Gå til innhold

Mannen spruter inni sokkene sine...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen min runker og spruter inni sokkene sine, er det flere menn som gjør dette? Synes det er ekkelt å finne sokker fulle av stivnet sperm under senga.... Hadde han enda ryddet de bort etter seg! Hmmm

Anonymkode: c92ef...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde menn bare gjorde det på film. Æsj!

Anonymkode: cc16b...548

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Trodde menn bare gjorde det på film. Æsj!

Anonymkode: cc16b...548

Gjør de d på film?? Synes det er nasty greier, spesielt siden det er jeg som må rydde de vekk og vaske dem:(:(

Anonymkode: c92ef...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AryaKillie

Jeg hadde en slik mann. Sa klart ifra om at slikt var heslig og han kunne bruke papir heller. Men dette bare fortsatte, sokker, rene håndklær osv. Så jeg begynte å se på han som en taper til slutt. Svinete oppførsel. Gadd ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør de d på film?? Synes det er nasty greier, spesielt siden det er jeg som må rydde de vekk og vaske dem:(:(

Anonymkode: c92ef...da2

Nei, det må du ikke.

Anonymkode: 72aae...0be

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør de d på film?? Synes det er nasty greier, spesielt siden det er jeg som må rydde de vekk og vaske dem:(:(

Anonymkode: c92ef...da2

Vel, omtaler det i hvert fall. Gjøres liksom for å lage mindre søl. Jeg synes ikke sæd er ekkelt i utgangspunktet, men det er ekkelt å finne det der det ikke hører hjemme. Sånt får han virkelig rydde opp i selv!

Anonymkode: cc16b...548

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PseudonymBruker
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør de d på film?? Synes det er nasty greier, spesielt siden det er jeg som må rydde de vekk og vaske dem:(:(

Anonymkode: c92ef...da2

Det er mulig at ting blir rent igjen etter en runde i vaskemaskinen, men hvis jeg var deg så ville jeg syntes det var ganske heslig at klærne dine i starten av vasken ligger i en marinade av gammel sæd fra mannens runkesokker.

Så jeg et forslag til deg: Si fra til denne mannen at fra nå av så går sånne runkesokker rett i søpla. Da vil han kanskje ta poenget. Eller begynne å gå sokkeløs?

Endret av PseudonymBruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ville kjøpt en vaskepose til han som han SELV kan samle dem i, og vaske dem for seg selv når han går tom for sokker. 

Anonymkode: c09b6...038

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gjør ikke mannen din som meg. Finner en tynn vase man runker sæden oppi. Det gjorde jeg. Men så glemte jeg av den og kjerringa fant en vase full av illeluktende sæd måneder etter.,,

Anonymkode: 2f7c2...305

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min runker og spruter inni sokkene sine, er det flere menn som gjør dette? Synes det er ekkelt å finne sokker fulle av stivnet sperm under senga.... Hadde han enda ryddet de bort etter seg! Hmmm

Anonymkode: c92ef...da2

Hvorfor runker han i sokkene sine? Er det en fetish eller?  Brukte skitne sokker som han stapper snoppen i, hvis han gjør det, virker helt kvalmt.

Hvorfor under senga med sokkene, spes om han vet at du vet. Hva sier han til deg å ditt syn her. Han burde heller rydde etter seg å aller helst brukt sæden på deg.

Anonymkode: 8d175...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva f.... er det som feiler folk ??? Ronke I sokker og vaser ?! Er dere helt forstyrra , ronk I dusjen som normale folk 😠 dette er skilsmisse grunn helt klart. Hadde spydd mannen I trynet hadde jeg funnet disse ronkesokkene.  

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PseudonymBruker
9 minutter siden, Arya2000 skrev:

Hva f.... er det som feiler folk ??? Ronke I sokker og vaser ?! Er dere helt forstyrra , ronk I dusjen som normale folk 😠 dette er skilsmisse grunn helt klart. Hadde spydd mannen I trynet hadde jeg funnet disse ronkesokkene.  

Er det egentlig bedre å vaske bort inntørka sæd fra dusjveggene og sædrester fra gulvet som ikke ble skylt ned i sluket under dusjingen, enn å plukke runkesokker/vaser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her runker mannen også i sokker (kun mine, og når de er rene :fnise: ) Jeg ser ingenting til sokkene, han vasker de selv og jeg vet kun om det fordi han har fortalt meg det (etter jeg fant (rene) sokker i nattbordskuffen hans :fnise: ) 

Det gjør meg ingen ting. :) 

Anonymkode: 67f81...6c0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min runker og spruter inni sokkene sine, er det flere menn som gjør dette? Synes det er ekkelt å finne sokker fulle av stivnet sperm under senga.... Hadde han enda ryddet de bort etter seg! Hmmm

Anonymkode: c92ef...da2

Altså, hva tror du? Dette er en sånn type tråd hvor jeg tenker at den som begynte tråden egentlig vet svaret (i dette tilfellet; nei, selvsagt er det ikke vanlig - og hvis du har tenkt å svare "hvordan vet du egentlig det, da?" når jeg skriver det, hvorfor da i det hele tatt spørre hvis du ikke tror på noe av det som blir sagt) men hvor de spør likevel fordi de er barnslig.

Sæd, pikk, fitte, stim, safter, rumpehull og så videre. Sånn, fått det ut av systemet nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke helt problemet. Har du sagt at du synes det er ekkelt at sokkene blir liggende? Spør om han ikke kan bruke tørkepapir som blir kastet med en gang - eller at han vasker sokkene separat ganske fort etter at de er brukt.

Anonymkode: 32bd8...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har sagt ifra mange ganger at jeg synes det er ekkelt, har nå hengt opp en pose hvor jeg har skrevet runkesokker ved siden av plassen hans...

Anonymkode: c92ef...da2

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjor eksen min også. Jeg hadde en god oppryddning på soverommet en gang og fant MANGE skittne sokker under sengen innsauset i ronkesøl. Det var ikke så helt festlig å rydde opp i det for å si det mildt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

sett heller en dorull ved siden av sengen,så han har papir tilgjengelig hele tiden.Husker tilbake til når jeg var 13/14 år gammel den tiden hvor jeg brukte sokker så hendte det at jeg brukte sokkene til å sprute i, men det var kun i mangel på at jeg ikke hadde noe annet,heiv sokkene under senga og til slutt merket min mor at jeg hadde nesten ikke sokker igjen så hun gikk inn og fant dem, hun var ikke særlig begeistret da hun fant hvite tennisokker som var stive å gule i tåparitet hihi, hun tok det opp med meg og hadde satt en dorull i nattbordskuffen min,husker jeg var dritflau i flere uker etterpå :) men har altid hatt et åpent og godt forhold til min mor så det gikk helt fint :) ble glemt etter en stund.Tror dette er vanlig blant gutter som nettopp har begynt å onanere men er jo litt spesielt med en voksen man.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...