Gå til innhold

Noen som kan anbefale meg solpudder og highlighter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har endelig fått meg en hudrutine og kunne tenke meg å få meg en sminkerutine også. :-) 
Gjerne noe som ikke er parfymert, og som ikke har stiv pris. Et sminkesett ville jo egentlig være utmerket. Samtidig har jeg en del ting fra før. Mascara, lebestift, transparent pudder, brynspenn/børste, hvit eyeliner. Trenger en BB krem da jeg ikke har problemhud lenger, men kun for å gjøre huden litt mer jevn. Jeg har tenkt på bodyshop, og isadora, men er åpen for andre anbefalinger. Ønsker meg en sminkerutine til hverdags. 

Anonymkode: 5f395...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har endelig fått meg en hudrutine og kunne tenke meg å få meg en sminkerutine også. :-) 
Gjerne noe som ikke er parfymert, og som ikke har stiv pris. Et sminkesett ville jo egentlig være utmerket. Samtidig har jeg en del ting fra før. Mascara, lebestift, transparent pudder, brynspenn/børste, hvit eyeliner. Trenger en BB krem da jeg ikke har problemhud lenger, men kun for å gjøre huden litt mer jevn. Jeg har tenkt på bodyshop, og isadora, men er åpen for andre anbefalinger. Ønsker meg en sminkerutine til hverdags. 

Anonymkode: 5f395...5b0

Oi, så tittelen på tråden her ble litt feil. Jeg tenkte først spesielt på highlighter og solpudder. Men vil gjerne ha anbefaling til en hel sminkerutine. :-) 

Anonymkode: 5f395...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bahama mama fra the valg solpudder synes jeg er et perfekt, og matt. Highlighteren av samme merket er også utrolig bra og ganske populært, mary lou manizer. Ellers så er becca champagne en drit fin highlighter, Mac har også noen fine. :)

Anonymkode: 28fd6...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...