Gå til innhold

Ballerinasko som er gode å gå med?


momo

Anbefalte innlegg

Jeg går mye i hverdagen, og bruker nesten alltid kjoler. Og nå trenger jeg noen ballerinasko, som er gode å gå langt med. Gjerne noen som er litt myke i skinnet og, da jeg får så lett gnagsår. Håper noen, har noen tips å komme med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde et par fra Ecco som var gode å gå i og som var fine for noen år siden. De ble slitt ut og jeg syntes de jeg har sett fra samme merke er så kjedelige nå, men jeg har ikke akkurat lett heller så kanskje de har noen fine? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse var jo ikke så ille? 

54435-00.png

 

Kanskje ikke de mest spennende ballerinaskoene, men de er jo temmelig nøytrale og muligens gode å gå i :blomst: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, momo skrev:

Takk for tips, får ta meg en tur ut å lete. Ønsker bare helt enkle svarte.

Kult bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Clarks pleier å ha klassiske og veldig gode ballerinasko hver sesong. Ecco hadde noen utrolig gode for et par år siden, men har ikke sett de i det siste. Men begge de merkene har supre sko man kan gå langt og godt i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Bex skrev:

Clarks pleier å ha klassiske og veldig gode ballerinasko hver sesong. Ecco hadde noen utrolig gode for et par år siden, men har ikke sett de i det siste. Men begge de merkene har supre sko man kan gå langt og godt i :)

Enig. Jeg pleide å kjøpe svindyre French Sole, men Clarksskoene er like fine, mye bedre å gå med, har bedre såler, og koster halvparten.

I år har jeg denne: http://www.brandos.no/couture-bloom-black-leather.html, som er en veldig god sko (bortsett fra at den er litt høy bak), men i fjor hadde jeg denne, og den er virkelig kjempebehagelig:

https://www.amazon.com/Clarks-Womens-Originals-Lia-Grace/dp/B008L51CXU

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carly-Chardonnay

Michael Kors! Elsker mine ballerinasko fra MK. Myke og gode. Også er de stilige syns jeg. Sjekk zalando.no om det ikke selges i butikk der du bor :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...