det seksuelle plan.

Et bevis på at han mangler seksuell intelligens er nettopp at han ikke innser at han har liten penis og handler deretter. Han kjører på som om han har en gjennomsnittelig/stor.

Man trenger en mann man respekterer, beundrer, føler seg trygg på og er stolt av.

Menn som mangler grunnleggende ferdigheter og evner når det kommer til sex oppnår ikke dette. Og da forsvinner forelskelsen.

Og hvorfor skal man være sammen med noen man ikke forelsket i?

Da kan vi jo like gjerne begynne med arrangerte ekteskap.

Anonymkode: 51512...f2f

Jeg mister respekten for overfladiske kvinner som deg, håper jeg ikke møter deg. Herregud.....

Anonymkode: a2fbb...84d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mister respekten for overfladiske kvinner som deg, håper jeg ikke møter deg. Herregud.....

Anonymkode: a2fbb...84d

Er da ikke noe overfladisk med dette. Tvert i mot. Det valg av partner på det dypeste nivå.

Anonymkode: 51512...f2f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mister respekten for overfladiske kvinner som deg, håper jeg ikke møter deg. Herregud.....

Anonymkode: a2fbb...84d

I langvarige forhold er det ofte sex som er limet. Uten et godt sexliv blir problemene i forholdet større. 

Anonymkode: b88c0...2e4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har du faktisk satt deg ned å pratet med ham om dette? Ikke det at han er liten til å begynne med, men det at du trenger forspill? Det at du gjerne vil gjøre mer en bare penetrering? 
Før du i det hele tenker på å enten gå inn i et forhold med, eller gjøre det sutt med denne fyren, bør du jo prate med ham skikkelig. 
Han kan ikke vite at ting ikke er bra for deg, om du ikke sier fra :)

Sammen kan dere helt sikkert finne løsninger! :) Om du tror du er vid, så kjøp deg en aquaflex på apoteket, og tren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et bevis på at han mangler seksuell intelligens er nettopp at han ikke innser at han har liten penis og handler deretter. Han kjører på som om han har en gjennomsnittelig/stor.

Dette skjønte jeg lite av. Det hadde da ikke føltes noe bedre om han bare kjørte på og prøvde å presse en stor penis inn i henne uten oppvarming.

TS, jeg synes absolutt at du bør ta det opp med ham. Hva har du å tape? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han selv ikke er interessert i å bli bedre på dette punktet så hadde jeg dumpet han. En mann som ikke vil forbedre seg kommer man ikke langt med.

Anonymkode: db030...eb0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det spesielt to ting du må tenke over; er han noe særlig erfaren og faker du under sex? (Ikke nødvendigvis at du faker en orgasme, men at du fakler stønnelyder osv.) Uerfarne gutter (kan evt.være gutter som aldri har vært i et langvarig forhold, slik at de aldri har hatt særlig mye/god kommunikasjon i senga) kan ofte være dårlige i senga uten at de skjønner det selv. Min samboer ville bare ha sex i misjonæren da vi ble sammen han også, fordi han aldri hadde kommet i en annen stilling med tidligere sexpartnere. Kanskje det er noe lignende med kjæresten din også? Forøvrig er det mange som har mye erfaring som har én favoritt-stilling fordi de har testet mye rart og vet hva de liker best. Jeg har det slik selv,og har egentlig ikke så lyst til å variere,men gjør det allikevel for å glede partneren. Man må gi og ta. At kjæresten din dropper forspill viser at han har veldig lyst på deg. Hvis det er uerfarenhet og manglende kunnskap om det motsatte kjønn som gjør at han hopper over det når det kan glede deg, må du snakke ut om det med han. 

Føler egentlig det koker ned til om han har mye/bra eller lite/dårlig erfaring i senga. Er han i kategori nr.1,er han en stor egoist som burde dumpes. Er han i kategori nr.2,er det veldig viktig at du legger alle kortene på bordet og sier det tydelig og klart som det er (hinting er ikke godt nok her), så er det mulig dere får et fantastisk sexliv etterhvert. 

Anonymkode: 29916...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid et veldig dårlig utgangspunkt å starte et forhold med en mann som viser seg å være egosentrisk i senga fra dag 1. Enkelte gutter og menn har ikke velutviklet empati eller interesse for så mye utenom egne behov og egen nytelse, i motsetning til de fleste jenter og kvinner som ofte er opplært til å "tekkes" andre. At mannen fra dag 1 ikke viser interesse for hva DU liker og ikke er villig til å gjøre noe for DEG selv om det betyr at hans egeninteresse kanskje må vente LITT, f.eks litt forspill, slikking eller en annen stilling enn hans foretrukne, betyr at han har en lang veg å gå for å bli en god partner. Og da tenker jeg ikke bare i senga men i parforholdet generelt. Hvordan man ter seg seksuelt ovenfor partneren sier noe grunnleggende om hvor mye omsorg og interesse man har for den andre, kontra hvor mye man styres av primært interesse for å få egne behov dekt.

I vår kultur med så mye offentlig seksualundervisning, stadige artikler om "hva kvinner og menn liker", "hvordan bli en god elsker", "hvordan tilfredsstille partneren i seng" så burde de fleste menn og kvinner ha fått med seg endel basale kjøreregler for hvordan det motsatte kjønn er skrudd sammen, typisk hva menn og kvinner liker. Menn fleste liker å bli sugd, kvinner flest iker å bli slikket. Sånn er det bare. Menn flest liker penetrering og får orgasme av det alene. Kvinner flest liker også penetrering men får sjelden orgasme ved penetrering alene. Det finnes noe som heter klitoris, som mange menn ser ut til å ignorere for alt det er verdt. Akkurat som om de tror at klitoris er noe kvinner selv får ta seg av?

 

Styr unna menn som er egoistiske i senga, sier jeg bare. I verste fall ender du som kvinne opp med et langvarig forhold hvr du faker stønning og orgasmer og blir mer og mer frustrert og møkkalei mannen. Slik fortjener du ikke å ha det! Et forhold skal gi DEG nytelse også, like mye som det gir mannen nytelse! Er alt for mange menn rundtomkring som tror de er guder i senga fordi dama ligger og vrir seg i fake-stønning og kramper, mens realiteten virkelig hadde fått de til å få sjokk. Kvinner har mye empati, derfor faker vi så det ljomer etter.

 

Ikke glem klitoris, menn. Just sayin. Med mindre dere har lyst til å gå igjennom livet som "han som aldri har fått ei dame til å komme men som tror han har gjort det plenty av ganger". Sørgelig isåfall, for alle parter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner må bli mere kritiske forbrukere.

Hvis en mann ikke leverer, så gi han en dårlig anmeldelse og gå så til en annen mann.

De som ikke leverer vil gå under på grunn av sviktende kundegrunnlag.

Bare sånn vil markedet fungere, når menn får en egeninteresse i å prestere bra.

Anonymkode: 51512...f2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...