Gå til innhold

Fikk han panikk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i et ganske ferskt forhold som i starten har vært preget av hans ønske om barn og mitt bestemte ''nei'' på det siden jeg begynner å nærme meg alder der det er for sent og jeg har jente og gutt fra før. Vi bestemte vi oss likevel for å satse og har det helt herlig sammen på alle måter. For få dager siden, sa jeg til ham...at om vi om ett års tid fortsatt fungerer like bra, at jeg ønsker vi skal prøve da jeg virkelig ser for meg ham i farsrollen. Jeg understrekte også at vi da må ta en ny prat om evt. risiko som medfølger osv... Han virket glad og bekreftet ovenfor meg senere at han ikke fikk panikk av det, men likevel er jeg usikker. Altså er dette mannen i mitt liv, vil jeg virkelig gi ham den opplevelsen å bli pappa. Årsaken til min usikkerhet er at han nå har avlyst å møtes i helgen da han må jobbe, men mulig jeg overtolker. Ellers er han i veldig godt humør og ellers som vanlig.

Anonymkode: 4b582...faa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Overanalysering er en farlig ting. Han måtte antagelig bare jobbe. Slapp helt av :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må jobbe.

Om du virkelig mener man kan klare seg uten penger og bare leve på luft og kjærlighet, s kan du tvinge han til å la være å jobbe, men jeg tror nok at jobbing er en av pilarene i vår eksistens.

Anonymkode: 7fddf...5dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du overanalyserer big time!

Men jeg ser ikke helt hvorfor du skal "gi" ham et barn du egentlig ikke ønsker deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25. august 2016 at 10.07, AnonymBruker skrev:

 Årsaken til min usikkerhet er at han nå har avlyst å møtes i helgen da han må jobbe, men mulig jeg overtolker. Ellers er han i veldig godt humør og ellers som vanlig.

Anonymkode: 4b582...faa

Hvis det var deg han valgte å dra på ferie med så er det mest sannsynlig jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, ok. Ja jeg overanalyserer nok. Takk for bekreftelsen:ph34r:

 

ts

Anonymkode: 4b582...faa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...