Gå til innhold

Er jeg innpåslitem hvis jeg tar kontakt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg møtte en gutt på sommerleir som jeg crushet veldig på. Vi snakket litt sammen men ikke veldig mye, men jeg følte han så en del på meg (jeg så i hvert fall mye med han og det tror jeg han merket!) og sa hade når jeg dro selv om vi ikke hadde snakket såå mye sammen, ble veldig betatt jeg hehe :P Men ja, jeg fant instaen hans og hadde egentlig veldig lyst til at han skulle ta kontakt, så jeg fikk en venninne med åpen profil til å like tilfeldige bilder han hadde lagt ut. Når han ikke skrev noe til henne likte jeg selv det nyeste bildet han la ut som er fra mai.

Jeg håpet jo han skulle begynne å føle meg da, siden jeg har lukket profil hadde han ikke mulighet til å like noe bilder av meg.

Meen det gjorde han ikke, og nå en uke etter dette sitter jeg her og lurer på om jeg skal ta noe mer kontakt.

Samtidig vil jeg ikke være hun innpåslitne jenta som ikke klarer å ta et hint (spessielt mtp ar vi kan treffe hverandre på nye leirer)

Så hva synes dere? 

Anonymkode: 7819c...eb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta kontakt en gang og foreslå å møtes. Hvis ikke du får positiv respons glemmer du ham

Likes betyr ingenting. Det er ikke sikkert at han merket det en gang

Endret av Sykkelkopp
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sykkelkopp skrev:

Ta kontakt en gang og foreslå å møtes. Hvis ikke du får positiv respons glemmer du ham

Burde nevnt at han bor veldig langt unna, så forhold eller uaktuelt... er bare veldig betatt og har så lyst til at han skal "legge merke til meg" 

Anonymkode: 7819c...eb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Burde nevnt at han bor veldig langt unna, så forhold eller uaktuelt... er bare veldig betatt og har så lyst til at han skal "legge merke til meg" 

Anonymkode: 7819c...eb3

ER uaktuelt, gah autokorrekt 

Anonymkode: 7819c...eb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Burde nevnt at han bor veldig langt unna, så forhold eller uaktuelt... er bare veldig betatt og har så lyst til at han skal "legge merke til meg" 

Anonymkode: 7819c...eb3

Da hadde jeg bare glemt hele greia

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Da hadde jeg bare glemt hele greia

Det er jo det jeg ikke klarer :P

Anonymkode: 7819c...eb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo det jeg ikke klarer :P

Anonymkode: 7819c...eb3

Fikk et crush på en jente selv i sommer. For første gang på 4 år. Men så dro vi hver til vårt. Jeg glemmer henne ikke helt bokstavelig talt. Jeg bare gjør andre ting. Som å diskutere kjærlighet med jenter jeg ikke kjenner, på et kvinneforum

Du får ikke noe mer ut av å kontakte. Du bare dveler ved noe som før eller senere må fades vekk uansett, for å fokusere på andre ting.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Du kan fint ta kontakt, men jeg tror det er lurest å gi ballen til han etterpå. Om han ikke er interessert i å snakke med deg så er det bare til å gå videre.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo strengt tatt ikkje oppfordret til kontakt ved å like instagram bildene hans da. De fleste liker ikkje tilbake eller gir kommentar fordi noen har likt bildene man har lag ut, eller sjekker ut profilene til de som har likt. Og hvorfor fikk du venninna di til å like bildene, var det henne du ville han skulle legge merke til? Kanskje han ikkje har vært innom om siste bildet er fra mai. Om du er ute etter kontakt, legg igjen ein kommentar eller to, ikkje bare trykk på hjerte-ikonet. Men når du likevel ikkje er ute etter eit forhold, så ser eg ikkje heilt hva poenget er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med enkelte kvinners oppmerksomhetsbehov? Ikke interessert i noe mer, men er interessert i at han skal legge merke til deg? Finn deg et bedre tidsfordriv.

Anonymkode: 76488...029

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AryaKillie

Forstår at ts er ganske ung, så dere burde kanskje se på hva dere svarer og slutte å være så krasse. Og ja, likes betyr ALT for dagens ungdom ;)

Ts, er du sikker på at han aktivt bruker Instagram så ofte? Hva med å følge han? Legge han til på Facebook?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med enkelte kvinners oppmerksomhetsbehov? Ikke interessert i noe mer, men er interessert i at han skal legge merke til deg? Finn deg et bedre tidsfordriv.

Anonymkode: 76488...029

Selvfølgelig er jeg interessert i noe mer! Men han bor jo mange timer med bil unna :(

 

7 timer siden, LeahJames skrev:

Forstår at ts er ganske ung, så dere burde kanskje se på hva dere svarer og slutte å være så krasse. Og ja, likes betyr ALT for dagens ungdom ;)

Ts, er du sikker på at han aktivt bruker Instagram så ofte? Hva med å følge han? Legge han til på Facebook?

Han har likt bilder etter at jeg likte bildet hans så han har vært inne på insta, men så har samme person som han likte bildet til postet enda et bilde som han ikke likte... så jeg tror han er litt av/på.

Har veldig lyst til å begynne å følge han eller sende venneforespørsel. Men tenker samtidig at hvis han hadde vært interessert så hadde han vel respondert på at jeg likte bildet hans...? Og at jeg bare virker klengete med å ta ENDA mer kontakt? :/

15 timer siden, NordTroll skrev:

Du har jo strengt tatt ikkje oppfordret til kontakt ved å like instagram bildene hans da. De fleste liker ikkje tilbake eller gir kommentar fordi noen har likt bildene man har lag ut, eller sjekker ut profilene til de som har likt. Og hvorfor fikk du venninna di til å like bildene, var det henne du ville han skulle legge merke til? Kanskje han ikkje har vært innom om siste bildet er fra mai. Om du er ute etter kontakt, legg igjen ein kommentar eller to, ikkje bare trykk på hjerte-ikonet. Men når du likevel ikkje er ute etter eit forhold, så ser eg ikkje heilt hva poenget er.

Aaaner ikke hva som foregikk i hodet mitt da, håpet vel han skulle skrive noe til henne så hun kunne si til han at jeg hadde snakket om han og sett responsen hans :P

Anonymkode: 7819c...eb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sistr nytt: Han har nå postet to nye bilder på instagram med to dagers mellomrom.

Som sagt var forrige bilde fra mai og før det hadde han lagt ut et bilde i måneden en periode, så var litt rart at han bare plutselig postet to bilder rett etter hverandre (yes I did my stalking.)

Så betyr dette noe? At han prøver å si at han har sett at jeg har likt bildet og at han ikke bryr seg? Eller ville han se om jeg kom til å like et av de nye bildene?

Eller er dette for komplisert tankegang for en gutt (jeg har ofte fått høre av andre at jeg overanalyserer) og det betyr ingenting?

HJELP

Anonymkode: 7819c...eb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 25. august 2016 at 7.17, LeahJames skrev:

Forstår at ts er ganske ung, så dere burde kanskje se på hva dere svarer og slutte å være så krasse. Og ja, likes betyr ALT for dagens ungdom ;)

Ts, er du sikker på at han aktivt bruker Instagram så ofte? Hva med å følge han? Legge han til på Facebook?

Hør på henne, ts! :) 

 

Den 25. august 2016 at 6.50, AnonymBruker skrev:

Hva er det med enkelte kvinners oppmerksomhetsbehov? Ikke interessert i noe mer, men er interessert i at han skal legge merke til deg? Finn deg et bedre tidsfordriv.

Anonymkode: 76488...029

Hva er det med enkelte menns oppmerksomhetsbehov? Ikke interessert i å komme med gode råd, men er interessert i at alle skal legge merke til du er sint og bitter? Finn deg et bedre tidsfordriv.

Anonymkode: 3536c...54b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.8.2016 at 13.18, AnonymBruker skrev:

Sistr nytt: Han har nå postet to nye bilder på instagram med to dagers mellomrom.

Som sagt var forrige bilde fra mai og før det hadde han lagt ut et bilde i måneden en periode, så var litt rart at han bare plutselig postet to bilder rett etter hverandre (yes I did my stalking.)

Så betyr dette noe? At han prøver å si at han har sett at jeg har likt bildet og at han ikke bryr seg? Eller ville han se om jeg kom til å like et av de nye bildene?

Eller er dette for komplisert tankegang for en gutt (jeg har ofte fått høre av andre at jeg overanalyserer) og det betyr ingenting?

HJELP

Anonymkode: 7819c...eb3

Kan i det hele tatt gutter hinte? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 28.8.2016 at 13.18, AnonymBruker skrev:

Sistr nytt: Han har nå postet to nye bilder på instagram med to dagers mellomrom.

Som sagt var forrige bilde fra mai og før det hadde han lagt ut et bilde i måneden en periode, så var litt rart at han bare plutselig postet to bilder rett etter hverandre (yes I did my stalking.)

Så betyr dette noe? At han prøver å si at han har sett at jeg har likt bildet og at han ikke bryr seg? Eller ville han se om jeg kom til å like et av de nye bildene?

Eller er dette for komplisert tankegang for en gutt (jeg har ofte fått høre av andre at jeg overanalyserer) og det betyr ingenting?

HJELP

Anonymkode: 7819c...eb3

Synes det er innbilsk av deg å tro at det å legge ut to bilder kan ha noe med deg å gjøre. Han har da vel mange andre følgere.

Anonymkode: 1c6ae...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier du har privat IG profil, er du sikker på at han kjenner deg igjen ut ifra det lille bildet du har som brukerbilde? Ville kommentert på det siste bildet han la ut, for så å se hva han svarer. "Kjekken" blir fort litt over-kill, gå for noe litt mer safe i starten.

Ikke send venninnen din på han, det er ikke noe bra sjakktrekk!

Anonymkode: aaa7f...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...