Gå til innhold

Hva gjorde du i fadderuka?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har venninene dine hatt sex der da?

Anonymkode: 42093...8bc

Herregud :roll:

Anonymkode: 2d748...f70

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det virker som det blir mer og er fokus på alkohol i fadderuka?

Jeg bor i Oslo og har ikke lagt merke til fadderuka noe særlig tidligere. Men i år har det vært veldig mye offentlig drikking og bråk i byen. Ble litt overrasket over å plutselig møte på svære gjenger midt på dagen i sentrum - folk som roper og brøler. La merke til at flere barn ble ganske redde, og foreldrene måtte rett og slett ta med seg barna inn i sidegater for å ikke bli brøytet ned. Så også at en gammel mann ble dyttet, da han ikke var rask nok til vike for brølegjengen.

Selv stod jeg vet et fotgjengerfelt og ventet på grønt lys da den ene gjengen kom. Jeg ble også skumpet og dyttet borti, men gjengen bare gikk rett over på rødt lys. Synes oppførselen var veldig usympatisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Noen som har begynt med fadderuka si i år? Min starter i dag og kjenner jeg gruer meg litt.

Anonymkode: 3bb5a...048

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fadderuke nå. Deltar ikke på så veldig mye siden jeg har vert med på det så mange ganger før. Det jeg har deltatt på er omvisning på skolen, bowling med vors etterpå, i kveld er det utendørs kino, på mandag skal vi i dyreparken og onsdag neste uke er det bar til bar. Jeg syns det har vert en fin kombinasjon av eventer. Opplever det ikke som noe drikkepress. Førsteklassingene er stort sett veldig opptatt av å få venner så du blir ikke ensom :)

Anonymkode: eb40b...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått 1 dag. Fått meg venner allerede noe som er poenget med fadderuke.

Så ser ikke noe behov for å sløse mer penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt med på informasjonsmøter med lærere og ble med på lunsj-buffet i kantina. Kikket rundt på stands og fikk omvisning av fadderne.

Har ikke sett noe til faddergruppa siden og har ikke blitt med på noe siden, bare gjort ting som er relevant til studiene når det gjelder å være med folk. Brukte et par timer i går på å jobbe med "bli kjent"-prosjekt, noe som var veldig moro! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, TinyBean skrev:

Blitt med på informasjonsmøter med lærere og ble med på lunsj-buffet i kantina. Kikket rundt på stands og fikk omvisning av fadderne.

Har ikke sett noe til faddergruppa siden og har ikke blitt med på noe siden, bare gjort ting som er relevant til studiene når det gjelder å være med folk. Brukte et par timer i går på å jobbe med "bli kjent"-prosjekt, noe som var veldig moro! 

Hvilket studie går du på? 

Selv så har jeg droppet stort sett fadderuken. Var innstilt på å dra men etter første dag innså jeg at gjengen jeg var med klikket litt dårlig med meg.

Går sykepleien i Oslo og må si at opplegget de første dagene er preget av alkohol...så langt 4 dager med drikking. Nå gjenstår bare to vanlige dager...

Anonymkode: 2bb4e...f11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket studie går du på? 

Selv så har jeg droppet stort sett fadderuken. Var innstilt på å dra men etter første dag innså jeg at gjengen jeg var med klikket litt dårlig med meg.

Går sykepleien i Oslo og må si at opplegget de første dagene er preget av alkohol...så langt 4 dager med drikking. Nå gjenstår bare to vanlige dager...

Anonymkode: 2bb4e...f11

Multimedieteknologi og -design, Grimstad. drikker kanskje litt en gang i året, jeg behøver ikke å bli full for å ha det gøy, og har allerede venner i byen fra før så har ikke kjempebehov for å skaffe nye, men er selvfølgelig åpen for det! Liker mye alenetid og siden studiet kommer til å være prosjekt-preget og praktisk regner jeg med mye arbeid både alene og med de andre i klassen, noe jeg er veldig gira på, så satser heller på sosial omgang da istedenfor å haste med å få venner første uka. Har allerede fått litt kontakt med tre andre på studiet som er koselige å tilbringe tid med, hvertfall i studiesammenheng. Skal allerede fremføre ferdig prosjekt i morgen og det har vært preget av latter og moro, så har god følelse for disse tre neste årene. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerer for å få meg jobb ikke for å feste og pule.

Nå har jeg allerede funnet venner via forelesningene så ser ikke noe poeng med å waste penger på fadderopplegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...