Gå til innhold

Kjeft av sexpartner!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har spruta så mye at de nesten fikk litt kjeft av sexpartner? Jeg har en tendens til å sprute veldig mye og kommer ofte i store mengder. Målte her om dagen i målebeger og endte opp på 14,5 ml. Er dette turnoff og noe jeg kan gjøre for å ikke få disse mengdene? Ikke like kult å måtte runke før man har sex hver gang...

Anonymkode: ed43e...897

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du kan jo prøve å sikte litt vekk fra hun da

Anonymkode: 9beb5...ae3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mengden har aldri brydd meg :P tror de færreste kjefter fordi du spruter for mye. Det er jo ikke sånn at du kan noe for sædmengden din 

Anonymkode: 9da03...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mengden har aldri brydd meg :P tror de færreste kjefter fordi du spruter for mye. Det er jo ikke sånn at du kan noe for sædmengden din 

Anonymkode: 9da03...9df

Du har tydligvis ikke så mye erfaring med damer.

Jeg har fått kjeft for alt fra sædmengde til pensistørrelse til intimbarbering til slikkeferdigheter. (Og ja, jeg vet forskjellen på en vanlig kommentar og kjeft).

Har ikke ons lenger, risikoen for å få selvtilliten knekt er rett og slett ikke verdt det.

Anonymkode: a4620...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke likt og bli kjeftet på for noe jeg ikke kan styre, man kan si i fra på en skikkelig måte.

Men om hun syns det blir for mye så kan du gi beskjed før du kommer om hun gir deg oralsex. Eventuelt kan dere bruke kondom. 

Jeg klarer heller ikke skjønne at det er ett problem. Kroppsvæsker er normalt når han har sex.

Endret av Elliespelli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått kjeft et par ganger på thai-massasje. Før så jeg ifra, men det har jeg slutta med. Litt artig når spruten går bokstavlig talt over hodet på thai-tø.. Eh, massøsen :fnise:

Anonymkode: 66d68...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Elliespelli skrev:

Jeg hadde ikke likt og bli kjeftet på for noe jeg ikke kan styre, man kan si i fra på en skikkelig måte.

Men om hun syns det blir for mye så kan du gi beskjed før du kommer om hun gir deg oralsex. Eventuelt kan dere bruke kondom. 

Jeg klarer heller ikke skjønne at det er ett problem. Kroppsvæsker er normalt når han har sex.

Har du noen gang vært sammen med en mann som spruter med trykket fra en vannpistol, da?

Anonymkode: 66d68...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23.8.2016 at 20.08, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått kjeft et par ganger på thai-massasje. Før så jeg ifra, men det har jeg slutta med. Litt artig når spruten går bokstavlig talt over hodet på thai-tø.. Eh, massøsen :fnise:

Anonymkode: 66d68...96a

Så respektløst.

Anonymkode: e0356...af7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23.8.2016 at 20.08, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått kjeft et par ganger på thai-massasje. Før så jeg ifra, men det har jeg slutta med. Litt artig når spruten går bokstavlig talt over hodet på thai-tø.. Eh, massøsen :fnise:

Anonymkode: 66d68...96a

:glare: Ja, særlig!

Anonymkode: 3b93b...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...