Gå til innhold

"Lettelse" ved squirting


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som kjenner en enorm "lettelse" når dere har squirtet, (og kanskje spesielt ved intense orgasmer) akkurat som om man får tisset etter å ha måtte holdt seg i timesvis?

Anonymkode: 90bea...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke svare deg, jeg har bare et spørsmål. Jeg har aldri squirtet, kan du fortelle litt om hvordan du får det til, hva skal til? Hvordan forløper det seg, er det som å tisse?? Sorry avsporing, er bare nysgjerrig.

Anonymkode: 3d066...124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke svare deg, jeg har bare et spørsmål. Jeg har aldri squirtet, kan du fortelle litt om hvordan du får det til, hva skal til? Hvordan forløper det seg, er det som å tisse?? Sorry avsporing, er bare nysgjerrig.

Anonymkode: 3d066...124

Hvis mannen trykker oppover når han fingrer deg skal det være ganske enkelt å squirte, men det er ikke slik at alle får det til.. Hos meg kan det skje om jeg blir pirret over en lengre stund, at jeg er veldig kåt. Om du strammer musklene skjer det nok fortere. Jeg kan klare det flere ganger om jeg er veldig kåt og mannen vet hva han holder på med😉 Når jeg er alene så skjer det som oftest om jeg bruker både vibrator og dildo. Noen ganger kommer det veeeldig mye, ser ofte ut som mannen har tatt seg en dusj😂 mens andre ganger renner det bare litt 😊 

Ts. Kjenner også en lettelse, blir liggende å skjelve en god stund etterpå 🙈

Anonymkode: f9256...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis mannen trykker oppover når han fingrer deg skal det være ganske enkelt å squirte, men det er ikke slik at alle får det til.. Hos meg kan det skje om jeg blir pirret over en lengre stund, at jeg er veldig kåt. Om du strammer musklene skjer det nok fortere. Jeg kan klare det flere ganger om jeg er veldig kåt og mannen vet hva han holder på med😉 Når jeg er alene så skjer det som oftest om jeg bruker både vibrator og dildo. Noen ganger kommer det veeeldig mye, ser ofte ut som mannen har tatt seg en dusj😂 mens andre ganger renner det bare litt 😊 

Ts. Kjenner også en lettelse, blir liggende å skjelve en god stund etterpå 🙈

Anonymkode: f9256...de7

Har intensiteten på orgasmene noe å si for hvor mye du spruter? Eller spruter du mer hvis det er lenge siden?

Kjenner til de skjelvingene ja ;) Føler meg helt tom etter jeg har kommet kraftig 

Anonymkode: 90bea...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis mannen trykker oppover når han fingrer deg skal det være ganske enkelt å squirte, men det er ikke slik at alle får det til.. Hos meg kan det skje om jeg blir pirret over en lengre stund, at jeg er veldig kåt. Om du strammer musklene skjer det nok fortere. Jeg kan klare det flere ganger om jeg er veldig kåt og mannen vet hva han holder på med😉 Når jeg er alene så skjer det som oftest om jeg bruker både vibrator og dildo. Noen ganger kommer det veeeldig mye, ser ofte ut som mannen har tatt seg en dusj😂 mens andre ganger renner det bare litt 😊 

Ts. Kjenner også en lettelse, blir liggende å skjelve en god stund etterpå 🙈

Anonymkode: f9256...de7

Tusen takk for svar og tips! 

Anonymkode: 3d066...124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det flere enn meg som kjenner en enorm "lettelse" når dere har squirtet, (og kanskje spesielt ved intense orgasmer) akkurat som om man får tisset etter å ha måtte holdt seg i timesvis?

Anonymkode: 90bea...9ba

Det har vært research på dette, squirting er å urinere, selv om du går og tisser rett før du har sex, så rett før orgasme så fylles blæra og du "squirter", grunnen til veska er litt glatt og ikke 100% urinaktig er fordi det er samme middel som menn utskiller ved orgasme, tror det er glans et eller annet.

 

Kan slenge med en link så kan dere lese selv.

Link: http://www.iflscience.com/health-and-medicine/women-squirting-during-sex-may-actually-be-peeing/

Endret av Ardenus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har intensiteten på orgasmene noe å si for hvor mye du spruter? Eller spruter du mer hvis det er lenge siden?

Kjenner til de skjelvingene ja ;) Føler meg helt tom etter jeg har kommet kraftig 

Anonymkode: 90bea...9ba

Både og for meg iallefall, mye med både intensiteten men også hvis det er lenge siden. Om jeg feks får flere orgasmer på en gang om du skjønner så tar det liksom litt av. Blir mindre og mindre 😊 Er jeg veldig kåt og det er en stund siden så kommer det mye 😉

Anonymkode: f9256...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar og tips! 

Anonymkode: 3d066...124

Jeg og ekskjæresten min søkte faktisk på nettet om hvordan få det best til, der fant vi en video som viste det ganske godt, den første gangen han prøvde det var veggene, skapet og kjæresten klissvåt.. Men så kommer det som oftest veldig mye her da. Ingen er like der 😊 Ganske "flaut" om det er en ny en jeg har sex med, men de aller fleste menn digger det, så da stopper de ikke med den ene gangen akkurat 🙈

Anonymkode: f9256...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis mannen trykker oppover når han fingrer deg skal det være ganske enkelt å squirte, men det er ikke slik at alle får det til.. Hos meg kan det skje om jeg blir pirret over en lengre stund, at jeg er veldig kåt. Om du strammer musklene skjer det nok fortere. Jeg kan klare det flere ganger om jeg er veldig kåt og mannen vet hva han holder på med😉 Når jeg er alene så skjer det som oftest om jeg bruker både vibrator og dildo. Noen ganger kommer det veeeldig mye, ser ofte ut som mannen har tatt seg en dusj😂 mens andre ganger renner det bare litt 😊 

Ts. Kjenner også en lettelse, blir liggende å skjelve en god stund etterpå 🙈

Anonymkode: f9256...de7

Heldige mannen din !!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler også en veldig lettelse når jeg squirtet. Orgasmen blir ekstra heftig å tømmer kroppen helt. Blir ofte liggende å skjelve å riste spesielt i beina, lenge etterpå:)

Anonymkode: 877c2...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...