Gå til innhold

Hvordan klarer folk å sove på fly?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser mange bruker sånn nakkestøtte på fly,men hodet mitt faller bare framover så jeg dunker i setet foran. Hvordan får folk til å sove på fly? 

Anonymkode: 92aaa...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke. Har aldri ftt det til. Da jeg var liten trodde jeg folk bare latet som de sov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lener hodet bak i setet. Bruker ikke sånn nakkestøtte. Samme som på buss liksom. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, WubWub skrev:

Jeg har alltid med meg en pute som jeg legger på denne :

102990139-GettyImages-469661198.530x298.

Ubehagelig sovestilling. Og blir det turbulens må man sette opp det brettet. Litt irr om man sover.. 

Men ja jeg får bare innse at flysoving ikke er noe for meg. 

Anonymkode: 92aaa...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fløy for første gang i sommer. På turen tilbake, sovnet jeg før flyet var ordentlig oppe i lufta. :P satt bare å lente hodet bakover, svært ubehagelig. Våknet når flyvertinne kom å holdt et magasin foran ansiktet mitt og vekte meg. Dette var ryanair. Alt var fælt, og jeg er glad for at det er lenge til jeg skal fly igjen. 

Anonymkode: 1a38e...7b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid sovet godt på fly jeg, helt uten nakkestøtte eller pute. Det samme gjelder for så vidt på buss, tog og i bil. Jeg lener bare hodet til siden, enten mot vinduet eller sidelengs mot setet, og så sover jeg meg gjennom turen. Kjempeirriterende for reisekamerater, deilig for meg.

Anonymkode: dc992...001

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mellomlandinger har jeg tatt fly i over ett døgn uten å sove. For dårlig beinplass og for lang overkropp til at jeg kan lene meg fremover

Anonymkode: 659fa...2b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sovet i buss, bil, fly eller tog i bevegelse :overrasket: Jeg tror ikke alle er laga for det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempe ubehagelig, og absolutt ikke en god søvn! Men er man trøtt nok så dupper man av i ny og ne.

Anonymkode: ce898...0f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå fikk keg grøsninger og latter om hverandre. Flashback til en fire timer lang flytur på natten. Helt forferdelig! Forsøkte å legge meg på ledige midtsetet - får harde deler i ryggen. Ingen behagelige sovestillinger. Fire timer der jeg så alle rundt meg snorke og bare prøvde på det samme selv, uten et sekunds hvile på øyet. :fnise: Kald og sulten og trøtt. Tror den trioen må være den verste komboen som finnes! I-landsproblemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lange nattflyvninger bruker jeg denne nakkekragen som pute og det funker kjempebra. Sover hele veien! Fikk tips om det fra en venn som har reist mye i jobbsammenheng gjennom en årrekke.

Anonymkode: 40636...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke sjans til å sove på fly eller noen andre plasser hvor jeg må sitte å sove 😊 så underholdninger viktig for meg når jeg skal på tur.

Men jeg vet at mange som ikke automatisk sovner når de kan slappe av, de sverger til nakkepute, øyemaske og lyd på øret eller ørepropper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

På lange nattflyvninger bruker jeg denne nakkekragen som pute og det funker kjempebra. Sover hele veien! Fikk tips om det fra en venn som har reist mye i jobbsammenheng gjennom en årrekke.

Anonymkode: 40636...dc4

Den ser ut som en tvangstrøye jo.. for halsen. Jeg får vel spare til en business class-billett neste gang. 

Anonymkode: 92aaa...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pleier å snu nakkekragen så jeg har noe å "falle ned på" mens jeg lener meg enten til siden eller bak i setet. Blir ikke søvn søvn, men det blir hvertfall en liten blund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan heller ikke sove, bare dupper av litt nå og da.

Litt trøtt da vi hadde vært i Japan og begge flyturene gikk om natta. Veiene hjem følte jeg mest for å kaste opp den siste biten. :P 

 

Venter på å bli så rik at man kan sove i businessclass. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reis business hvis det er en lang tur! Da får man en seng! Har alltid det på lange reiser. Hvis man følger med på kampanjer hos flyselskaper , kan man må det relativt rimelig. Vi har  feks reist to stk på business til  Bangkok for litt over 20000. 

Anonymkode: 175dd...df5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...