Gå til innhold

Eks kona sendte bryllupsbilder...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høflig av henne å la han ta et valg om han vil ha minner fra en viktig del av livet, eller ikke. Å åpne andres post derimot...

Viss du ikke tåler hans fortid burde du funnet en uten.

Anonymkode: 59b03...5eb

Problemet her er ikke at han har en fortid. Fordi jeg har faktisk en fortid selv, også vært gift en gang. Problemet her er reaksjonen hans hvor han later som ingenting som om at dette er veldig greit. Nå skal det sies at jeg har pratet med min X (han jeg var gift med) angående noen papirer vi måtte fixe. Ingenting annet. Han viste veldig stor usikkerhet rundt dette og reagerte kraftig på at han sa at profilbildet mitt var fint. Også måtte han selvfølgelig lese hele samtalen osv som i utgangspunktet ikke jeg har noe imot. Men nå at det for han skal være veldig greit å ha kontakt med x-en uten å i formere meg om det for så å få bilder av de to i posten. Synes jeg lukter dobbeltmoral her 😕 ts 

Anonymkode: fa687...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet her er ikke at han har en fortid. Fordi jeg har faktisk en fortid selv, også vært gift en gang. Problemet her er reaksjonen hans hvor han later som ingenting som om at dette er veldig greit. Nå skal det sies at jeg har pratet med min X (han jeg var gift med) angående noen papirer vi måtte fixe. Ingenting annet. Han viste veldig stor usikkerhet rundt dette og reagerte kraftig på at han sa at profilbildet mitt var fint. Også måtte han selvfølgelig lese hele samtalen osv som i utgangspunktet ikke jeg har noe imot. Men nå at det for han skal være veldig greit å ha kontakt med x-en uten å i formere meg om det for så å få bilder av de to i posten. Synes jeg lukter dobbeltmoral her 😕 ts 

Anonymkode: fa687...9cb

Men herregud, snakk med mannen din sa, spør hvorfor han reagerte som han gjorde og hvilken relasjon de har! Du virker rimelig tafatt. 

Anonymkode: 6f830...d47

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men herregud, snakk med mannen din sa, spør hvorfor han reagerte som han gjorde og hvilken relasjon de har! Du virker rimelig tafatt. 

Anonymkode: 6f830...d47

Ja jeg har skrevet tidligere i tråden at jeg skal prate med han når han kommer hjem fra jobb. Men det fikk du kanskje ikke med deg.....ts 

Anonymkode: fa687...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men herregud, snakk med mannen din sa, spør hvorfor han reagerte som han gjorde og hvilken relasjon de har! Du virker rimelig tafatt

Anonymkode: 6f830...d47

Amen! 

Anonymkode: a6476...939

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Amen! 

Anonymkode: a6476...939

Hva mener du at hun skulle ha gjort?

Anonymkode: f097c...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er akkurat det jeg tenker. At det ikke kan være rent uskyldig. Altså jeg prøver å tenke hvis jeg selv hadde vært i den situasjonen. Sånn som noen her nevner at "hun ikke ville ha bildene" ok? Om jeg ikke vil ha bildene av x-en min, tar jeg ikke bildene og sender til ett helt annet kontinent. Jeg tenker at hun ville minne han på bryllupet og tiden de var sammen.  Ts 

Anonymkode: fa687...9cb

Betyr det at du mener alle tenker som deg?

Anonymkode: a6751...92a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Betyr det at du mener alle tenker som deg?

Anonymkode: a6751...92a

Nei. Betyr det at jeg ikke har rett til å skrive hva JEG TENKER? 

Anonymkode: fa687...9cb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du at hun skulle ha gjort?

Anonymkode: f097c...783

Jeg sa amen til tafattheten hennes, men å la være å åpne andres brev er en fin start. 

 

Anonymkode: a6476...939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sa amen til tafattheten hennes, men å la være å åpne andres brev er en fin start. 

 

Anonymkode: a6476...939

Ja. Det virket som du hadde så mange meninger om det hun gjorde som hun ikke skjønte, eller ville innrømme, selv. Om at hun snoket på ekskona på fb og slike ting. Det var de jeg lurte på hva var :)

Anonymkode: f097c...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Betyr det at jeg ikke har rett til å skrive hva JEG TENKER? 

Anonymkode: fa687...9cb

Ikke når du mangler så mye empati at du bare konkluderer med det verste.

Anonymkode: a6751...92a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Det virket som du hadde så mange meninger om det hun gjorde som hun ikke skjønte, eller ville innrømme, selv. Om at hun snoket på ekskona på fb og slike ting. Det var de jeg lurte på hva var :)

Anonymkode: f097c...783

Åhja😊

Jeg syntes bare at ts virker veldig usikker på seg selv og samboeren. Det er mye med svarene hennes som jeg ikke får det til å stemme, og at hun ikke er noen dramaqueen. Yeah, right! 

Samboeren hennes har vært skilt i 6år før de ble sammen, og hun er redd for hvordan han vil reagere på bildene? Jeg tviler veldig på at hun ikke visste hvem eks kona var før brevet med bildene kom i posten. Det var nok navnet på avsenderen som hun gjenkjente og ga henne en dårlig følelse. Nysgjerrigheten tok overhånd og åpnet konvolutten. 

Anyways, jeg har kastet bort nok tid på denne tråden og sier meg ferdig med den. 

 

Anonymkode: a6476...939

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åhja😊

Jeg syntes bare at ts virker veldig usikker på seg selv og samboeren. Det er mye med svarene hennes som jeg ikke får det til å stemme, og at hun ikke er noen dramaqueen. Yeah, right! 

Samboeren hennes har vært skilt i 6år før de ble sammen, og hun er redd for hvordan han vil reagere på bildene? Jeg tviler veldig på at hun ikke visste hvem eks kona var før brevet med bildene kom i posten. Det var nok navnet på avsenderen som hun gjenkjente og ga henne en dårlig følelse. Nysgjerrigheten tok overhånd og åpnet konvolutten. 

Anyways, jeg har kastet bort nok tid på denne tråden og sier meg ferdig med den. 

 

Anonymkode: a6476...939

Jeg er enig med deg 😊

Anonymkode: f097c...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror exkona prøver å få han tilbake.  Se her hvor lykkelige vi var bla bla 😐

Anonymkode: ae77f...ad6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åhja😊

Jeg syntes bare at ts virker veldig usikker på seg selv og samboeren. Det er mye med svarene hennes som jeg ikke får det til å stemme, og at hun ikke er noen dramaqueen. Yeah, right! 

Samboeren hennes har vært skilt i 6år før de ble sammen, og hun er redd for hvordan han vil reagere på bildene? Jeg tviler veldig på at hun ikke visste hvem eks kona var før brevet med bildene kom i posten. Det var nok navnet på avsenderen som hun gjenkjente og ga henne en dårlig følelse. Nysgjerrigheten tok overhånd og åpnet konvolutten. 

Anyways, jeg har kastet bort nok tid på denne tråden og sier meg ferdig med den. 

 

Anonymkode: a6476...939

Du spekulerer veldig mye her på hva som skjedde. Da skal jeg si deg at ja jeg reagerte på navnet fordi det er et navn fra det landet han kommer ifra som jeg ikke kjenner som familiemedlem. At jeg fikk en dårlig følelse er ikke noe jeg kan noe for at den dårlige følelsen dukker opp. Jeg har pratet med min samboer i går.  Og han innrømmet at han har hatt kontakt med henne på fb, slettet samtaler, og gitt henne adressen sin pga hun ville sende en gave til han.  Så nå er det med hue og rævva ut. Ikke fordi han fikk bildene men fordi nå er det 4 gangen han har kontakt med en 4 ex bak min rygg og sletter bevis. Kall meg dum eller hva du vil for at jeg har gitt han 3 sjanser men en ting er sikkert at en sjanse til får han ikke. Ts

Anonymkode: fa687...9cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du spekulerer veldig mye her på hva som skjedde. Da skal jeg si deg at ja jeg reagerte på navnet fordi det er et navn fra det landet han kommer ifra som jeg ikke kjenner som familiemedlem. At jeg fikk en dårlig følelse er ikke noe jeg kan noe for at den dårlige følelsen dukker opp. Jeg har pratet med min samboer i går.  Og han innrømmet at han har hatt kontakt med henne på fb, slettet samtaler, og gitt henne adressen sin pga hun ville sende en gave til han.  Så nå er det med hue og rævva ut. Ikke fordi han fikk bildene men fordi nå er det 4 gangen han har kontakt med en 4 ex bak min rygg og sletter bevis. Kall meg dum eller hva du vil for at jeg har gitt han 3 sjanser men en ting er sikkert at en sjanse til får han ikke. Ts

Anonymkode: fa687...9cb

Flink du er som står opp for deg selv nå <3 Det er begrenset hvor mange sjanser det er verdt å gi en person man åpenbart ikke kan stole på.

Anonymkode: 96bd8...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være lov å ha kontakt med eksene sine. Han sletter jo fordi du blir sur og ikke nødvendigvis fordi det foregår noe galt.

Merkelig at han ikke har flyttet for lenge siden. Jeg hadde ikke orket å bodd med noen som nektet meg kontakt med folk og som åpnet posten min.

Anonymkode: 15354...7ab

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flink du er som står opp for deg selv nå <3 Det er begrenset hvor mange sjanser det er verdt å gi en person man åpenbart ikke kan stole på.

Anonymkode: 96bd8...b5c

Det er sant og veldig synd siden vi har barn sammen. Men dette er umulig. Nå har vi allerede slitt i 2 år (eller, jeg har slitt) med å bygge opp tillit og så kommer han med dette en gang til. Det er helt sykt at man ikke lærer etter 1 gang. Men én ting har jeg hvertfall lært og det er å ikke gi flere sjanser fordi det aldri blir bedre. Så nå blir det familievernkontoret next. Uansett hvor mye jeg elsker han så kan jeg ikke gjøre dette mot meg selv.  Jeg har allerede blitt ødelagt av alle løgner og dritt. Men ja da kan jeg vel si meg ferdig med denne tråden. Ts 

Anonymkode: fa687...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må da være lov å ha kontakt med eksene sine. Han sletter jo fordi du blir sur og ikke nødvendigvis fordi det foregår noe galt.

Merkelig at han ikke har flyttet for lenge siden. Jeg hadde ikke orket å bodd med noen som nektet meg kontakt med folk og som åpnet posten min.

Anonymkode: 15354...7ab

Unskylt meg, men har du lest hele tråden? Fikk du kanskje ikke med deg at han klikker i vinkler fordi jeg snakket med MIN X angående noen papirer vi måtte fixe og hvor han da lager sååå mye drama ut ifra det og må lese gjennom samtalene mine selvom jeg er helt åpen og ærlig om kontakten osv  ja det beviser bare at han kan gjøre noe som han ikke aksepterer at jeg gjør. Problemet er ikke at hab har kontakt med x-ene problemet er at han skjuler det. Tviler på at du ville vært i ett forhold med en person som mener at det du gjør er fullstendig galt og respektløst når partneren selv gjør det samme flere ganger. Eller? Ts 

Anonymkode: fa687...9cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unskylt meg, men har du lest hele tråden? Fikk du kanskje ikke med deg at han klikker i vinkler fordi jeg snakket med MIN X angående noen papirer vi måtte fixe og hvor han da lager sååå mye drama ut ifra det og må lese gjennom samtalene mine selvom jeg er helt åpen og ærlig om kontakten osv  ja det beviser bare at han kan gjøre noe som han ikke aksepterer at jeg gjør. Problemet er ikke at hab har kontakt med x-ene problemet er at han skjuler det. Tviler på at du ville vært i ett forhold med en person som mener at det du gjør er fullstendig galt og respektløst når partneren selv gjør det samme flere ganger. Eller? Ts 

Anonymkode: fa687...9cb

Da er dere begge like ille i mine øyne.

Anonymkode: 15354...7ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men men, jeg skjønner ingenting. Går du fra ham fordi eks-kona sendte de bryllupsbildene? Da oppnår hun jo akkurat det hun håpte på, hvorfor la henne bestemme og ødelegge? Det er jo motsatt av all fornuft? Resultatet er hva hun ønsket, og det motsatte av hva du ønsker? "Eks-kona vil ha ham tilbake og ødelegge for vårt forhold, så det lar jeg henne gjøre så enkelt som det".

Anonymkode: 3f398...44f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...