Gå til innhold

Mannen spruter inni sokkene sine...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samboeren min brukte mine tykke myke championsokker som sædtømmeplass. Han er riktig nok sokkefetishist viste det seg. Han hadde penis inni en av sokkene nedi underbuksa og da kunne han få spontan utøsning. De sokkene var ganske lange så når han klarte å gjøre hele sokken guloransje må han ha holdt på en stund. Han hadde de visstnok bare i underbuksa en dag før de ble tømmeplass.

Hvordan fant jeg ut av det? Jo, en dag jeg kom tidlig hjem fra jobb lå hunden vår og tygde på en av disse sokkene, og det fikk den jo ikke lov til. Jeg undret over hvordan sokken hadde blitt missfarget men det forsvant i vask. Tredje gang jeg tok hunden i dette begynte jeg å lure, hvor fant han dem hen? Vi hadde jo ikke skittentøy (eller rent) liggende rundt, spesielt ikke siden hunden spiste sokker om han fikk sjangsen, selv disse lange her gikk til slutt ned på høykant bare han fikk tygd dem våte nok. (kom heldigvis alltid ut i andre enden uten problemer for hunden). Men fem minutter etter at jeg hadde tatt fra ham sokken kom han med en ny, som var helt stiv med en spesiell lukt. Det ble en flau samtale ved bordet den kvelden. Men når sambo etter dette fikk kose seg med sokkene mine mens jeg hadde dem på beina var det greit og det sluttet med det.

Endret av takkatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 22.8.2016 at 11.21, AnonymBruker skrev:

Gjør de d på film?? Synes det er nasty greier, spesielt siden det er jeg som må rydde de vekk og vaske dem:(:(

Anonymkode: c92ef...da2

American Pie :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av bakdelene med å være mann edt griseriet når vi kommer. Så man må ofte være kreativ. 

Jeg har en "magic wand" vibrator som jeg bruker daglig. Den er alt for intens å ha rett på hodet. Derfor bruker jeg den på trusa/stillongsen/boxeren eller hva jeg nå har på meg og kommer i det. Det er egentlig veldig hygienisk og lettvinnt sånn sett. Da jeg bare kan slenge det til vask og bli ferdig på et par min. 

Finnes også mye bra undertøy man kan bruke. Her er en som er veldig behagelig som gjør at den kan vokse inni. Så når du spruter. Havner det bare i tuppen. Ikke på magen osv.:
http://www.aliexpress.com/item/Gay-Underwear-Jockstrap-Men-Sexy-Shorts-Male-Sex-Cock-Ring-Penis-Sheath-Tanga-Big-Large-New/32685624183.html?spm=2114.01010208.3.61.qB1wEh&ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_4_10057_10056_10065_10055_10054_10059_10058_10017_107_10060_10061_10052_414_10062_10053_10050_10051,searchweb201603_1&btsid=a8c6bc96-4b33-499f-b439-ca77c3d7d4d0

Anonymkode: 1e75c...c60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8/22/2016 at 18.11, AnonymBruker skrev:

Har sagt ifra mange ganger at jeg synes det er ekkelt, har nå hengt opp en pose hvor jeg har skrevet runkesokker ved siden av plassen hans...

Anonymkode: c92ef...da2

:fnise:

Hvordan reagerte han på dette?

Anonymkode: ab1a8...462

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har heldigvis ikke slike problemer, vi har sex  istedenfor. Har alltid en ren håndduk i nattbordsskuffen vi bruker til å tørke oss med etterpå, som går rett i vask. 

Å la slikt bli liggende over tid er ekkelt, enig der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22.8.2016 at 13.23, Arya2000 skrev:

Hva f.... er det som feiler folk ??? Ronke I sokker og vaser ?! Er dere helt forstyrra , ronk I dusjen som normale folk 😠 dette er skilsmisse grunn helt klart. Hadde spydd mannen I trynet hadde jeg funnet disse ronkesokkene.  

år det går for oss så kommer det en sprut av sæd. Det regner jeg med at du har fått med deg. Den skvetten må jo ende et sted. I sofan eller utover sengetøyet er en mulighet. På veggen, gulvet eller i gardinen er andre muligheter. Alle disse plassene har til felles at det er greit de ikke er belemret med klatter av sæd og det må med møye tørkes bort. For å ungå å måtte lete etter sædflekker og gjøre rent så tar vi noen snarveier. Vi lar det gå i et håndkle, i noe tørkepapir eller som i dette tilfellet en sokk. Sokken er praktisk i og med at den er helt omsluttende som en kondom og ikke så uveisom som et håndkle eller en uformelig masse tørkepapir. Sokker skal regelmessig i vaskemaskinen så det er praktisk og greit. 

Det er ikke noe mer grisete med sæd i sokk enn dametruse med dameunderstellsrester. Så da spyr du sikkert når du hiver trusene dine på vask også da?

Anonymkode: 8eea8...a43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jeg forstår jo at det kan være litt vanskelig å ta en kjapp en når det søler så fælt. Så lenge han rydder etter seg snarligst uten at det ligger og lukter, så får det være. Lettere med papir, ville jeg tro da

Anonymkode: a86f5...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23.8.2016 at 14.55, Uredd skrev:

Kan du ikke brodere 'RUNKESOKK' med store bokstaver på et par gamle sokker da TS og be ham holde seg til disse og vaske dem selv etter bruk? :klo:

Bar pass på at de ikke er så gamle at de har hull... :fnise:

Storveis å ha disse hengende ute på tørkesnora vel...? :nigo:

Broderte runkesokker.... :ohmy: 

Anonymkode: 8eea8...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen slette denne tråden eller forklare meg hvordan jeg kan gjøre den usynlig?!

Her satte jeg søndagsmiddagen i vrangstrupen grunnet ekkelskapen i denne trådens overskrift! MAKAN!!! :kjempesinna:

Anonymkode: 2ab5e...958

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...