Gå til innhold

Hvorfor vil ingen bli min kjæreste? - menn vil bare ha sex. Føler meg respektløst behandlet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

What the....

Jeg snakker om det Maria90 skrev. Det var ikke en mening, det var vitenskap. Du kan selvfølgelig mene at den er feil. Du kan også mene at babyer kommer fra storken og at 9/11 aldri skjedde. Jeg skal ikke skrive kjeftepost om du lager en tråd om det. Jeg lover

Ser ut som du ikke leste innlegget og sitatet. Det jeg sa var 100% rett var Marias innlegg. Det jeg sa om TS var bare den mest logiske forklaringen, men kan selvfølgelig være feil(Som jeg har sagt gjentatte ganger). Om du er med på det eller ikke er irrelevant.

Og du påstår hun har 100 % rett? Du skriver ingen sted at det er hennes innlegg du tenker på, men du skriver "de" som i alle som har svart i tråden ;) 

Og nei Maria har ikke rett i at dette er slik alle menn er. Noen er slik, andre milevis unna. Du er kanskje slik, men du er kun deg og ikke representativ for alle av hannkjønn. 

Jeg snakker mye med menn, og om dette med forhold og kjærlighet. Og alle har et ønske om å finne en partner, om de ikke allerede har en partner. Har de en partner, så er de stort sett alle veldig fornøyde med dette. Virker ofte som menn er de som trives best i et forhold. 

Her inne derimot så er det en del kvinnefiendtlig menn. Nå aner jeg ikke om du er en av de, men jeg antar du er på vei til å bli en. Ikke gå den veien. 

Anonymkode: 7193f...554

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts; skjerp deg. Du bør lære deg å lese oss menn bedre. Vil du ikke forstå hvordan vi tenker, så kan du takke deg selv for konsekvensene.

 

Anonymkode: 6ed39...626

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og du påstår hun har 100 % rett?

Anonymkode: 7193f...554

Ja

..

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver ingen sted at det er hennes innlegg du tenker på, men du skriver "de" som i alle som har svart i tråden ;) 

 

Anonymkode: 7193f...554

Da var jeg bare litt utydelig. Det var ikke "de" som i alle som har svart. Jeg fikk inntrykk av at vedkommende ofte reagerer på denne måten når hun er uenig, og nærmest mobber dem. Det kan fremstå veldig uattraktivt. spesielt når DE har rett. Dvs de personene som sier noe som er rett(her Maria men kan være potensiell kjæreste andre ganger)

..

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Og nei Maria har ikke rett i at dette er slik alle menn er. Noen er slik, andre milevis unna. Du er kanskje slik, men du er kun deg og ikke representativ for alle av hannkjønn. 

Anonymkode: 7193f...554

Har ikke rett i nøyaktig HVA?

--

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg snakker mye med menn, og om dette med forhold og kjærlighet. Og alle har et ønske om å finne en partner, om de ikke allerede har en partner. Har de en partner, så er de stort sett alle veldig fornøyde med dette. Virker ofte som menn er de som trives best i et forhold. 

Anonymkode: 7193f...554

Jeg har ikke motsagt dette. Jeg sier i en annen tråd at jeg tror det er tilfellet innerst inne hos de fleste.

..

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Her inne derimot så er det en del kvinnefiendtlig menn. Nå aner jeg ikke om du er en av de, men jeg antar du er på vei til å bli en. Ikke gå den veien. 

Anonymkode: 7193f...554

Jeg er verken kvinnefiendtlig eller i den tro at  damer er perfekte engler. Jeg synes bare det er interessant å vite både hvordan menn og kvinner fungerer. Uten å si at det er galt eller rett. Det er bare sånn - det er grunnen til at mennesker har overlevd og utviklet oss til de vi er idag.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

body-fat-percentage-women.jpg

 

Jeg synes 15-30% er det mest attraktive. 35% -40% begynner å bli litt i det mest laget for min smak. Over det er feit. 50% er sykelig overvektig
Men det varierer såklart litt etter hvor fettet legger seg. 35% kan være feit om det legger seg for mye på magen og ansikt i stedet for rumpe, lår og bryst
 

Hei sykkelkopp! Først og fremst vil jeg bare si at du har mange gode poenger (i mange tråder), og det virker som du er smart har mye innsikt. =) Jeg er jente selv, og etter at jeg forstod denne forskjellen på menn og kvinner har kjærlighetslivet blitt mye enklere for meg. (Var dog en GOD del yngre en ts da jeg forstod dette.) 

Synes dette med menn og sex er ganske interessant. Det jeg lurer på er: Kunne du f.eks. hatt sex mer en en gang med hun på størrelse med 40 fett% eller 45 fett%? Har du gjort det? Selv om du synes kroppene ikke er spes fine? 

Anonymkode: d90ce...64b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Ja

..

Da var jeg bare litt utydelig. Det var ikke "de" som i alle som har svart. Jeg fikk inntrykk av at vedkommende ofte reagerer på denne måten når hun er uenig, og nærmest mobber dem. Det kan fremstå veldig uattraktivt. spesielt når DE har rett. Dvs de personene som sier noe som er rett(her Maria men kan være potensiell kjæreste andre ganger)

..

Har ikke rett i nøyaktig HVA?

--

Jeg har ikke motsagt dette. Jeg sier i en annen tråd at jeg tror det er tilfellet innerst inne hos de fleste.

..

Jeg er verken kvinnefiendtlig eller i den tro at  damer er perfekte engler. Jeg synes bare det er interessant å vite både hvordan menn og kvinner fungerer. Uten å si at det er galt eller rett. Det er bare sånn - det er grunnen til at mennesker har overlevd og utviklet oss til de vi er idag.

 

Kan være jeg har tatt deg for å være en annen. jeg er så lei av menn her inne, som skal belære oss damer med at vi ikke duger til noe annet enn et tømmehøl. Heldigvis møter man få slike menn i det virkelige liv. Men her er det flere av de. Og ved det minste tegn til å virke nedlatende ovenfor oss, så blir jeg sint. 

Alle har forskjellige motiver og ønsker men stort sett alle mennesker, uansett alder og kjønn, søker aksept og bekreftelse. Noe man kan få i et godt forhold. Det er en drivkraft i oss alle. Noen er bare flinkere til å overse denne kraften. Eller missforstå hva den er. 

Anonymkode: 7193f...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei altså... Kvinner har jo flere partnere enn menn så det at menn bare er ute etter det er forståelig i så måte. Det å si at man er ute etter forhold fungerer gjerne best. Vent med sex. Blir like forbløffet hver gang det startes en slik tråd.

Når menn opp i 40 årene har draget mens kvinner i tjueårene for eksempel har flere partnere enn gjevnaldrende menn så skjønner jeg jo det. 

Anonymkode: 24d1d...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei sykkelkopp! Først og fremst vil jeg bare si at du har mange gode poenger (i mange tråder), og det virker som du er smart har mye innsikt. =) Jeg er jente selv, og etter at jeg forstod denne forskjellen på menn og kvinner har kjærlighetslivet blitt mye enklere for meg. (Var dog en GOD del yngre en ts da jeg forstod dette.) 

Synes dette med menn og sex er ganske interessant. Det jeg lurer på er: Kunne du f.eks. hatt sex mer en en gang med hun på størrelse med 40 fett% eller 45 fett%? Har du gjort det? Selv om du synes kroppene ikke er spes fine? 

Anonymkode: d90ce...64b

Takk, hyggelig å høre =)

Med 40%? Ja det kunne jeg. Hvis jenta var god.
45%? Da måtte damen vært veeldig overbevisende og hatt heldig plassert fett

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og ved det minste tegn til å virke nedlatende ovenfor oss, så blir jeg sint. 

 

Anonymkode: 7193f...554

Da hadde du nok blitt sint for mye jeg har å si, for om man graver dypt i menneskets natur så finner man ikke bare gull og grønne skoger. Og selv om det bare er nøytrale beskrivelser av realiteten så føles det ofte litt nedlatende om det ikke stemmer overens med sitt eget romantiserte selvbilde og verdenssyn. Enten du er mann eller kvinne

 

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Alle har forskjellige motiver og ønsker men stort sett alle mennesker, uansett alder og kjønn, søker aksept og bekreftelse. Noe man kan få i et godt forhold. Det er en drivkraft i oss alle. Noen er bare flinkere til å overse denne kraften. Eller missforstå hva den er. 

Anonymkode: 7193f...554

Enig. Marias innlegg er fortsatt riktig

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange kilo er ts og hvor høy er du?

Virker jo nesten litt for tilfeldig at den nye jenta han i organisasjonen har lagt sin elsk på er en sylfide, mens du kanskje er overvektig? Ofte tenker jo menn i forhold til kropp at en jente som har pupper og former kan være vel og bra å ha sex med, men samtidig ha anlegg for å bli adskillig større og feitere etter noen år i et forhold. Og derfor blir skeptisk til å innlede et forhold til en slik jente. De kan bli lurt. Fra formete til smellfeit på 5 år..

Anonymkode: ae266...a69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange kilo er ts og hvor høy er du?

Virker jo nesten litt for tilfeldig at den nye jenta han i organisasjonen har lagt sin elsk på er en sylfide, mens du kanskje er overvektig? Ofte tenker jo menn i forhold til kropp at en jente som har pupper og former kan være vel og bra å ha sex med, men samtidig ha anlegg for å bli adskillig større og feitere etter noen år i et forhold. Og derfor blir skeptisk til å innlede et forhold til en slik jente. De kan bli lurt. Fra formete til smellfeit på 5 år..

Anonymkode: ae266...a69

bruker du og spørre folk du møter om hvor høye de er og hvor mye de veier eller?? Og så hviss de skriver et høyt tall så sier du ok det er jo så klart derfor din gamle flamme gikk fra deg og fant seg en tynn en? OK

jeg er 169 og 88 kg, det høres kansje mye ut, men er fornøyd med kroppen min og har kvinnelige former, noe han sa til meg en gang. Tror neppe det kan ha noe med kroppen å gjøre når han forguder den sånn som han, gjorde. du skulle sett/hørt. 

 

Anonymkode: d1b54...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

bruker du og spørre folk du møter om hvor høye de er og hvor mye de veier eller?? Og så hviss de skriver et høyt tall så sier du ok det er jo så klart derfor din gamle flamme gikk fra deg og fant seg en tynn en? OK

jeg er 169 og 88 kg, det høres kansje mye ut, men er fornøyd med kroppen min og har kvinnelige former, noe han sa til meg en gang. Tror neppe det kan ha noe med kroppen å gjøre når han forguder den sånn som han, gjorde. du skulle sett/hørt. 

 

Anonymkode: d1b54...2e6

Høres kanskje hardt ut, men man kan elske en kropp, men ikke personen. Dessuten, når man har sex med noen er det naturlig at man tenner på kroppen, og at man sier det, det betyr ikke at han syntes kroppen din var finere enn gjennomsnittet, bare at man er opphisset i øyeblikket og liker jentekropper generelt. 

Anonymkode: 00365...c2b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

bruker du og spørre folk du møter om hvor høye de er og hvor mye de veier eller?? Og så hviss de skriver et høyt tall så sier du ok det er jo så klart derfor din gamle flamme gikk fra deg og fant seg en tynn en? OK

jeg er 169 og 88 kg, det høres kansje mye ut, men er fornøyd med kroppen min og har kvinnelige former, noe han sa til meg en gang. Tror neppe det kan ha noe med kroppen å gjøre når han forguder den sånn som han, gjorde. du skulle sett/hørt. 

 

Anonymkode: d1b54...2e6

TS, håper du leser dette :troest:

 

Med din BMI (som er veiledende såklart og ikke en fasit) så er du forbi overvektig og er innenfor fedme kategorien. Men vet du, dette betyr ingenting. For kan dette muligens være et tilfelle av at mannen tenner (enormt) seksuelt på deg men at de romantiske følelsene ikke oppstår?

Jeg tviler ikke på at du er en vakker dame. BMI og vekt til tross. Jeg tror han rett og slett ikke hadde de riktige følelsene for deg, desverre. Ikke betvil din egen verdi midt oppe i dette! En dag kommer du til å møte noen som absolutt ikke tviler på at du er hans nummer 1!

Og hun nye dama er mest sannsynlig ikke vakrere enn deg på noen måte men hadde kanskje noen trekk som appellerte til denne mannens preferanse (som btw ikke er felles for alle menn).

Jeg forstår at du er såret TS!

Mitt beste råd er å IKKE tvile på din egen verdi. Hans smak er ikke universal. Han som faller for deg er antageligvis kjekkere og 3 ganger mer sjarmerende :rodmer:

Lykke til TS :blomst:

Anonymkode: b8959...22d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carly-Chardonnay
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS, håper du leser dette :troest:

 

Med din BMI (som er veiledende såklart og ikke en fasit) så er du forbi overvektig og er innenfor fedme kategorien. Men vet du, dette betyr ingenting. For kan dette muligens være et tilfelle av at mannen tenner (enormt) seksuelt på deg men at de romantiske følelsene ikke oppstår?

Jeg tviler ikke på at du er en vakker dame. BMI og vekt til tross. Jeg tror han rett og slett ikke hadde de riktige følelsene for deg, desverre. Ikke betvil din egen verdi midt oppe i dette! En dag kommer du til å møte noen som absolutt ikke tviler på at du er hans nummer 1!

Og hun nye dama er mest sannsynlig ikke vakrere enn deg på noen måte men hadde kanskje noen trekk som appellerte til denne mannens preferanse (som btw ikke er felles for alle menn).

Jeg forstår at du er såret TS!

Mitt beste råd er å IKKE tvile på din egen verdi. Hans smak er ikke universal. Han som faller for deg er antageligvis kjekkere og 3 ganger mer sjarmerende :rodmer:

Lykke til TS :blomst:

Anonymkode: b8959...22d

Vet du,dette svaret fortjener en applaus. Så enig i alt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS, håper du leser dette :troest:

 

Med din BMI (som er veiledende såklart og ikke en fasit) så er du forbi overvektig og er innenfor fedme kategorien. Men vet du, dette betyr ingenting. For kan dette muligens være et tilfelle av at mannen tenner (enormt) seksuelt på deg men at de romantiske følelsene ikke oppstår?

Jeg tviler ikke på at du er en vakker dame. BMI og vekt til tross. Jeg tror han rett og slett ikke hadde de riktige følelsene for deg, desverre. Ikke betvil din egen verdi midt oppe i dette! En dag kommer du til å møte noen som absolutt ikke tviler på at du er hans nummer 1!

Og hun nye dama er mest sannsynlig ikke vakrere enn deg på noen måte men hadde kanskje noen trekk som appellerte til denne mannens preferanse (som btw ikke er felles for alle menn).

Jeg forstår at du er såret TS!

Mitt beste råd er å IKKE tvile på din egen verdi. Hans smak er ikke universal. Han som faller for deg er antageligvis kjekkere og 3 ganger mer sjarmerende :rodmer:

Lykke til TS :blomst:

Anonymkode: b8959...22d

Veldig enig i mye av det du skriver - men BMI-kalkulatoren kan da virkelig ikke være riktig: 

Er DETTE fedme? ? 

http://www.mybodygallery.com/photos-52178-body-shape.htm?StartAt=12

http://www.mybodygallery.com/photos-37928-body-shape.htm?StartAt=10

 

Ovrvekt - ja, men fedme er vel en annen kategori. 

Anonymkode: d2e2f...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

bruker du og spørre folk du møter om hvor høye de er og hvor mye de veier eller?? Og så hviss de skriver et høyt tall så sier du ok det er jo så klart derfor din gamle flamme gikk fra deg og fant seg en tynn en? OK

jeg er 169 og 88 kg, det høres kansje mye ut, men er fornøyd med kroppen min og har kvinnelige former, noe han sa til meg en gang. Tror neppe det kan ha noe med kroppen å gjøre når han forguder den sånn som han, gjorde. du skulle sett/hørt. 

 

Anonymkode: d1b54...2e6

Høres fælt ut. Men nesten 90 kilo på 169 cm høyde er mye. Tviler ikke på du har store pupper. Ofte er menn såpass desperate etter fi...og sex at de tar til takke med litt tjukke jenter og er sjeleglad for å få den muligheten. Men innlede et forhold er en helt annen deal. Jeg foreslår du venter mye lenger med å ha sex med en fyr, så du har større sjans for å finne en som er seriøst interessert i deg.  Menn kan si det meste for å få tilgang til sex. Vent litt og bli mer sikker på deres intensjoner med deg. Det gjorde jo forøvrig han fyren du snakker om. Han sa han ja ikke var interessert i noe forhold. Alle de komplimentene han fortalte deg mens dere holdt på sa han selvfølgelig for at han fortsatt skulle få tilgang til sex med deg. Inntil han fant noen annen.

Menn kan være noen svin der...

Anonymkode: ae266...a69

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres fælt ut. Men nesten 90 kilo på 169 cm høyde er mye. Tviler ikke på du har store pupper. Ofte er menn såpass desperate etter fi...og sex at de tar til takke med litt tjukke jenter og er sjeleglad for å få den muligheten. Men innlede et forhold er en helt annen deal. Jeg foreslår du venter mye lenger med å ha sex med en fyr, så du har større sjans for å finne en som er seriøst interessert i deg.  Menn kan si det meste for å få tilgang til sex. Vent litt og bli mer sikker på deres intensjoner med deg. Det gjorde jo forøvrig han fyren du snakker om. Han sa han ja ikke var interessert i noe forhold. Alle de komplimentene han fortalte deg mens dere holdt på sa han selvfølgelig for at han fortsatt skulle få tilgang til sex med deg. Inntil han fant noen annen.

Menn kan være noen svin der...

Anonymkode: ae266...a69

Altså unnskyld meg: Se på denne jenta: Er hun stor? Hun har tilsvarende høyde og vekt som ts. 

http://www.mybodygallery.com/photos-52178-body-shape.htm?StartAt=12 

husk at vekt ikke trenger å bety så mye. Muskler veier mer enn fett. 

Anonymkode: d2e2f...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huff, jeg forstår situasjonen din godt.. :/ Menn tenker stort sett med pikken, og har ikke så mye følelser. Utrolig dårlig av han å behandle deg på den måten. Du får stå på videre, og vit at det finnes en drømmeprins for deg der ute. =) Det gjør det helt sikkert! 

Anonymkode: d2e2f...4e9

Utifra det TS forteller så viser han jo til følelser? Bare ikke for trådstarter; men for ei annen kvinne som han deler flere interesser mer. 

Det er da ganske naturlig og fair at han bryter kontakten med ei gammel sexpartner når han har funnet ei han vil ha et forhold med. 

Han har jo heller ikke lurt TS på noen som helst slags måte. Han var åpen og ærlig om at han ikke var ute etter noe forhold med TS på forhånd, tilogmed før de hadde sex. Med andre ord visste TS godt at denne relasjonen bare var av seksuell karakter - hun kunne valgt si nei til dette opplegget men det gjorde hun ikke.

Jeg syntes det blir urimelig å delegere skyld over på mannen i denne situasjonen. TS er et voksent menneske som tar egne valg. Valgene hun tar må hun også selv ta ansvar og konsekvensene for akkurat som alle andre voksne mennesker.

Greit nok jeg forstår det er surt i etterkant når ting ikke går som man håper på , men denne mannen gav ikke TS noen håp om noe mer så kritikken bør hun rette mot seg selv fordi hun ikke lyttet til det budskapet han formidlet. 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, WubWub skrev:

Utifra det TS forteller så viser han jo til følelser? Bare ikke for trådstarter; men for ei annen kvinne som han deler flere interesser mer. 

Det er da ganske naturlig og fair at han bryter kontakten med ei gammel sexpartner når han har funnet ei han vil ha et forhold med. 

Han har jo heller ikke lurt TS på noen som helst slags måte. Han var åpen og ærlig om at han ikke var ute etter noe forhold med TS på forhånd, tilogmed før de hadde sex. Med andre ord visste TS godt at denne relasjonen bare var av seksuell karakter - hun kunne valgt si nei til dette opplegget men det gjorde hun ikke.

Jeg syntes det blir urimelig å delegere skyld over på mannen i denne situasjonen. TS er et voksent menneske som tar egne valg. Valgene hun tar må hun også selv ta ansvar og konsekvensene for akkurat som alle andre voksne mennesker.

Greit nok jeg forstår det er surt i etterkant når ting ikke går som man håper på , men denne mannen gav ikke TS noen håp om noe mer så kritikken bør hun rette mot seg selv fordi hun ikke lyttet til det budskapet han formidlet. 

 

Jeg er så enig. Synes TS fremstår som bitter og barnslig i sine svar. Jeg har også lagt med menn der jeg ble mer interessert enn dem, men det er ingens feil at en får andre følelser enn den andre. Og her har han vært helt ærlig i sine svar fra dag 1.

Anonymkode: 630c7...690

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså unnskyld meg: Se på denne jenta: Er hun stor? Hun har tilsvarende høyde og vekt som ts. 

http://www.mybodygallery.com/photos-52178-body-shape.htm?StartAt=12 

husk at vekt ikke trenger å bety så mye. Muskler veier mer enn fett. 

Anonymkode: d2e2f...4e9

Hun jenta ser bra ut. Selv om hun skjuler magen med den kjolen. Men absolutt, hun er tiltrekkende nok til å ha sex med. Digge pupper. Men så var det forhold da.. Hvordan vil hun se ut om 5-10 år?

Anonymkode: ae266...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig enig i mye av det du skriver - men BMI-kalkulatoren kan da virkelig ikke være riktig: 

Er DETTE fedme? ? 

http://www.mybodygallery.com/photos-52178-body-shape.htm?StartAt=12

http://www.mybodygallery.com/photos-37928-body-shape.htm?StartAt=10

 

Ovrvekt - ja, men fedme er vel en annen kategori. 

Anonymkode: d2e2f...4e9

Om noe er fedme er ikke en smakssak, det er en medisinsk tilstand basert på vekt og høyde. Fedme gir helserisiko og vanligvis er man det de fleste vil kalle "tykk". Synes det ser ut som disse kvinnene er i nedre ende av fedme. De er tykke og lubne, men ikke sykelige. Det finnes også noen få unntak hvor en person faller innenfor fedme-kategorien, men ser sunn og trent ut. Dette gjelder spesielt menn som har mye muskler. 

Men når dette er sagt, betyr ikke fedme at man er stygg. Hva som er pent og stykt er delevis subjektivt. Men finnes da også eksepler på tykke damer som mange menn synes er pene. Vanligvis finner menn normalvektige kvinner mest attraktive, men det er så mange andre ting som spiller en rolle, og dette varierer selvsagt fra mann til mann.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...