Gå til innhold

Han støtter Trump - dealbreaker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om det er noe negativt om Trump i media, så vrir han på det slik at media er problemet. Kommer det opp noe negativt om Hillary Clinton, i media, eller en YouTube-video, så sier han "haha, ja der ser du". 

Kunne du vært sammen med en som håper at Trump blir president i USA?

Anonymkode: 55cbe...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

men er han pro trump eller anti clinton? er en stor forskjell. og hvordan begrunner han synspunktenen sine?
begge kandidatene er dessverre kreft, men clinton er "lesser of two weevils".
og det er sant at media i Norge er veldig partisk til trump (heldigvis)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde virkelig fått meg til å lure på intelligensen til mannen hvis han faktisk holdt med Trump. Hadde vært en dealbreaker for meg hvis det var tidlig i datingfasen. Hvis vi allerede var i et forhold, så hadde jeg nok ikke gjort det slutt.

Endret av Semydfe
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig så håper jeg ingen av de blir president, begge er jo helt fucka i huet, som en komiker sa, den ene er helt på jordet, mens den andre har flere påfallende lovbrudd ventene pga at hun ikke veit hvordan hun skal sende emails.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hva er egentlig galt med å støtte Trump? Tror han blir en fantastisk president.

Anonymkode: 19566...a30

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på date med en fyr som fortalte stolt at han var trumpsupporter. Ble med den ene daten ja. Helt klar Dealbreaker. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg ville ikke datet en Clinton supporter heller.

Anonymkode: bca0d...be2

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han stemmerett i USA? Diskuterer du/dere ofte amerikansk politikk mer enn overfladisk?

Hadde ikke hatt et dugg å si om det ikke utgjorde en større del av hverdagen. Omtrent det samme som å holde med to forskjellige IDOL-deltagere eller fotball-lag.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Tyder på at han er skikkelig uintelligent. 

Anonymkode: f344c...832

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg har en god del amerikansk familie som støtter Trump da, men de har jo ikke valgt selv akkurat. 

Anonymkode: 242b5...b84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det sier litt om hva han synes om kvinner og likestilling hvis han ikke synes det er noe galt med Trump.

Anonymkode: ba812...7b0

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om det er noe negativt om Trump i media, så vrir han på det slik at media er problemet. Kommer det opp noe negativt om Hillary Clinton, i media, eller en YouTube-video, så sier han "haha, ja der ser du". 

Kunne du vært sammen med en som håper at Trump blir president i USA?

Anonymkode: 55cbe...70d

Aldri i den villeste verden om jeg kunne!! 

Anonymkode: fd53c...805

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det bare jeg syns Trump er dritsexy? Jeg kjøpte meg faktisk en Trump t-skjorrte i USA, så kan jeg ligge med han høhø. Men jeg håper ikke han blir president, og hadde ikke likt at en mann støttet han. Turn off med slike holdninger. Trump gjør meg våt meen that's it! 

Anonymkode: 002d1...5b2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, folk får ha sine egne meninger mener jeg, så lenge han ikke blir sint når dere diskuterer det eller prøver å pakke det han "tror" og mener over på deg hele tiden så skjønner jeg virkelig ikke problemet... Jeg er en stolt FrPer, var kjæreste med en som hellet mot ap, var aldri noe problem der, såklart noen diskusjoner, men det er vell bare sunt i et forhold? Det skal sies at politikk aldri tok knekken på vårt forhold, det var av helt andre grunner😊 Jeg mener ingen av kandidatene i USA er egnet som president, men om jeg har vært glad i en person og ser en mulig fremtid sammen så har jeg ikke ville latt hans mening om en amerikansk president fått ødelagt mellom oss altså 😂🙈

Anonymkode: 6432c...49a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg syns Trump er dritsexy? Jeg kjøpte meg faktisk en Trump t-skjorrte i USA, så kan jeg ligge med han høhø. Men jeg håper ikke han blir president, og hadde ikke likt at en mann støttet han. Turn off med slike holdninger. Trump gjør meg våt meen that's it! 

Anonymkode: 002d1...5b2

Er nok (nesten) bare deg, ja. :hoho::hoho: Noen liker jo menn med makt, hehe. :fnise: Ingen mennesker er stygge altså, men han der er virkelig usexy og mindre pen! Blir han president boikotter jeg USA så lenge han er president, ikke fordi han er usexy, men fordi han er en tulling. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Salka skrev:

Er nok (nesten) bare deg, ja. :hoho::hoho: Noen liker jo menn med makt, hehe. :fnise: Ingen mennesker er stygge altså, men han der er virkelig usexy og mindre pen! Blir han president boikotter jeg USA så lenge han er president, ikke fordi han er usexy, men fordi han er en tulling. 

Haha jeg vet jeg er litt rar.. men jeg er faktisk enig med deg ang hvis han vinner. Da blir det ikke så mye New York-shopping på meg framover. Jeg gikk faktisk forbi Trump tower da han hadde pressekonferanse forrige uke. Var nok en liten våt flekk etter meg da ja hihi :fnise:

Anonymkode: 002d1...5b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...