Gå til innhold

Billig, men bra dyrlege Oslo/Akershus


Fluffe

Anbefalte innlegg

Noen som har noen erfaring med dyrlege i Oslo/Akershus dere kan anbefalle. For meg er det også viktig at denne er en av de "billigere" dyrlegene, men de må kunne jobben sin. Det er stor mulighet for at jeg må opperere min hund og siden jeg er missfornøyd med dyrlegen jeg allerede bruker, så spør jeg dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, StripeyPanda skrev:

Hva slags operasjon trenger hunden?

Mye mulig korsbåndet har røket i benet. Dette var noe dyrlegen fortalte meg, men hun var ikke sikker.  Først og fremst må de finne ut eksakt hva som er galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StripeyPanda
Et øyeblikk siden, Fluffe skrev:

Mye mulig korsbåndet har røket i benet. Dette var noe dyrlegen fortalte meg, men hun var ikke sikker.  Først og fremst må de finne ut eksakt hva som er galt.

Jeg har ikke god peiling på operasjon på slike skader, men vet at det koster. Så pris kommer du ikke unna kan bli høy. Det viktigste med slik skade er å finne en dyrlege som er flink på slike operasjoner, til tross for hva prislappen er. Denne typen kirurgi krever mye kunnskap og erfaring og det er ikke billig arbeidskraft rett og slett. 

Jeg er ikke fra Oslo/Ak.-området, men vet at Fredrikstad Dyrehospital tar mange henvisninger. Om ikke en dyrlege kan gjøre jobben selv, så henviser de. Jeg tror det beste er å ha is i magen og la de finne ut av hva som er galt her, og så ta det derfra. Hvis ikke dyrlegen er sikker på en slik jobb så henvises det helt klart videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider