Gå til innhold

Hvor kjøpe turklær? tips


Gjest AvocadoMelon

Anbefalte innlegg

Gjest AvocadoMelon

Hei! trenger tips til nettsider hvor man får kjøpt turklær. Turbukser, fleece gensere, ullklær ++

vet jo om bergans og dissa store kjedene. Men kanskje noen vet om noen andre nettsider? (eller eventuelt butikker på østlandet):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan du finne på Magasinet, (magasinet.no) sportsbutikker, villmarksbutikken på Jessheim, der har de et utrolig utvalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stormberg.no

Både nettside og butikk (bl.a. på Hvaltorvet i Sandefjord).

Endret av skravlus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sportsnett.no og oslosportslager.no

Begge har butikk i Oslo, i tillegg til nettbutikk. Begge er dyre butikker, men særlig på Sportsnett så har de ofte veldig gode kampanjer: F.eks. har de tilbud på masse fra icebreaker denne uka. Ofte har de sånne kampanjer med rabatter på alt fra et merke i en uke. (Jeg tar bussen til/fra Rådhuset hver dag, og går forbi der på vei til skolen. Og har gjort noen knallkjøp fordi jeg da får med meg kampanjene de reklamerer for i vinduet.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tur til Norwegian Outlet i Vestby kan være smart det også.

Der finner du Bergans, Stormberg, Norrøna, Devold, Craft, Haglöfs, Kari Traa og Allsport (som fører litt ulke merker).

Har gjort megagode kjøp i Norrønabutikken på utgående modeller :hoppendeglad:

På ullundertøy synes jeg ikke det er så mange som slår Icebreaker, så ukens tilbud fra Sportsnett er et skikkelig godt tilbud.

 

Anonymkode: 6e6d0...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte se på siden til Icebreaker....herregud for noen priser! Kvalitet? Ikke noe mer enn hva jeg har i skuffen fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...