Gå til innhold

Kan du anbefale en bar/utested i Oslo


Ingunnk

Anbefalte innlegg

Vi er en liten vennegjeng som skal ut i Oslo neste helg. Vi er 27 år, og ønsker derfor ikke et 18 års sted, eller steder gis det er veldig mange jeg som danser til Rihannas siste hit ;-)

Vi er ute etter god drikke og bra stemning. Ikke et stivt sted, men med mulighet for å ta seg en dans :-) Noen som har tips til et trivelig sted, hvor man kan senke skuldrene og ha det gøy - uten å danse inntil Isabelle på 19 år ;-) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle steder i Oslo har 20års grense, veldige mange 23 og enkelte steder har 25. å møte på en 19åring gjør man bare hvis vedkomne har fake leg ;) 

Angst, Uhørt,  Den gamle skobutikken, HimKok, The Villa, (jeg hater the villa, men vennene mine som elsker housemusikk elsker det stedet :fnise:) Blå, Stratos, Dattera til hagen. Nesten alle disse stedene ligger ved et område som heter Youngstorvet, der er det veldig avslappet og mye god musikk og har de beste utestedene i Oslo etter min mening :)

Anonymkode: 0b583...744

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Lol, blitt så gammel at jeg ikke følger med på dette. Det kommer helt ann på hva du er ute etter. Prøv Visitoslo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...