Gå til innhold

Isjias


Gjest LadyAntebellum

Anbefalte innlegg

Gjest LadyAntebellum

Jeg har mest sannsynlig fått prolaps i korsryggen, og har store smerter i nerven ned i beinet. Skal i MR på mandag. Noen som har hatt dette og kan fortelle hvordan du ble bedre og hvor lang tid det tok? Jeg har vært dum og gått slik i månedsvis. Begynte behandling på fredag som var. Har til nå fått akupunktur og traksjonsbehandling hos kiropraktor. Syns selv jeg har vondere etter behandlingsstart men antar også at det er meningen at det blir verre før det blir bedre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har prolaps i nedre del av korsryggen. Gikk en stund med det å hadde kjempe vondt. 

Begynte hos kiropraktor. Ett knekk seinere var det nesten smertefritt. Men han jeg går hos legger meg på en benk og vrir liksom hofta og overkroppen hver sin vei.. knaser å bruker noe forferdelig men det funker.

Er der en gang i uka somregel. 

Traksjon og nåler høres mye ut spør du meg. Få MR bilder å gå til en annen knekker å hør hva dem sier. 

 

I mellomtiden bør du ikke sitte eller vri deg. Du burde derimot gå tur i ulendt terreng så mye som mulig. Det hjelper på å få ryggen til å slappe av så nervene får litt bedre plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...