Gå til innhold

Exuviance


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Går det an å få kjøpt kit i dette merket? Aldri prøvd merket før. Jeg er student så å bruke en formue på hudpleieprodukter jeg ikke vet om fungerer på min hud blir ikke aktuelt. Har tidligere brukt la roche posay, men føler kanskje ikke at det er "revolusjonerende" for huden min. Har kombinert hud, med sensitiv og fuktfattig overflate. I tillegg noe grov hud på kinnene og sorte prikker. 

 

Anonymkode: 12b31...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne og trengt noen tips ang hår. :-) Har flasseksem i hodebunnen og frisøren sa jeg burde styre unna silikoner og sls. Men jeg har prøvd en del økologiske shampoer, og for å være ærlig føler jeg ikke det blir helt "rent". Får fort fett hår. 
Det beste til nå jeg har prøvd som er uten disse ingrediensene er faktisk einerlåg. Men fantastisk er det ikke. 

Til huden vil jeg bruke noe rent, men samtidig noe som renser litt i dybden.

 

Anonymkode: 12b31...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå innom en hudpleiesalong og be om råd og prøver på ihvertfall en rens og en fuktighetskrem, alt annet kan du ta senere. Har prøvd noe fra det merket, men de fleste merker selger kits så det er verdt å sjekke ut uansett.

Det som funker for de fleste er en mild rens som ikke stripper huden for fukt, en syrepeeling av noe slag med AHA/BHA og en fuktighetskrem. Eventuelt senere kan du se på retinol/A-vitaminkremer som vil hjelpe til med sorte prikker og fine linjer og diverse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tror jeg skal gjøre det. :-) Har og tenkt på økologisk hudpleie, men ser at det er sjeldent man finner solfaktor i slike produkter. Verken i hudpleie eller sminke. Synes det kan være kjekt når solen titter fram. Dessuten blir jeg så hvit av økologiske solkremer. Men vil så gjerne bruke rene produkter uten så mange ingredienser. 

 

Anonymkode: 12b31...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, tror jeg skal gjøre det. :-) Har og tenkt på økologisk hudpleie, men ser at det er sjeldent man finner solfaktor i slike produkter. Verken i hudpleie eller sminke. Synes det kan være kjekt når solen titter fram. Dessuten blir jeg så hvit av økologiske solkremer. Men vil så gjerne bruke rene produkter uten så mange ingredienser. 

 

Anonymkode: 12b31...6d2

Har du sett på Paula's choice? Det er hudpleieprodukter som har gode effektive ingredienser uten mye ekstra dill. De er ikke testet på dyr og uten parfyme. BHA produktene deres er fantastiske mot sorte prikker og ansiktskremene har veldig god solfaktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenkte faktsk tanken for noen uker siden. :-) Blir man veldig hvit av ansiktskremene med solfaktor?

Anonymkode: 12b31...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, tenkte faktsk tanken for noen uker siden. :-) Blir man veldig hvit av ansiktskremene med solfaktor?

Anonymkode: 12b31...6d2

Paula's choice har to typer ansiktskrem, enten med solfaktor eller uten. Kremene med solfaktor gir med én gang litt hvitfarge, men den forsvinner fort når den trekker inn i huden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da tror jeg kanskje jeg styrer unna. Det er bare noe med huden min og økologiske solkremer. Jeg får et hvittskjær og det glir ikke inn i huden. Synd, for jeg liker tanken på rene produkter.

Anonymkode: 12b31...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lik hud som deg TS. Plager meg mest at den er fuktfattig og grov i kinnene. Kan ikke bruke produkter for tørr hud ettersom jeg har kombinert hud og får lett utbrudd ved bruk av fete kremer. Har du blitt noe klokere siden søndag?

Anonymkode: 972be...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...