Gå til innhold

Menn: Er det lett å holde igjen utløsningen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis dere er høvelig nært å komme, men dama vil at dere skal holde ut litt til, er det lett eller vanskelig? 

 

Anonymkode: c2fab...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, det er klin umulig når "utløser-mekanismen" først er satt igang. Da kan man holde og knipe alt man bare vil, cum'en kommer etter noen sek uansett.

Frem til det punktet er det jo rimelig enkelt. Bare å slutte med stimuleringen.

Det finnes altså et (fysisk veldig tydelig) bristepunkt - et point of no return, der utløsningen kommer samme hva.

Anonymkode: b308e...16e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, det er klin umulig når "utløser-mekanismen" først er satt igang. Da kan man holde og knipe alt man bare vil, cum'en kommer etter noen sek uansett.

Frem til det punktet er det jo rimelig enkelt. Bare å slutte med stimuleringen.

Det finnes altså et (fysisk veldig tydelig) bristepunkt - et point of no return, der utløsningen kommer samme hva.

Anonymkode: b308e...16e

This...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er som de sier over her; det er et tidspunkt hvor man kommer og ingen vei tilbake. 😏

Anonymkode: 815af...465

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt teknisk sett er det en platå fase mellom den første stimuleringen og orgasmen. Så lenge jeg er i platå fasen kan jeg holde på nesten uten ende. 

Kunsten er å få platået til å ligge nært toppen, da er sexen fantastisk og orgasmen himmelsk. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jobbe med dette. Blir så sinnsykt gira. I går traff jeg en jente på date som jeg ble med hjem. Var ikke sånn overmåte tiltrukket, men hun var jo klar, så da var det bare å kjøre på. Men til tross for at jeg ikke fant henne så tiltrekkende så eksploderte jeg før jeg i det hele tatt fikk den inn. Hun bare runket den i 20 sek...også klarte jeg ikke holde den igjen. Ikke lett.

Men holdt seg oppe så fikk pult henne etterpå, men da blir det motsatte problemet - da er det helt umulig å komme uansett hvor lenge jeg humper i vei...så holdt på så lenge som jeg orket og ga opp.

Anonymkode: 8aa5f...cd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke og holde igjen. Og det er kjipt for holder ikke lenge,  1 minutt. Det er kjipt for min kjære. Tips? Legen eller? Rød vin funker på et vis.

J.

Anonymkode: 9ea0f...12c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...