Gå til innhold

Han er rett og slett for liten (strl) jeg fantaserer om andre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De flotteste damene jeg har vært med har det til felles at de syntes min ble for stor. Da er vell det underforstått hvilke damer som liker stor. Pene menn har ofte ikke stor, de har klart å erobre kvinner med sitt utseende. Betyr det at jeg ikke er vakker? Så hvis stor er viktig, hvorfor er da pene kvinner ikke sammen med mindre pene menn? Stemmer denne hypotesen med din erfaring? Hva kan en si om TS og om hennes lille mann. Kan han finne seg en pen dame med sin lille? Hvem har best sex? Pene eller mindre pene mennesker.? Er det slik at pene damer har bedre sex med mindre pene menn? Min erfaring er at menn med høy intelligens ofte har stor........hjerne.

Anonymkode: a88a1...04e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har møtt flere som har vært i minste laget. En som jeg hadde en veldig god kjemi med for mange år siden han var rett og slett så liten at jeg har ikke ord for det. Han er gift og har barn i dag, så hun må tydeligvis synes det er topp. Men jeg hadde ikke sjangs til å se forbi det. For meg var det nok å ta på den, og jeg var helt uinteressert i å gå noe videre. Så jeg forstår godt at det går an, den kan faktisk være for liten. 

Personlig foretrekker jeg tykkelse enn enorm lengde. 

Anonymkode: 22956...9c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til spør jeg meg selv om det var et riktig valg å beslutte seg for å gå gjennom livet alene. Så leser jeg noen tråder på Kvinneguiden, og svaret er alltid et rungende ja.

Anonymkode: 47063...197

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Av og til spør jeg meg selv om det var et riktig valg å beslutte seg for å gå gjennom livet alene. Så leser jeg noen tråder på Kvinneguiden, og svaret er alltid et rungende ja.

Anonymkode: 47063...197

Det er det livsløpet jeg også kjører, selv om jeg egentlig ønsker meg en kjæreste. Men har skjønt at størrelse har ganske mye å si for kvinnens seksuelle nytelse, så da er det kanskje best å la være. Å gjøre noe man aldri kan mestre er bortkastet tid (både for deg og jenta) Litt kjipt, men sånn er vel livet

Anonymkode: 7f4d8...efb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er det livsløpet jeg også kjører, selv om jeg egentlig ønsker meg en kjæreste. Men har skjønt at størrelse har ganske mye å si for kvinnens seksuelle nytelse, så da er det kanskje best å la være. Å gjøre noe man aldri kan mestre er bortkastet tid (både for deg og jenta) Litt kjipt, men sånn er vel livet

Anonymkode: 7f4d8...efb

Det er bare trist at du tenker slik. Dessverre er det slik at du og andre med den innstillingen hører kun stemmen til de som sier de trenger store peniser for å bli tilfredstilt, og ikke alle de andre som som ikke gjør det.

Anonymkode: ee96c...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Av og til spør jeg meg selv om det var et riktig valg å beslutte seg for å gå gjennom livet alene. Så leser jeg noen tråder på Kvinneguiden, og svaret er alltid et rungende ja.

Anonymkode: 47063...197

Veldig synd at du tenker slik. Skulle ønske at ikke dette temaet kommer opp hele tiden. Jeg synes det er veldig leit, fordi det skremmer unge gutter og menn fra i å tørre å leve livet. 
Det finnes kvinner som vil like deg som du er, det lover jeg. 

Anonymkode: ee96c...ee1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøp en dildo og få begge hull penetrert samtidig! (Da får du og partner himmelsk sex) Skal love deg at det er deilig! Eller så kan du kjøpe deg en massasjestav (magic wand?) den gjør at jeg kniper extra musemusklene. Så den kan du bruke om du bruker doggy eller man kjører misjonærstilling. Eneste problemet jeg har er att samboer kan komme litt fort når jeg bruker magic wand.. For jeg blir så sinnsykt trang... Hehe (er visst trang til vanlig..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.8.2016 at 9.43, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg har en utfordring. Samboer er rett og slett for liten. Vi har vært sammen lenge og jeg elsker han. Men han klarer ikke gi meg nytelse under selve samleie. Han er super flink til alt annet og jeg digger det. Men akkurat å knulle meg det funker dårlig. Jeg vet det er slemt, men jeg faker og klarer ikke si at jeg ikke føler noen ting når han digger det. I det siste har jeg også fantasert om andre i senga som kan gi meg det jeg vil ha. Noen som har noen råd her ? Hva burde jeg gjøre. Jeg vil ikke gjøre det slutt heller. 

Anonymkode: 23d8d...146

Han har antakeligvis en helt normal pikk. Typisk nok mener du likevel at han er problemet. Utfordringen din er at du ikke er tilfreds med en helt normal mann.

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare trist at du tenker slik. Dessverre er det slik at du og andre med den innstillingen hører kun stemmen til de som sier de trenger store peniser for å bli tilfredstilt, og ikke alle de andre som som ikke gjør det.

Anonymkode: ee96c...ee1

Tror nok det store flertallet av jenter har mer glede av en større enn gjennomsnittlig penis. De som liker gjennomsnittlig og mindre er i et lite mindretall. Det er bare slik at større enn gjennomsnittet er overlegent seksuelt, så da har man lite å stille opp med hvis man er under. Når sannsynligheten for at du er for liten for ei jente du har noe på gang med nesten er 100% er det vel kanskje best å unngå sex?

Anonymkode: 7f4d8...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok det store flertallet av jenter har mer glede av en større enn gjennomsnittlig penis. De som liker gjennomsnittlig og mindre er i et lite mindretall. Det er bare slik at større enn gjennomsnittet er overlegent seksuelt, så da har man lite å stille opp med hvis man er under. Når sannsynligheten for at du er for liten for ei jente du har noe på gang med nesten er 100% er det vel kanskje best å unngå sex?

Anonymkode: 7f4d8...efb

Emisil.com kan løse det løse problemet. Har mannen et lite problem og hun et stort problem så er kanskje dette løsningen.

Anonymkode: a88a1...04e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27. august 2016 at 9.43, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg har en utfordring. Samboer er rett og slett for liten. Vi har vært sammen lenge og jeg elsker han. Men han klarer ikke gi meg nytelse under selve samleie. Han er super flink til alt annet og jeg digger det. Men akkurat å knulle meg det funker dårlig. Jeg vet det er slemt, men jeg faker og klarer ikke si at jeg ikke føler noen ting når han digger det. I det siste har jeg også fantasert om andre i senga som kan gi meg det jeg vil ha. Noen som har noen råd her ? Hva burde jeg gjøre. Jeg vil ikke gjøre det slutt heller. 

Anonymkode: 23d8d...146

Punkt 1 er å slutte å fake. Det er mer slemt mot deg selv enn mot ham. 

Går det for ham under samleie, eller er det for lite friksjon for ham også? Hvis han kommer, så har dere ikke noe problem, det er helt ok at dere ikke får orgasme samtidig. 

Kjøp deg en stor dildo. Så bruker du den når du onanerer. Da får du oppfylt ønske ditt om å bli helt fylt, og kan fantasere av hjertens lyst. Under samleie kan du bruke en vibrator mot klitoris. Mange kvinner må gjøre det for å komme under vaginalt samleie, helt uavhengig av størrelsen på penis.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Emisil.com kan løse det løse problemet. Har mannen et lite problem og hun et stort problem så er kanskje dette løsningen.

Anonymkode: a88a1...04e

Aldri. Hvis størrelsen min ikke gjør jobben, så får hun finne seg noen andre.

Anonymkode: 7f4d8...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...