Gå til innhold

Unormal utflod++ uten forklaring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blodprøver normale. Celleprøve normal. CRP normal. Testet negativt for alle kjønnssykdommer. Ikke sopp. Ingen kløe. Ingen lukt. Normal mens og ingen smerter. Men jeg har de siste ca. 4 mnd hatt mye kraftigere og ikke minst tykkere utflod enn vanlig. Jeg har vanligvis litt mer utflod enn jeg er fornøyd med(gjennom hele syklusen), slik har det alltid vært og det er min "normal" noe jeg bare må godta. Den har alltid vært hvitaktig på farge, men aldri tykk i konsistens(flytende). Men nå sliter jeg med muligens opptil dobbel mengde, og det er veldig tykt gjennom hele syklusen.. Ikke klumpete typisk sopp på noen måte, men tykk konsistens som i en slags veldig tykk, hvit krem...... Beklager infoen, men det er da dessverre tilfelle og jeg føler meg unormal og at noe er veldig galt. Opplever også noe svie under samleie(ikke ekstremt, men nok), noe jeg aldri har opplevd tidligere. 

Bruker p-ring, noe jeg har gjort i nærmere 7 år. Vært veldig fornøyd frem til nå og ikke hatt andre bivirkninger, men kan dette være årsaken? Kroppen min vil ikke lenger bruke den? Har fått anbefalt melkesyrekapsler og gel - jeg har prøvd førstnevnte uten virkning, men skal sies at jeg kun tok de tre dager på rad. Jeg har også tatt en canesten + diflucan-kur for å være på den sikre siden, men ingen endring.

Rikelig med utflod i seg selv er en ting, men den er seriøst så tykk som den kan få blitt......det kommer ikke engang ordentlig ut som det vanligvis ville gjort - kanskje en gang daglig hvor det er blitt samlet opp så mye i skjeden at når jeg f.eks. går på toalettet bare renner det ut i mengder(sikkert typ 1 ss)..som sagt, beklager info. Noen råd? :( 

Anonymkode: f911e...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...