Gå til innhold

Kvinner: Hva synes dere om komplimenter fra tilfeldig forbipasserende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Er det ingen menn som bare plystrer lengre? Det er vel OK i min verden. Mye av det andre dere nevner høres nesten litt urealistisk ut.

Anonymkode: 791df...21b

Plystring er til og for hunder. Ikke kvinner. ☺

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, kattepusen skrev:

Hvordan gir du "gode ord av den bra sorten" om utseende til fremmed person? 
Det er ekkelt når fremmede tror de vet hvordan JEG skal ta ting som blir sagt til meg.. 

hvis du leser de første kommentarene så får du svar på spørsmålet.
prøve for det meste å vær hyggelig da,(går ikke ut etter å vær ekkel )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Tibbie skrev:

Nei, jeg blir absolutt ikke skremt. Jeg tar til meg komplimentet og jeg tenker bare at mannen har litt lav sosial intelligens. Så går jeg tilbake til det jeg tenkte på før han avbrøt meg.

(Kanskje jeg blir litt nervøs om det er en voksen mann sent på kvelden i mørketida mens det er få andre ute. Er som alle redd for voldtekt og overgrep. Men har aldri opplevd at folk har ropt dette til meg uten at det er midt på dagen i ei folksom gate eller på et utested)

det har ingenting med å ha lav sosial intlligens, tror de fleste sett bort fra de ekkle , prøver å vær hyggelig.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8/21/2016 at 19.54, AnonymBruker skrev:

Feks:

Rumpa di er fin!

Så sexy du er!

Du har en fantastisk figur!

 

Anonymkode: 0febd...08e

Veldig usympatisk opplegg.

Kan ikke du heller bare snakke om deg selv da? Like crazy det. 

"Hei! Rumpa mi er fast!" Du får helt sikkert oppmerksomhet da også, om det var det du ville ha.

Anonymkode: 94cf2...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Dei døme du kjem med er berre kleint å få høyre frå ein mann, altså. Det er himmelvid skilnad på "så fin du er i dag", og "rumpa di er fin". Verkeleg, himmelvid skilnad. Sjefen min kan av og til seie "så fin du er i dag", eller "fint skjørt", eller "fin bluse", og det er berre hyggeleg, om han hadde sagt "du har en fantastisk figur", eller "så sexy du er" ville det vore ufatteleg kleint og ekkelt. Så dei døma du kjem med bør du halde for deg sjølv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

For øvrig: denne tråden viser tydeleg at det er delte meiningar om slike kompliment. Då bør konklusjonen vere: hald munn, ettersom du ikkje veit på førehand korleis dama vil reagere. Eller lær deg betre kompliment. Eg vil bli overraska om nokon ikkje synest det er hyggeleg om nokon brått seier til ein at ein er elegant. Men kommentarar som dei ovannemnte? Nei. Aldri. 

Endret av Tigress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med "du lukter så godt, hvilken parfyme bruker du?"  . Er den innenfor?

Anonymkode: 4c502...4b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Jeg synes det er kjempehyggelig å få smil og at noen sier . Oj, så vakker du var, eller : du var skikkelig pen osv.. Men kommentarer om kroppen er litt creepy. Har fått kommentarer på at jeg hadde så fint langt lyst hår, men det var bare hyggelig :)

Et smil og et hils er bare koselig :)  Flere på den videoen som noen la ut, sier jo bare hei og ha en fin dag. Det er jo bare fint sagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva med "du lukter så godt, hvilken parfyme bruker du?"  . Er den innenfor?

Anonymkode: 4c502...4b3

Greit hvis du er ei dame, bruker dameparfyme, eller lurer på hvilken parfyme du skal kjøpe til dama di.

For noen dager siden var det en som sa at håret mitt luktet godt og spurte hvilken sjampo jeg bruker, og det var ærlig talt bare creepy. Jeg vet ikke om han trengte noe å vaske blodet ut av håret på ofrene sine på før han lagde seg en parykk, eller om han hadde tenkt å helle en flaske sjampo utover hodeputa før han sovnet for å fremkalle en vakker drøm om å endelig miste jomfrudommen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ingen menn som bare plystrer lengre? Det er vel OK i min verden. Mye av det andre dere nevner høres nesten litt urealistisk ut.

Anonymkode: 791df...21b

Er du seriøs? :sprettoy:

Anonymkode: 51459...a33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke greit! Har fått både kommentarer og blitt plystret etter, og synes det er uforskammet og ekkelt. Det sier også ganske mye om vedkommende, så de holder jeg meg langt unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carly-Chardonnay
Den 21.8.2016 at 19.54, AnonymBruker skrev:

Feks:

Rumpa di er fin!

Så sexy du er!

Du har en fantastisk figur!

 

Anonymkode: 0febd...08e

Syns det er ufint. Jeg var i en butikk i USA og han som jobba i kassen stod sånn til meg. Er ikke det sexual harrassment? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Nei, vær så snill. Ikke gjør det. Vil helst ikke ha fokus på utseende. Trives best med å være anonym ute blant fremmede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Mysticgirl skrev:

Jeg synes det er kjempehyggelig å få smil og at noen sier . Oj, så vakker du var, eller : du var skikkelig pen osv.. Men kommentarer om kroppen er litt creepy. Har fått kommentarer på at jeg hadde så fint langt lyst hår, men det var bare hyggelig :)

Et smil og et hils er bare koselig :)  Flere på den videoen som noen la ut, sier jo bare hei og ha en fin dag. Det er jo bare fint sagt :)

enig ,enig , enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 22. august 2016 at 0.13, Jerry Lee skrev:

Plystring er til og for hunder. Ikke kvinner. ☺

Hmmm... Jeg gir typen både godbit og litt klapping på ryggen når han gjør noe riktig :fnise:

Anonymkode: 791df...21b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hmmm... Jeg gir typen både godbit og litt klapping på ryggen når han gjør noe riktig :fnise:

Anonymkode: 791df...21b

Så bra. ☺

Men altså..jeg syns plystring for å få oppmerksomhet fra mennesker er nedlatende. 

Gjelder begge kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...