Gå til innhold

Onanere ute


Emilie5656

Anbefalte innlegg

JENTER: Hei! Som overskriften sier "onanere ute". Jeg liker å onanere ute. I skogen eller i hagen, bare det å være naken ute synes jeg er deilig. Er det flere som har prøvd det her inne?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva om noen tar deg med buksene nede? Hva gjør du da?

Anonymkode: 463fd...fbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hva om noen tar deg med buksene nede? Hva gjør du da?

Anonymkode: 463fd...fbf

Vet ikke helt hva jeg gjør da. Det ville blitt veldig flaut. Men håper på at ingen skal se meg. Det er spenningen med at noen kan se meg , som gjør meg kåt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest steinbukk79

Gjorde det en del i ungdommen, på øde steder, følte meg som en naturist, var pirrende å være naken ute, måtte bare onanere, småflaut å tenke på, men var en kåt ungfole, en fin tid å tenke tilbake på:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det, men gjør det kun på steder hvor jeg er heeelt sikker på at ingen ser meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Har selv onanert ut på fjelltur. Kropp og natur henger sammen og er både deilig og naturlig. For å være kjedelig så er det vel på sin plass å nevne at man ikke bør påtvinge ens egen seksualitet på andre. Derfor, pass på at du ikke blir ferska. Ellers, kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jeg gjort flere ganger 

Men jeg går ikke naken da, men å gå i kort skjørt uten truse på, er ganske så opphissende å lett å komme til (evnt skjule om noen skulle dukke opp.)

Anonymkode: ffa12...4f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Kristiansand123 skrev:

Jeg tror aldri i mitt liv at jeg har gjort det ute!:fnise:

You naghty girl😂😜

Anonymkode: 845c0...974

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes vind mot naken hud er pirrende. I skjørt skal det litt til å bli tatt på fersken, er lett å skjule om noen kommer. 

Jeg elsker å onanere ute, men det er lenge siden nå... Kanskje jeg må bruke en av de siste finværsdagene nå i september på det :)

Anonymkode: a5311...bbc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26.8.2016 at 1.36, Emilie5656 skrev:

Vet ikke helt hva jeg gjør da. Det ville blitt veldig flaut. Men håper på at ingen skal se meg. Det er spenningen med at noen kan se meg , som gjør meg kåt.

Hadde jeg truffet en dame som onanerte ute, hadde jeg spurt om jeg kunne få smake på henne.. Mmmm.... Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...