Gå til innhold

Ps4 vs. Xbox one


Lord patt90

Anbefalte innlegg

Hva liker folk best og hvorfor?:) legg gjerne igjen bruker navn og yndlings spill 👍

 

Får aldri bestemt meg selv for forza serien er helt konge, men ps4 er best på fifa, cod, far cry osv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ps4 :D Liker spillene og håndkontrollen bedre enn Xboxen.

Kjøpte Xboxen før sommeren fordi samboeren ønsket seg, men for min del har jeg brukt den 2 ganger. Ps4en derimot, er i bruk nesten ukentlig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, liker designet og ps4 kontrollen er god å holde i æ :) og er generelt bedre grafikk syns jeg på ps4, MEN xbox har forza serien og etter min mening ingen som slår de på bil spill selv om gt serien til play station er moro :). Og må innrømme at xboxen blir ikke mest brukt her i huset heller :P 

hva gamer dere?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Ps4 har alltid likt playstation best.

Fifa er favoritt spille.

Endret av Catalina Culès
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xbox all the way, eg har 3 generasjoner av den konsollen og vil aldri i verden bytte den ut med playstation. Eg foretrekker kontrolleren til xbox og har i grunn ingenting å klage på når det gjelder maskina heller. Eneste er at det kan være irriterende når interessante spill kun blir utgitt til PS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ps2 bedre enn xbox (lite interessant og hata kontrolleren)

xbox 360 bedre enn ps3 (ps3 var skikkelig kjedelig og holdt ikke det som ble lovt før lansering)

Nå leder ps4 et hakk over xbox one, men bare såvidt. Liker ikke menysystemet på one, liker ikke vennesystemet på ps4. Får hele tida meldinger som skulle gått til en annen. Har begge så jeg slipper å velge en spillserie over en annen :P Så langt har ingen av de imponert noe særlig. Får se hvordan vr blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fifa er alltid en vinner 👍 

Xbox er jo ikke noe dritt i det hele tatt, men første maskinen utenom snes og nes var en psone med fifa 2001 og hadde ikke sans for 1.generasjon xbox med unntak av halo(som fortsatt er gøy) 

men cod, fifa, destiny, farcry er fortsatt bedre på ps 👍 Og by the way, er ikke noen som vet omm ssx kommer med ett nytt spill i serien til nye konsoller?:) elsket de overdrevne triksa og banene og alt :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...