Gå til innhold

Serier som blir ødelagt av "dårlige" skuespillere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Datteren til Don Draper (Jon Hamm) i Mad Men (Kiernan Shipka). Elendig skuespiller i de første sesongene. Mad Men er for øvrig den serien hvor jeg har hatet stort sett alle karakterene.

Anonymkode: d414c...4b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De aller fleste barneskuespillere er vel egentlig ganske dårlige. Men de er jo tross alt veldig unge da. Godt voksne skuespillere (som kanskje har vært i dette yrket, siden før barneskuespillerne i det heile tatt ble født) har vel som regel opparbeidet seg mer talent også....

Anonymkode: b1dd9...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De aller fleste barneskuespillere er vel egentlig ganske dårlige. Men de er jo tross alt veldig unge da. Godt voksne skuespillere (som kanskje har vært i dette yrket, siden før barneskuespillerne i det heile tatt ble født) har vel som regel opparbeidet seg mer talent også....

Anonymkode: b1dd9...269

Han som spiller hovedrollen i filmen Room er en bedre skuespiller enn de fleste voksne skuespillere i Hollywood, og han er et barn. 

Anonymkode: 4f1fb...e16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett Devious maids? Der er det ... så ymse med skuespillerferdigheter :fnise: 

Anonymkode: 79c91...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som spilte Marissa i The OC ødela den karakteren og dro ned kvaliteten på serien. 

Alle de nye karakterene i Fuller House. Så sykt dårlige skuespillere at jeg klarte ikke fullføre første episode en gang. Jeg som hadde gledet meg til den serien så lenge. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jennifer Morrison i Once Upon A Time.

Takler ikke karakteren, og de nedovermunnvikene gir meg gysninger (og ikke på en positiv måte). Har ofte tenkt på at det hadde vært mye. mye bedre med en annen skuespiller, som hadde litt mer oppovermunnviker. Ja, jeg har hengt meg VELDIG i de munnvikene til Morrison :P

Anonymkode: 4f4cb...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke så mange serier. Men når det kommer til film synes jeg Jodie Foster er en elendig skuespiller. Hun virker helt lik i alle filmene jeg har sett henne i, akkurat som om det er samme personen i alle filmene. Og så har hun det samme blikket hele tiden og jeg blir så irritert av det. :fnise: Har ikke sett alle filmene hun er i, men har sett en del. Som regel er det fortellingen som redder filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Wednesday, August 24, 2016 at 15.18, AnonymBruker skrev:

Er det flere som føler en serie som kunne vært bra, blir ødelagt av en "dårlig" skuespiller?

Jeg liker "True blood", men hun som spiller Sooki suger (ikke blod, altså). Blir bare irritert når jeg ser henne, og drømmer om hvem som burde  ha den rollen, for å gjøre serien 10 ganger bedre! Og hun som spiller Emma i Once upon a time, hun med nedovermunnvikene. Hun har bare ett ansiktsuttrykk, liksom!

 

Anonymkode: e776c...55b

Enig i den siste der. True blood har jeg ikke sett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Monday, August 29, 2016 at 14.18, Cathrine88 skrev:

Skyler White holdt på å irritere vettet av meg gjennom hele Breaking Bad, og ikke bare på grunn av selve karakteren.

Og (upopulær mening, jeg vet :ler: ) Ian Somerhalder irriterte meg både i Lost og i de første sesongene av Vampire Diaries. Pen var han, men herregud som han overspilte. 

Tuller du. Jeg syns hun spilte Skyler utrolig bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4. september 2016 at 22.02, AnonymBruker skrev:

Åh jeg hata Amelie Pond  intenst at jeg synes Clara var forbedring. Men er ganske lei av henne nå, synes det er lenge på tida å skifte henne ut. Også synes jeg det var dumt at Martha Jones ikke ble fast partner for hun i mine øyne var bedre enn Clara (både som karakter og somskuespiller) men men.. Men hun der Amy Pond også, makan til ubrukelige karakter, hun sutret jo bare og måtte reddes hele tiden. :P

Anonymkode: 88126...4c2

Og jeg taklet virkelig ikke Martha, synes skuespilleren var crappy og hadde en så utrolig irriterende måte å prate på. Pluss at jeg hatet det derre ulykkelig forelska/sjalusi-opplegget. Jeg ble så glad da hun stakk! Men jeg virkelig ELSKET Amy/Amelia og likte Clara godt også.

Anonymkode: 37683...e2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg taklet virkelig ikke Martha, synes skuespilleren var crappy og hadde en så utrolig irriterende måte å prate på. Pluss at jeg hatet det derre ulykkelig forelska/sjalusi-opplegget. Jeg ble så glad da hun stakk! Men jeg virkelig ELSKET Amy/Amelia og likte Clara godt også.

Anonymkode: 37683...e2d

Enig!

Anonymkode: 54252...411

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den Saturday, September 10, 2016 at 21.54, AnonymBruker skrev:

Nå var det bare Kristin Davis som var attraktiv av de fire.

Anonymkode: d414c...4b2

Var det hun som spilte Charlotte? Henne likte jeg aller minst, veldig irriterende og tåpelig karakter, og så de stirrende dumme øynene! Sarah Jessica Parker har aldri vært pen, men hun virker jo relativt oppegående. Karakteren Carrie er jo også ganske smart, men glir ut i en usannsynlig spagat mellom intelligent/reflektert på den ene siden og tåpelig materialistisk/jålete/forelska i pappfigurmann på andre siden. Parker spiller vel forsåvidt denne irriterende usannsynlige spriken så godt hun kan.

Anonymkode: d01e2...cd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle barna i den serien The Whispers, greit nok at den serien seilte nedenom uansett, men de veslevoksne, polerte barna...! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12. september 2016 at 18.09, Sparks skrev:

De fleste nye og unge skuespillerne i Home and Away de siste 3-4 årene ødelegger mye for min del

Men den serien har jo alltid vært dårlig. Er en type serie som det ikke er meningen at skal være bra, bare noe man sender for TV-slaver som av en eller annen grunn blir avhengig.

Anonymkode: 8ae15...9aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 12. september 2016 at 0.22, Baremenneske skrev:

Blandt annet den "nye" kona til Ragnar i "vikings"... -virker så "livløs"...

Speaking of Ragnar, så var jo Ragnar Lunde en genial karakter i Hotel Cæsar. Der har det vært litt motsatt av denne trådens tema. Serien suger på mange måter, men enkelte karakter har vært geniale. 6-7 år siden sist jeg så en episode, så kan ikke si noe om ståa nå om dagen, men f.eks episodene hvor Juni og Christian Borchmann drakk seg fulle og planla OL i Oslo var legendarisk bra. Samme da Svein og Cato ble lurt av Nigeria-brev.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men den serien har jo alltid vært dårlig. Er en type serie som det ikke er meningen at skal være bra, bare noe man sender for TV-slaver som av en eller annen grunn blir avhengig.

Anonymkode: 8ae15...9aa

Helt uenig ;) Når det gikk på tv fra 2003 helt til 2009 så var det veldig bra, så dabbet det av fra 2012 og utover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Leifern skrev:

Speaking of Ragnar, så var jo Ragnar Lunde en genial karakter i Hotel Cæsar. Der har det vært litt motsatt av denne trådens tema. Serien suger på mange måter, men enkelte karakter har vært geniale. 6-7 år siden sist jeg så en episode, så kan ikke si noe om ståa nå om dagen, men f.eks episodene hvor Juni og Christian Borchmann drakk seg fulle og planla OL i Oslo var legendarisk bra. Samme da Svein og Cato ble lurt av Nigeria-brev.

HAHA! Nå ble jeg nesten lei meg fordi jeg aldri har sett på Hotel Cæsar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...