Gå til innhold

Anbefale PT på Sats/Elixia Storo eller linderud?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har nylig kjøpt meg kort på Sats elixia og skal få den stramme kroppen jeg ønsker meg---omsider ;) Men trenger nok litt hjelp av en PT. Noen som har en de vil anbefale på storo eller linderud i oslo? 

Anonymkode: c376d...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, Zzyzx skrev:

Hva slags trening er du mest interessert i? Jeg trener aller mest styrke selv, og på Storo ville jeg utvilsomt valgt han her:

https://www.sats.no/satselixia/treningssentre/oslo/storo-sats/personlige-trenere/fredrik-aasgaard/

Supert, takk for svar! :) Jeg er interessert i styrke og skal bli strammere og sterkere generelt, over hele kroppen.

Anonymkode: c376d...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Har nå begynt hos Tobias S michelsen på Storo og anbefaler ham virkelig!!. Ble kåret til årets salinstruktør i fjor. Veldig motiverende, kunnskapsrik og flink- og gjør treningen morsom. Kan også masse om mat og har sin egen matblogg. :) 

Anonymkode: c376d...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har nå begynt hos Tobias S michelsen på Storo og anbefaler ham virkelig!!. Ble kåret til årets salinstruktør i fjor. Veldig motiverende, kunnskapsrik og flink- og gjør treningen morsom. Kan også masse om mat og har sin egen matblogg. :) 

Anonymkode: c376d...a23

Har sett mye rart av PTer opp igjennom og vil egentlig si at det høres ut som en person som faktisk er i stand til å gi vel så gode råd om kosthold som er helt vesentlig for TS sine mål. Velg PT med omhu, det er mye rart der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...