Gå til innhold

Hospitere i forelesning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Allikevel er det rimelig spesielt å påstå at om en person man ikke har sett før kommer på forelesning så blir denne jaget ut av studenter og forelser. Dette har jeg aldri opplevd noensinne,og jeg har studert ved flere studiesteder. På forelesning er det ingen som bryr seg om det er et ukjent ansikt der,men det kan jo være annerledes på studier der det er mye obligatorisk. Allikevel tviler jeg sterkt på at man hadde blitt jaget ut. Man hadde kanskje fått spørsmål,men om man avklarer dette med skolen på forhånd så er jo ikke det noe problem. Da kunne man jo ha skrevet under på en taushetsplikt,og det hadde da ikke vært noe problem.

Jeg har jo sett flere ukjente ansikt på forelesning,men jeg tenker ingenting da. På høyere utdanning er det jo ofte slik at man ikke kjenner eller ser absolutt alle på studiet sitt.

Anonymkode: 7be8d...df5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hender at folk hospiterer hos oss på sykepleien.

Kan aldri tenke meg at det skulle være noe problem så lenge du ikke plager foreleser med så mange spørsmål at han/hun ikke får gått gjennom det viktigste pensum. Så var det vel slik at du hadde sykepleier-kunnskap fra før, og da klarer du fint å henge noenlunde med. Snakk med fagansvarlig på instituttet så går det nok bra.

Anonymkode: 8684a...f4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...