Gå til innhold

Begynner han å bli lei meg? Faresignal?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er håpløst forelsket i en mann som jeg er helt sikker er den rette for meg. Om dette forholdet ikke fungerer så vet jeg faktisk ikke hvordan jeg kommer meg videre. Utifra hva han sier og gjør er følelsene gjensidige og vi har det veldig hyggelig sammen. Vi har planlagt flere turer sammen og har planer sammen til helgen. I det siste har vi vært veldig mye sammen , nesten hver dag - men i dag ville han dra og spille håndball istede for å henge med meg. Han var veldig forsiktig rundt dette og sa på en veldig pen måte at han er litt usikker på i kveld, men antagelig blir det kamp. Også har han i hele dag tatt lite kontakt... Og vært litt kort i svaremåten. Jeg skal gi han litt rom nå, og skal ikke mase på ham i det hele tatt, men blir jo litt bekymret. Har dere noen tips? 

Anonymkode: 41c54...6db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han hadde lyst til å gjøre noe annet en dag? Er det så rart? Jeg prøver å få han jeg dater til å gjøre andre ting innimellom da jeg ser han trenger det. Hender han drar til hjemstedet sitt og blir der i noen dager, da får jeg omtrent ikke tak i han. Noe jeg kan se da han møter venner og har det gøy, ikke tid til mye teksting da. Han kommer alltid tilbake og sier han har savnet meg etterpå. 

La fyren ha sitt eget liv også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er håpløst forelsket i en mann som jeg er helt sikker er den rette for meg. Om dette forholdet ikke fungerer så vet jeg faktisk ikke hvordan jeg kommer meg videre. Utifra hva han sier og gjør er følelsene gjensidige og vi har det veldig hyggelig sammen. Vi har planlagt flere turer sammen og har planer sammen til helgen. I det siste har vi vært veldig mye sammen , nesten hver dag - men i dag ville han dra og spille håndball istede for å henge med meg. Han var veldig forsiktig rundt dette og sa på en veldig pen måte at han er litt usikker på i kveld, men antagelig blir det kamp. Også har han i hele dag tatt lite kontakt... Og vært litt kort i svaremåten. Jeg skal gi han litt rom nå, og skal ikke mase på ham i det hele tatt, men blir jo litt bekymret. Har dere noen tips? 

Anonymkode: 41c54...6db

Du er NØDT til å slippe han løs litt dersom du vil ha han. Slipp han fri, støtt TYDELIG opp under at du er ok med at han vil gjøre andre ting.

Det at han er kort, tyder på at han trenger alenetid. Det at han er så forsiktig tyder på at han nesten ikke tør be om det.

Anonymkode: a95bf...3bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virket du negativ til at han skulle noe annet? Isåfall er det ikke så rart han virker kort, han ble vel usikker på om det var greit. Det er mye større sjanse for at dette fungerer hvis han vet det er greit at han gjør noe annet, så send gjerne en melding der det bare står noe sånn som "kos deg på kamp hvis det blir det da <3" eller noe annet positivt som ikke krever svar, og ikke forvent noe svar på det heller :) bare for å si ifra at du syns dette er greit 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At den andre partneren har er liv ved siden av et faktisk helt normalt, og har ingenting med at det er grunn til å lete etter faresignaler. Du virker utrolig usikker på deg selv og burde nok gjøre noe med dette. 

 

Anonymkode: 2a7aa...c59

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør nok riktig i å holde deg unna litt. Bli litt kostbar.

Jeg har droppet et par helt fantastiske menn fordi de ble "for glad i meg". Det er en slags dealbreaker når den personen konstant kontakter deg, vil henge med deg og alltid snakker om deg. Det er jo hyggelig og man bør være glad for at noen er så keen på deg, men av en eller annen grunn mister jeg bare helt interessen.

For å unngå at dette skal skje, bør du la han være den neste som kontakter deg - selv om det ikke er før om to dager. Vis han at du har et liv uten han. At du ikke er desperat.

Jeg har selv måttet gjøre dette med nye venner og menn jeg har vært interessert i. Alle må nok ta seg selv i nakken og tone seg ned innimellom :)

Jeg tror ikke du trenger mer råd enn dette. Som jeg tolker innlegget ditt, skal det ikke mer til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tibbie skrev:

Du gjør nok riktig i å holde deg unna litt. Bli litt kostbar.

Jeg har droppet et par helt fantastiske menn fordi de ble "for glad i meg". Det er en slags dealbreaker når den personen konstant kontakter deg, vil henge med deg og alltid snakker om deg. Det er jo hyggelig og man bør være glad for at noen er så keen på deg, men av en eller annen grunn mister jeg bare helt interessen.

For å unngå at dette skal skje, bør du la han være den neste som kontakter deg - selv om det ikke er før om to dager. Vis han at du har et liv uten han. At du ikke er desperat.

Jeg har selv måttet gjøre dette med nye venner og menn jeg har vært interessert i. Alle må nok ta seg selv i nakken og tone seg ned innimellom :)

Jeg tror ikke du trenger mer råd enn dette. Som jeg tolker innlegget ditt, skal det ikke mer til ;)

Dette er korrekt.

Jeg har også måttet droppe et par menn pga. dette. Jeg tror ikke det bare handler om at de blir for glad i en, men at de ikke helt forstår hvordan man bør opptre for å få et langvarig, vellykket forhold. De gir alt hele tiden, og gir en lite utfordring og spenning. Dette gjelder begge kjønn. Alle er forskjellige, og noen kvinner vil sikkert sette pris på det. Men de fleste vil etter hvert bli lei av den konstante forutsigbarheten. Kvinner generelt er ikke stor fan av å jakte, de vil miste interessen hvis en mann er for hard to get over en lengre periode. Menn derimot vil jakte litt. De orker ikke ha en kvinne hengende over seg hele tiden. Det er viktig å savne hverandre litt.

Jeg tar meg selv i å finne det vanskelig å holde litt tilbake hvis jeg er veldig forelsket, men det gjør en lurt i. Det er kanskje i følge noen litt gammeldags, men jeg som kvinne pleier ikke å være den som tar mest initiativ. Det være seg fremtidige møter eller tekstmeldinger. Alt blir mye mer spennende hvis man holder litt tilbake. Det handler ikke om å spille noe spill eller ikke være seg selv, men hvis man gir alt hele tiden blir det kjedelig i lengden, og det vil man jo ikke. En bør ikke være tilgjengelig 24/7. Ikke svar på tekstmeldinger på sekundet etter f.eks.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...