Gå til innhold

Spår i et kvarter fra nå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange barn får jeg? Pliiis svar, hilsen en som sliter med å få nr to til å sitte :-(

Anonymkode: 8ebe3...989

Får opp 2 mulig 3.

Anonymkode: 2c13c...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, -Fiona- skrev:

Frieri og baby på oss snart? Er lov å prøve seg😃

Ja og ja!

Anonymkode: 2c13c...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lilje123 skrev:

Får jeg flere barn?

Ja.

Anonymkode: 2c13c...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Står eller stryker jeg på bacheloroppgaven min?

Anonymkode: 07f08...15f

Står!

Anonymkode: 2c13c...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Carly-Chardonnay skrev:

Blir det noe seriøst med han colombianske fyren? 

Får opp et nei.

Anonymkode: 2c13c...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver meg selvbom 15 min er gått.

Kommer det til å bli meg og han? 

Anonymkode: 9f9fc...75c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, linsejesus skrev:

Vær så vær så vær så vær så vær så snill og ikke si at dere lar en selvoppnevnt anonym spåperson på et forum ha NOEN SOM HELST INNFLYTELSE på hvordan dere forholder dere til andre mennesker.

Heldigvis har vi alle vår frie vilje til å ta egne valg! :) 

Jeg er av den tro, at brukerne her inne som blir spådd, ikke tar noe for gitt eller bokstavelig, -og heller ei er av den mening at å bli spådd betyr fasit og sannhet! :)

Uansett hva svar man får, åpner det for refleksjon hos den enkelte og eventuelt rundt dens situasjon. Dette gjelder uavhengig om man skulle like sitt svar eller ikke. Å blir spådd, kan derfor være med på å fremme og tydelig gjøre det svaret som man egentlig sitter inne med selv! ;) TS.

Får for øvrig opp stagnering på deg. Er noe som bør gis slipp på, for å bedre situasjonen betraktelig, samt at det vil åpne nye dører for deg.

Anonymkode: 2c13c...718

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heldigvis har vi alle vår frie vilje til å ta egne valg! :) 

Jeg er av den tro, at brukerne her inne som blir spådd, ikke tar noe for gitt eller bokstavelig, -og heller ei er av den mening at å bli spådd betyr fasit og sannhet! :)

Uansett hva svar man får, åpner det for refleksjon hos den enkelte og eventuelt rundt dens situasjon. Dette gjelder uavhengig om man skulle like sitt svar eller ikke. Å blir spådd, kan derfor være med på å fremme og tydelig gjøre det svaret som man egentlig sitter inne med selv! ;) TS.

Får for øvrig opp stagnering på deg. Er noe som bør gis slipp på, for å bedre situasjonen betraktelig, samt at det vil åpne nye dører for deg.

Anonymkode: 2c13c...718

Det er klart at når folk spør en påstått synsk person om de kommer til å forbli sammen med kjæresten e.l. så kommer de til å legge vekt på svaret når de skal ta avgjørelsen. Ellers hadde de ikke spurt.

Hva er det forresten jeg skal gi slipp på? Kommer ikke på noe selv, men det er jo et slikt svar som kan passe på alle. Hvem har ikke ett eller annet de holder fast i unødvendig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jeg til å få noen av jobbene jeg har søkt på?

Anonymkode: 49925...6fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... jeg er nysgjerrig. Oppfører han seg som han gjør fordi han er interessert?

Anonymkode: 0607f...33c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Stian meg? Er jeg alvorlig syk? Har moren min det bra?

Anonymkode: 43821...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, linsejesus skrev:

Det er klart at når folk spør en påstått synsk person om de kommer til å forbli sammen med kjæresten e.l. så kommer de til å legge vekt på svaret når de skal ta avgjørelsen. Ellers hadde de ikke spurt.

Hva er det forresten jeg skal gi slipp på? Kommer ikke på noe selv, men det er jo et slikt svar som kan passe på alle. Hvem har ikke ett eller annet de holder fast i unødvendig?

Utheving 1 i sitatet: Dette er din mening. Er dine ord fasiten her da kanskje? Jeg har aldri påstått at mine ord er fasit, -jeg sier hva jeg får opp. Så er det opp til hver enkelt om hva de ønsker å legge i det! ;) 

Utheving 2 i sitatet: Du har helt rett i at det kan passe på alle! Men nå kom dette ikke opp på alle, men på akkurat deg! ;) Og jeg har jo i grunn spådd ganske mange her i kveld! ;) Hva du syns om og legger i det, er opp til deg! ;) 

Kan jeg spørre deg om hvorfor du tilsynelatende er så i mot at andre spår? Og i mot at noen vil bli spådd? Og hvorfor du tilsynelatende er så veldig i mot dette, men likevel så velger du å bruke din tid på å engasjere deg her? På en tråd som innebærer tilbud du ikke ønsker å motta?

På forum kan man ytre sine meninger, og selvsagt her også, -skjønt denne tråden var i grunn ment som et tilbud og i grunn ikke en diskusjon om jeg er synsk eller ikke, om spåingen bør vektlegges av de som spør osv.! ;) Håper og tror at personene bak spørsmålene her, har evnen til å tenke og vurdere svarene selv, og at de vet at jeg ikke kommer med en spikret fasit! :) 

Det er likevel viktig "å ikke sluke alt man får servert helt rått", og det kunne være spennende med en egen tråd der vi diskuterer rundt de meningene du har ytret her! ;) Oppretter du tråd, så er jeg med! ;)

Hvordan definerer du ordet synsk? Skal en spikke fliser her, så vil jeg påpeke at jeg ikke har påstått at jeg er synsk! ;) Jeg har mine evner og metoder, og ja jeg spår og får opp ting, og ja jeg er et menneske som kan feile, -akkurat som du og alle andre kan det! ;) Det er vel derfor at uttrykket "det er menneskelig å feile" blir brukt rett som det er i ulike sammenhenger?! ;) 

Anonymkode: 2c13c...718

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver selv om det kanskje er for sent. 

Kommer jeg og min kjæreste til å flytte sammen igjen eller nærmere hverandre i løpet av et år?

Anonymkode: aade5...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utheving 1 i sitatet: Dette er din mening. Er dine ord fasiten her da kanskje? Jeg har aldri påstått at mine ord er fasit, -jeg sier hva jeg får opp. Så er det opp til hver enkelt om hva de ønsker å legge i det! ;) 

Utheving 2 i sitatet: Du har helt rett i at det kan passe på alle! Men nå kom dette ikke opp på alle, men på akkurat deg! ;) Og jeg har jo i grunn spådd ganske mange her i kveld! ;) Hva du syns om og legger i det, er opp til deg! ;) 

Kan jeg spørre deg om hvorfor du tilsynelatende er så i mot at andre spår? Og i mot at noen vil bli spådd? Og hvorfor du tilsynelatende er så veldig i mot dette, men likevel så velger du å bruke din tid på å engasjere deg her? På en tråd som innebærer tilbud du ikke ønsker å motta?

På forum kan man ytre sine meninger, og selvsagt her også, -skjønt denne tråden var i grunn ment som et tilbud og i grunn ikke en diskusjon om jeg er synsk eller ikke, om spåingen bør vektlegges av de som spør osv.! ;) Håper og tror at personene bak spørsmålene her, har evnen til å tenke og vurdere svarene selv, og at de vet at jeg ikke kommer med en spikret fasit! :) 

Det er likevel viktig "å ikke sluke alt man får servert helt rått", og det kunne være spennende med en egen tråd der vi diskuterer rundt de meningene du har ytret her! ;) Oppretter du tråd, så er jeg med! ;)

Hvordan definerer du ordet synsk? Skal en spikke fliser her, så vil jeg påpeke at jeg ikke har påstått at jeg er synsk! ;) Jeg har mine evner og metoder, og ja jeg spår og får opp ting, og ja jeg er et menneske som kan feile, -akkurat som du og alle andre kan det! ;) Det er vel derfor at uttrykket "det er menneskelig å feile" blir brukt rett som det er i ulike sammenhenger?! ;) 

Anonymkode: 2c13c...718

Når folk ber om din mening, legger de jo vekt på den. Det bekymrer meg at folk faktisk tror på at en anonym bruker kan spå i kort e.l. og faktisk forutsi noe om fremtiden deres. Klart det er spennende, men at noen anonymt kan si "jeg spår deg!" og folk hiver seg på, synes jeg rett og slett er skremmende. De kan ta det som de vil, som du sier, men når noen vil ha din mening om de f.eks. skal gifte seg, er det vel åpenbart at de kommer til å legge vekt på hva du sier?

Det kan godt hende du er helt ærlig og tror på dette selv. Hvem vet?

Jeg bruket ordet synsk veldig unøyaktig, ser det. Jeg mente evnen til å spå, generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du vil, får du det. Får opp flere valg.

Anonymkode: 2c13c...718

Spennende. Høres ut som jeg får valgmuligheter. Jeg? Valgmuligheter!? Da står ikke verden til påske.. Men ok. Er vel avhengig av meg. Helt ærlig, så vet jeg ikke om jeg vil. Litt skadeskutt. Må finne ut av det først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...