Gå til innhold

Trenings Tights


Sarah.93

Anbefalte innlegg

HEi;) jeg har en kompis som falt kategorisk for trenings Tights, slik en 2xu Tights.

Jeg personli syns han passet det utroli bra, han har fåt mange tilbakemeldinger på at han kler det veldi bra, men hva mener egentli dere om gutter i trenings Tights er det sosialt godtatt eller er det bare turn off og helt feil siden det egentli er vi Jenter som alltid har brukt Tights.

Han spørte meg om hva jeg syns så jeg vill bare forhøre meg litt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Treningstights på menn passer kun på trening. Punktum. 
Egentlig gjelder dette for damer også, men tights passer til nød bedre på damer enn menn utenom trening.  

Anonymkode: 62ab5...d45

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dritstygt med menn i trange, blanke tights.  Det forsåvidt dritstygt på mange kvinner også.  Treningstights er også et ord, ikke to.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, DreamOn skrev:

Det er dritstygt med menn i trange, blanke tights.  Det forsåvidt dritstygt på mange kvinner også.  Treningstights er også et ord, ikke to.  

What she said!! :takke:

Anonymkode: 3dc42...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor er dere så dømmente til menn i tights egentli???

ja vi damer bruker det men hvorfor kan ikke menn bruke det også vi lever jo i år 2016 mote og klesstil forandrer seg jo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Sarah.93 skrev:

hvorfor er dere så dømmente til menn i tights egentli???

ja vi damer bruker det men hvorfor kan ikke menn bruke det også vi lever jo i år 2016 mote og klesstil forandrer seg jo.

Ikke her inne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Sarah.93 skrev:

hvorfor er dere så dømmente til menn i tights egentli???

ja vi damer bruker det men hvorfor kan ikke menn bruke det også vi lever jo i år 2016 mote og klesstil forandrer seg jo.

Fordi det ikke er fint med baller og pikk på utstilling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe med hva folk kler seg i, men jeg merker at jeg blir litt sånn "Oi :redd:" når jeg ser en mann i tights.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Sarah.93 skrev:

hvorfor er dere så dømmente til menn i tights egentli???

ja vi damer bruker det men hvorfor kan ikke menn bruke det også vi lever jo i år 2016 mote og klesstil forandrer seg jo.

Vi damer bruker miniskjørt også, vi. Heldigvis er det fremdeles få menn som bruker dette i 2016. På samme måte vil jeg ikke kle meg i herredress.

Hvorfor så dømmende? Vel, personlig synes jeg ikke det er noe pent. 

Anonymkode: 62ab5...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lizard queen

2xu er gjennomsiktig da, vil heller se en stringtruse gjennom enn konturene av ballene for å si det sånn. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss
Den 22. august 2016 at 3.21, Sarah.93 skrev:

hvorfor er dere så dømmente til menn i tights egentli???

ja vi damer bruker det men hvorfor kan ikke menn bruke det også vi lever jo i år 2016 mote og klesstil forandrer seg jo.

hmm mistenker du er en mann som utgir deg for å være kvinne :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Sunday, August 21, 2016 at 22.21, Sarah.93 skrev:

HEi;) jeg har en kompis som falt kategorisk for trenings Tights, slik en 2xu Tights.

Jeg personli syns han passet det utroli bra, han har fåt mange tilbakemeldinger på at han kler det veldi bra, men hva mener egentli dere om gutter i trenings Tights er det sosialt godtatt eller er det bare turn off og helt feil siden det egentli er vi Jenter som alltid har brukt Tights.

Han spørte meg om hva jeg syns så jeg vill bare forhøre meg litt;)

Hei! Enig med deg, treningstights på gutter er dritkult. Spesielt på trente litt yngre gutter med slank kropp. Fremhever kroppen så bra å er skikkelig turn-on. Ca gammel er typen din da?

2XU er skikkelig kule tights, go for it:)

Anonymkode: 892d8...f52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den Monday, August 22, 2016 at 3.21, Sarah.93 skrev:

hvorfor er dere så dømmente til menn i tights egentli???

ja vi damer bruker det men hvorfor kan ikke menn bruke det også vi lever jo i år 2016 mote og klesstil forandrer seg jo.

Går han i treningstights bare når han trener? Syns faktisk det er kult på slanke gutter til vanlig også, når dem ikke trener:) 2XU er skikkelig kule tights også når enn ikke trener:)

Anonymkode: 892d8...f52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går han i treningstights bare når han trener? Syns faktisk det er kult på slanke gutter til vanlig også, når dem ikke trener:) 2XU er skikkelig kule tights også når enn ikke trener:)

Anonymkode: 892d8...f52

Nei...det er det dessverre IKKE.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights på menn er bare greit på idrettsutøvere som driver en idrett som krever dette antrekket. Meget greit, vil nok mange damer mene :). På alle andre må en spørre seg; hva har gått galt siden denne mannen kledde seg i akkurat dette? Har han sett seg selv i speilet!?

Nå er ikke jeg kvinne, jeg sitter heller ikke på en fasit, mener bare det jeg mener. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, DreamOn skrev:

Nei...det er det dessverre IKKE.

Det er ditt syn, ikke sikkert alle syns det samme som deg.

Anonymkode: 892d8...f52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, zaco skrev:

Tights på menn er bare greit på idrettsutøvere som driver en idrett som krever dette antrekket. Meget greit, vil nok mange damer mene :). På alle andre må en spørre seg; hva har gått galt siden denne mannen kledde seg i akkurat dette? Har han sett seg selv i speilet!?

Nå er ikke jeg kvinne, jeg sitter heller ikke på en fasit, mener bare det jeg mener. 

Hva er galt med tights på gutter, lever vi ikke i 2016?

Anonymkode: 892d8...f52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21.8.2016 at 22.21, Sarah.93 skrev:

HEi;) jeg har en kompis som falt kategorisk for trenings Tights, slik en 2xu Tights.

Jeg personli syns han passet det utroli bra, han har fåt mange tilbakemeldinger på at han kler det veldi bra, men hva mener egentli dere om gutter i trenings Tights er det sosialt godtatt eller er det bare turn off og helt feil siden det egentli er vi Jenter som alltid har brukt Tights.

Han spørte meg om hva jeg syns så jeg vill bare forhøre meg litt;)

Du vil forhøre deg litt om hva du synes? 

Anonymkode: 8e630...936

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Monday, August 22, 2016 at 15.00, DreamOn skrev:

Fordi det ikke er fint med baller og pikk på utstilling. 

Enig :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...