Gå til innhold

Han støtter Trump - dealbreaker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selvfølgelig er det helt greit at en mann er for Trump. Kan garantere at ikke én eneste av dere i hønseburet (hysteriske damer) klarer å komme med et sant og gyldig argument mot hverken Trumps kandidatur eller en persons støtte til Trump. Det vil derimot være utelukkende emosjonelt hysteri, basert på falske premisser og mediabasert pisspreik. Det er lite som er så dumt, som å se kunnskapsløse idioter kakle i vei om hvor dum de som støtter Trump, FrP, Front National, UKIP, etc er. 

Anonymkode: bd46c...b42

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det kommer an på argumentene hans. På et forum som kvinneguiden vil du få en klar favør med hillary's side, men det bør ikke ha betydning dersom argumentene hans er solide.

Norsk media har en favoritt, og det er veldig enkelt å se dersom du ser fullversjonene av filmsnuttene vg, db etc klipper til.

Selv har jeg ikke tatt stilling til det, men stillingen min til folk som kaller supportere til en av sidene for dumme, tenker jeg er nokså ignorante, og har valgt kildene sine ganske blåøyd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han støtter/er enig i Trumps behandling og holding mot kvinner, er han helt utelukket. Hans menneskesyn er heller ikke veldig forenelig med mitt, så det ville nok blitt vanskelig å få barn f.eks.

Anonymkode: 91aab...82b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle dere som sier at Trump har et forferdelig kvinnesyn og menneskesyn, hvor får dere dette fra?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Hummels3 skrev:

Til alle dere som sier at Trump har et forferdelig kvinnesyn og menneskesyn, hvor får dere dette fra?

De leser vel bare overskriftene i norske medier og konkluderer ut fra det.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Leifern skrev:

De leser vel bare overskriftene i norske medier og konkluderer ut fra det.

Det er noe slik jeg ser for meg i hvert fall, da ingenting av det han sier er verken rasistisk eller et forferdelig kvinne- eller menneskesyn, men så pleier jo venstreekstreme å bli veldig hårsåre når man påpeker fakta fremfor å kun bruke følelser i argumenter.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hummels3 skrev:

Til alle dere som sier at Trump har et forferdelig kvinnesyn og menneskesyn, hvor får dere dette fra?

Litt morsomt egentlig, det ser jo ut som de er hjernevasket. 

Klarer dere å tenke selv? Ikke rart at AP har sittet så mye i regjering.

Anonymkode: d37db...a6e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt morsomt egentlig, det ser jo ut som de er hjernevasket. 

Klarer dere å tenke selv? Ikke rart at AP har sittet så mye i regjering.

Anonymkode: d37db...a6e

De har sett det på Tvn

Anonymkode: 2db65...793

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Dette er et klassisk og TÅPELIG forsøk på manipulering" lure på intelligensen". Tror du virkelig poenget ditt får forsterket legitimitet ved å hevde dette? 

Er ikke tilhenger av Trumph selv, men skygger alltid unna når folk drar fram intelligenskortet, da framstår du som en som ikke har satt deg inn i saken, eller kan argumentere for ditt syn.

Tåpelig og utdatert retorikk!

Anonymkode: 5df80...6aa

Tror du legger litt for mye i innlegget mitt. I hi ble vi spurt om det var en dealbreaker, noe jeg har svart på samt et par setninger i tillegg. 

Vi ble ikke spurt om å argumentere for vårt syn på de amerikanske presidentenkandidatene. Du driver med akkurat den samme retorikken som du beskylder meg for når du trekker de slutningen du gjør. Men dette er en avsporing fra tema i tråden, så jeg foreslår at ballen legges død.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hillary er kanskje ingen drømmekandidat, men hun er fortsatt langt bedre enn fascisten Trump.

Anonymkode: 38eb5...1e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 20. august 2016 at 16.37, AnonymBruker skrev:

LenOm det er noe negativt om Trump i media, så vrir han på det slik at media er problemet. Kommer det opp noe negativt om Hillary Clinton, i media, eller en YouTube-video, så sier han "haha, ja der ser du". 

Kunne du vært sammen med en som håper at Trump blir president i USA?

Anonymkode: 55cbe...70d

Er vel heller en dealbreaker om noen er kunnskapsløs nok til å støtte en ekstrem krigshisser som Hitlary Clinton. En som støtter Trump klarer å se bortenfor de overflatiske og dumme overskriftene i mediene, og er ikke en del av den brekende, hatske saueflokken som støtter Clinton. :)

Endret av Lothlorien-
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Lothlorien- skrev:

Er vel heller en dealbreaker om noen er kunnskapsløs nok til å støtte en ekstrem krigshisser som Hitlary Clinton. En som støtter Trump klarer å se bortenfor de overflatiske og dumme overskriftene i mediene, og er ikke en del av den brekende, hatske saueflokken som støtter Clinton. :)

:klaske:

Anonymkode: fd53c...805

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si at det hadde vært dealbreaker om alt annet med han stemte, men hadde hatt litt problemer, ja. Men så har du de som støtter Trump/Clinton uten å egentlig vite noe særlig mer om dem enn det TV2 rapporterer, og de kan man ikke dømme imo da de egentlig ikke vet så mye. Hadde han derimot vært skikkelig inne i politikken der borte (skal ikke late som at jeg vet alt nå da), og visste om alt det som media ikke roper så høyt om, kan det hende jeg hadde ditcha han.

Anonymkode: bf607...477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den ‎21‎.‎08‎.‎2016 at 11.37, Hummels3 skrev:

Det er noe slik jeg ser for meg i hvert fall, da ingenting av det han sier er verken rasistisk eller et forferdelig kvinne- eller menneskesyn, men så pleier jo venstreekstreme å bli veldig hårsåre når man påpeker fakta fremfor å kun bruke følelser i argumenter.

Hvis man går ut i det offentlige rom og sier at en kvinne som trakaseres bør ta konsekvensen av det og finne seg en annen jobb for eksempel som Trump har gjort sier det noe om kvinnesynet - er du ikke enig? Når han går ut og sier at kvinner skal støtte mannen så er det også et tegn på hans kvinnesyn, og slik jeg ser det må man ta det han sier som hans meninger.

At hans kvinnesyn for eksempel er kontroversielt kan man ikke nekte for. OG for de som ahr et mer liberalt syn vil det selvsagt ikke være noe man kan enes om annet enn å være enig i å væe uenig liksom

Hans syn på innvandring er rimelig tydelig, han vil bygge en mur mot mexxico og la meksikanere betale for den - alle skjønner at det er et fullstendig idiotisk argument som ikke lar seg gjennomføre - altså han må gjerne bygge muren på sin side av grensen men å sende regning er latterlig!

OG slik kan man vel plukke argumentene en for en tenker jeg.

At Clinton er et "bedre" valg er jeg ikke sikker på, men av "to onder" - pest eller kolera, så velger man den man har medisin mot tenker jeg :P og  det er ikke Trump da hans kampanje har vist seg meget nær historie vi ikke ønsker se igjen...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Carrot skrev:

Hvis man går ut i det offentlige rom og sier at en kvinne som trakaseres bør ta konsekvensen av det og finne seg en annen jobb for eksempel som Trump har gjort sier det noe om kvinnesynet - er du ikke enig? Når han går ut og sier at kvinner skal støtte mannen så er det også et tegn på hans kvinnesyn, og slik jeg ser det må man ta det han sier som hans meninger.

At hans kvinnesyn for eksempel er kontroversielt kan man ikke nekte for. OG for de som ahr et mer liberalt syn vil det selvsagt ikke være noe man kan enes om annet enn å være enig i å væe uenig liksom

Hans syn på innvandring er rimelig tydelig, han vil bygge en mur mot mexxico og la meksikanere betale for den - alle skjønner at det er et fullstendig idiotisk argument som ikke lar seg gjennomføre - altså han må gjerne bygge muren på sin side av grensen men å sende regning er latterlig!

OG slik kan man vel plukke argumentene en for en tenker jeg.

At Clinton er et "bedre" valg er jeg ikke sikker på, men av "to onder" - pest eller kolera, så velger man den man har medisin mot tenker jeg :P og  det er ikke Trump da hans kampanje har vist seg meget nær historie vi ikke ønsker se igjen...

Har ikke fått med meg at han har sagt at kvinner som trakaseres bør ta konsekvensen av det, har du noen link til en quote på dette?

Og er det virkelig feil å si at en kvinne skal støtte mannen sin? Jeg greier ikke å få meg til å skjønne at dette er feil å si. Det er selvsagt andre veien også at en mann skal støtte kvinnen sin.

Det er ikke vanskelig for USA å bygge ne mur og la Mexico betale for det egentlig, de har jo allerede en "mur" i form av de barrieærene som i dag eksisterer. Mexico kan bli "tvunget" til å betale for det med å bare øke visumpriser og lignende for dem, men jeg tror dette med å bygge en mur som Mexico skal betale for mer er en måte for han å få frem hva han mener og hvor han står om at det kommer så store mengder ulovlig innvandrere fra Mexico enn at han faktisk skal bygge en fysisk mur og få dem til å betale for det, men hvem vet.

Trump er veeeeldig langt fra perfekt og har mange problemer med seg, men å i det heletatt å prøve på å sammenligne han med Hitler er direkte latterlig. Jeg hadde i hvert fall 100 Trump over 1 Clinton. Trump er et "wildcard" der man ikke helt vet hva man får, men med Clinton så vet man at man får korrupsjon, krigshissing, lovbrudd og en god del annet ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderman

Nå jeg støtter jeg verken Clinton eller Trump siden jeg bruker tiden min på andre ting en amerikansk politkk. Problemet jeg har med Trump-haterne er at så å si ingen av dem vet/kan forklare hva som er i veien med politikken han fører:

Eks:

Jeg - " Hva er det som egentlig vil skje hvis Trump bli president?"

99,99% anti-Trumperne- " Han skal bygge en mur og tvinge Mexicanerne til å betale! Han er gal!"

:laugh::fnise::fart2:

Føler selv jeg er et drømmeeksempel når det kommer til å ikke ta stilling til en sak jeg vet så lite om. Nå er plutselig det å være Trump-tillhenger en dealbraker sett fra øynene til en person som veldig sannsynlig ikke vet noe om politikken hans. Herregud! Snakk om å blindt følge strømmen...

Endret av Plaskebrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...