Gå til innhold

Tenner veldig på dametruser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du kan kjøpe mine store Lindex tangaer også 😂

Men tror nok dette er en vanlig fetish hos noen menn ja. 

Selv gjør hverken boxer eller speedo det store for meg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er overraskende vanlig har jeg funnet ut.
Har selv kjøpe, fått og stjålet flere ganger:rodmer:

Anonymkode: 72560...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.8.2016 at 8.44, AnonymBruker skrev:

Dette er overraskende vanlig har jeg funnet ut.
Har selv kjøpe, fått og stjålet flere ganger:rodmer:

Anonymkode: 72560...722

Innteresant ☺ hva gjør du så ? Går du med de hele dagen ? Hva føler du ? Hvilken type har du el bruker du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dametruser er noe av det mest sexy som finnes, og får deg til å drømme, kan vel de fleste menn være enige i. At de gjør noe med deg, enten de ligger på gulvet, henger på stativet i butikken, eller er på ei jente, er nok ganske normalt vil jeg tro. Helt avgjørende for denne interessen tror jeg er hvor dette plagget faktisk hører hjemme på kroppen. Tror derfor at den egentlige interessen er noe annet. Tviler på at fetish for dametruser hadde vært like utbredt, og holdt seg like sterk, dersom truser feks var et vanlig hodeplagg.

At interessen blir så sterk, at en blir fristet til å prøve de på seg selv, er sikkert ikke så unormalt det heller. Jeg testet noen av trusene til storesøster i tidlig pubertet, men det var en tid da selv sykkelsetet til den fineste jenta i klassen var opphissende.

Tror det normale er at, for de fleste, går den intense truseinteressen ned med alderen, og stabiliserer seg på et sunt nivå. Etter hvert som en lærer at jenter også har mye annet fint å bidra med til livet ditt. Får håpe du ts kommer dit en gang.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner ikke på dametruser men dem er mye bedre å bruke enn menn sine. Bruker alltid dametruse,har ikke annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

For ca 25 år siden, da jeg var rundt 15-16 eller yngre muligens, var jeg hjå en kompis og da jeg skulle gå hjem, snek jeg meg innom søsterens rom, som var noen år yngre, og tok en av hennes truser. Jeg kunne omtrent ikke komme meg fort nok hjem, for å ta de på. Pikken var allerede stiv, og med hennes truser på, ble det omtrent for mye, Det banka og pulserte veldig i pikken og jeg måtte ronke.

Omtrent frem til i dag, blir jeg kåt av dametruser, og å gå med de. For ikke lenge siden fikk jeg en pakke med div dametruser "g-streng" og det var så vidt det dekket noe forran i det hele tatt. Og med de på meg, hang det meste ute. Men å kjenne strengen gli opp mello rompeballene og det lille dekke lite forran, var utrolig opphissende.

Selv med nattkjolen til dama på, litt tett sittende på meg, får pikken til å vokse....tar seg fint ut med natt-kjole på ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Bi tror jeg skrev:

For ca 25 år siden, da jeg var rundt 15-16 eller yngre muligens, var jeg hjå en kompis og da jeg skulle gå hjem, snek jeg meg innom søsterens rom, som var noen år yngre, og tok en av hennes truser. Jeg kunne omtrent ikke komme meg fort nok hjem, for å ta de på. Pikken var allerede stiv, og med hennes truser på, ble det omtrent for mye, Det banka og pulserte veldig i pikken og jeg måtte ronke.

Omtrent frem til i dag, blir jeg kåt av dametruser, og å gå med de. For ikke lenge siden fikk jeg en pakke med div dametruser "g-streng" og det var så vidt det dekket noe forran i det hele tatt. Og med de på meg, hang det meste ute. Men å kjenne strengen gli opp mello rompeballene og det lille dekke lite forran, var utrolig opphissende.

Selv med nattkjolen til dama på, litt tett sittende på meg, får pikken til å vokse....tar seg fint ut med natt-kjole på ;-)

 

:kaklehone:

Anonymkode: e7b14...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...