Gå til innhold

Serier som blir ødelagt av "dårlige" skuespillere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fear of the walking dead kunne blitt en bra serie, men det virker som at de har plukket ut de som sugde mest på audition så det er bare pinlig å se på.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke si at serien blir ødelagt siden rollen er så liten, men han som spiller Abel i Sons of Anarchy (sønnen til Jax) er helt elendig. 

Jeg syns også hun som spiller Lily i Modern Family er ganske dårlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

American Gothic.

Det er kanskje ikke det at skuespillerene er så dårlige, men at skuespillet som er valgt eller klipping/musikk er så elendig. Plottet er bra, Antony Starr er bra, guttungen gjør en god jobb.. de andre kjenner jeg ikke så godt til. Det tar i alle fall fokuset veldig bort fra handlingen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Tuesday, August 30, 2016 at 21.45, drue skrev:

Jeg syns også hun som spiller Lily i Modern Family er ganske dårlig.

Nå er jo hun bare et barn, men jeg er helt enig. Lurer på om produsenter angrer på valg av barneskuespillerne når de innser at talentet ikke utvikles med alderen og de er stuck med barn som de ikke kan skrive ut av serien. Lucas i serien er forøvrig den dårligste skuespilleren jeg har sett! Jo eldre han blir, desto vondere er scenene hans å komme gjennom. 

Ho som spiller Robyn i how I met your mother ødela serien for meg. 

Anonymkode: 54252...411

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg leste overskriften tenkte jeg SOOKIE!!!!!!!!!!!, måtte le når jeg leste HI. :fnise: Sookie ødela nesten serien, men alt annet i serien var så sykt bra at det gikk fint. :P 

Anonymkode: 60345...c6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg leste overskriften tenkte jeg SOOKIE!!!!!!!!!!!, måtte le når jeg leste HI. :fnise: Sookie ødela nesten serien, men alt annet i serien var så sykt bra at det gikk fint. :P 

Anonymkode: 60345...c6e

Jeg vet! Den påtatte aksenten, og Sookie skal liksom være en godhjertet fe, men skuespilleren mangler både ynde og talent! Kunne vært så mye bedre med en annen skuespiller i den rollen! Null sexappeal, null sjarm, bare gapende og tåpelig hele tiden😨

Anonymkode: e776c...55b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet! Den påtatte aksenten, og Sookie skal liksom være en godhjertet fe, men skuespilleren mangler både ynde og talent! Kunne vært så mye bedre med en annen skuespiller i den rollen! Null sexappeal, null sjarm, bare gapende og tåpelig hele tiden😨

Anonymkode: e776c...55b

Så deilig å vite at jeg ikke er alene med dette! Jeg sluttet å se på serien på grunn av henne. Klarte det ikke mer etter andre sesong. Serien er utrolig bra, men hovedrollen ødelegger skikkelig og barfot min del til slutt ikke verdt det. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrie i Sex and the City er dessverre fryktelig slitsom.

Heldigvis kompenserer resten av karakterene for det :laugh:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolo og Jon Snow er såpass eye candy at jeg ikke bryr meg om talentet! Herregud, jeg har blitt en mann!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spencer i Pretty little liars irriterer meg litt. Sikkert veldig god skuespiller og det er derfor. Men liker henne mye bedre nå enn før. 

Sarah Jessica Parker. Altså. Aldri sett sex and the city pga at hun ser helt ekkel ut...

Under the dome-junior. Han er sær og ekkel. 

Ian sommer-noe. Syns han er ekkel. 

The secret life- Ben og de to vennene til Amy.

Ashley tisdale. Neiii....

Osv. 

Anonymkode: e56c0...a72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den Saturday, September 03, 2016 at 2.29, AnonymBruker skrev:

Nå er jo hun bare et barn, men jeg er helt enig. Lurer på om produsenter angrer på valg av barneskuespillerne når de innser at talentet ikke utvikles med alderen og de er stuck med barn som de ikke kan skrive ut av serien. Lucas i serien er forøvrig den dårligste skuespilleren jeg har sett! Jo eldre han blir, desto vondere er scenene hans å komme gjennom. 

Ho som spiller Robyn i how I met your mother ødela serien for meg. 

Anonymkode: 54252...411

Enig på alle punkter!  Helt elendig hele gjengen! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29. august 2016 at 14.15, bippo skrev:

Clara i Doctor Who. Det kan hende det farges av at jeg virkelig ikke liker karakteren (eller storyen hennes), men jeg syns skuespillet hennes er flatt og kjedelig, og etter at hun kom inn i serien koser jeg meg ikke like mye når jeg ser den lenger. Trist. 

Åh jeg hata Amelie Pond  intenst at jeg synes Clara var forbedring. Men er ganske lei av henne nå, synes det er lenge på tida å skifte henne ut. Også synes jeg det var dumt at Martha Jones ikke ble fast partner for hun i mine øyne var bedre enn Clara (både som karakter og somskuespiller) men men.. Men hun der Amy Pond også, makan til ubrukelige karakter, hun sutret jo bare og måtte reddes hele tiden. :P

Anonymkode: 88126...4c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3. september 2016 at 2.39, AnonymBruker skrev:

Når jeg leste overskriften tenkte jeg SOOKIE!!!!!!!!!!!, måtte le når jeg leste HI. :fnise: Sookie ødela nesten serien, men alt annet i serien var så sykt bra at det gikk fint. :P 

Anonymkode: 60345...c6e

 

Den 3. september 2016 at 10.43, AnonymBruker skrev:

Jeg vet! Den påtatte aksenten, og Sookie skal liksom være en godhjertet fe, men skuespilleren mangler både ynde og talent! Kunne vært så mye bedre med en annen skuespiller i den rollen! Null sexappeal, null sjarm, bare gapende og tåpelig hele tiden😨

Anonymkode: e776c...55b

 

Den 3. september 2016 at 11.35, C'est la vie:) skrev:

Så deilig å vite at jeg ikke er alene med dette! Jeg sluttet å se på serien på grunn av henne. Klarte det ikke mer etter andre sesong. Serien er utrolig bra, men hovedrollen ødelegger skikkelig og barfot min del til slutt ikke verdt det. :(

Hadde vært greit om dere skrev hvilken serie det gjelder da... Sookie, fra Gilmore Girls eller? Hvis ja så skjønner jeg ikke hvorfor dere misliker henne så mye... Syneshin var søt jeg

Anonymkode: b9438...50d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 3.9.2016 at 10.43, AnonymBruker skrev:

Jeg vet! Den påtatte aksenten, og Sookie skal liksom være en godhjertet fe, men skuespilleren mangler både ynde og talent! Kunne vært så mye bedre med en annen skuespiller i den rollen! Null sexappeal, null sjarm, bare gapende og tåpelig hele tiden😨

Anonymkode: e776c...55b

Hun har en Oscar så talent det har hun.

Anonymkode: c67c3...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei jeg leste HI, nevermind! Har ikke sett True blood så jeg skal ikke si noe :) trodde dere snakka om Sookie i Gilmore girls skjønte ingenting...

Anonymkode: b9438...50d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en episode av alle elsker Raymond her om dagen. Herlighet ass :daane:

Anonymkode: abd2d...1c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4.9.2016 at 10.21, AnonymBruker skrev:

Sarah Jessica Parker. Altså. Aldri sett sex and the city pga at hun ser helt ekkel ut...

Anonymkode: e56c0...a72

Nå var det bare Kristin Davis som var attraktiv av de fire.

Anonymkode: d414c...4b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...