Gå til innhold

Utestenge far


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor har det seg slik at enkelte kvinner bevisst velger å gjennomføre en graviditet for å så utestenge faren fullstendig fra barnets liv. Er virkelig enkelte så egoistiske at de ikke unner barnet kontakt med sin far?

Tshawe for eksempel, fikk ikke vite at han var far før datteren var 4 år! 

http://www.dagbladet.no/kjendis/madcon-tshawe-fikk-sjokkbeskjeden---ingenting-kan-skje-meg-pa-en-normal-mate/61217137

Anonymkode: 2d84e...70f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har det seg slik at enkelte kvinner bevisst velger å gjennomføre en graviditet for å så utestenge faren fullstendig fra barnets liv. Er virkelig enkelte så egoistiske at de ikke unner barnet kontakt med sin far?

Tshawe for eksempel, fikk ikke vite at han var far før datteren var 4 år! 

http://www.dagbladet.no/kjendis/madcon-tshawe-fikk-sjokkbeskjeden---ingenting-kan-skje-meg-pa-en-normal-mate/61217137

Anonymkode: 2d84e...70f

Det er mye rart ute og går, ja. Men i akkurat hans tilfelle kan man trygt si at det er flere sider av en sak, og dette er så definitivt hans :sprettoy:

Anonymkode: f6790...951

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han Tshawe utelukker jeg i denne diskusjonen.

Ellers er jeg helt enig i disse damene må være totalt hjernedøde. Jeg fatter virkelig ikke at det går ann å tenke i de baner overhode. 

Jeg trur dessverre fler og fler velger å få barn med nær sagt hvem som helst for så å kreve bidrag i minst 18 år. Jeg mener at disse mødrene skulle vært fratatt all rett til barnebidrag så lenge de er så tomme i topplokket. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør holde seg for god til å diskutere navngitte personer. Det er tross alt et lite barn involvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, EvaLena skrev:

så tomme i topplokket. 

:fnise:

Anonymkode: 6f9a7...47e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...