Gå til innhold

Diy pynt. Hva har du laget? Hva skal du lage?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker at jeg vil lage mest mulig pynt selv. Mye fordi jeg liker å drive med sånt og fordi det da blir mer spesielt bryllup for meg. 

Så jeg har tenkt til å lage egen bukett av falske blomster, små liksom perler å lime fast oppå de hvite rosene og et heklet bånd rundt der jeg skal holde.

Ønsker å lage egne bordkort. Jeg har ikke noe fin håndskrift selv så der må samboer trå til. Ønsker å ha små esker i hvit med hvite bånd så de ser ut som pakker med navn på. Inne i esken ønsker jeg å legge noe godteri. Dette er noe alle kan ta med hjem om de ønsker. Har sett at man kan kjøpe slike esker på nett, noe som sparer tid og penger, mem der får jeg nesten bare se.

Har en haug av Norges glass jeg kan bruke til ting. F.eks vaser eller ha lys i. Noen som har flere tips der?

Også de ballene man lager med tråd, lim og ballong, hvor man sprekker ballongen tilslutt og henger de rundt med lys i.

Noen som har flere slike diy pynte ideer på lager? 😀

Anonymkode: 54860...b86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så mange fine ideer du hadde. :)

Selv har jeg ikke tenkt på så mange detaljer enda, annet enn farger og generell stil/tema. Men én ting som jeg vet jeg skal lage er sånne islykter, enten av fryste ballonger med vann i eller bøtte med vann som fryser. Noe som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde bordkort og brukte lang tid på dette... Etterpå ble det litt dårlig tid til alt, så en i familien skulle hjelpe meg med å skrive på navn. Vedkommende har nydelig håndskrift, noe hun valgte å IKKE bruke på kortene... De så ikke ut :( Midt i et navn, stoppet penna av og til å virke, så hun gnurte inn bokstaven for å få den til å virke igjen. Så halve navnet er usynlig. Ellers, om det ikke var plass til hele navnet, ble det slik:

Christoff- 

er 

Men ungen brydde seg, så poenget er vel at skriften har ikke noe å si. :)

Anonymkode: 3b7db...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde brudebuketten, blomsteroppsatser(var spesielt fornøyd med den store som stod forran oss, lagde bordkort og kakekort selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, melatonin skrev:

Jeg lagde brudebuketten, blomsteroppsatser(var spesielt fornøyd med den store som stod forran oss, lagde bordkort og kakekort selv. 

Lagde du med ekte blomster i buketten eller falske?

Anonymkode: 54860...b86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Lagde du med ekte blomster i buketten eller falske?

Anonymkode: 54860...b86

ekte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...