Gå til innhold

Noen som har blitt spådd og opplevd at det stemte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva var det som stemte i såfall, og hvem spådde dere?

Anonymkode: 079ef...7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja ble spådd av ei dame som jeg fikk gåsehud av, så bra var hun. Var på alternativmesse.. tenkte å spørre om en mann jeg likte. men før jeg kom så langt, la hun handa si oppå mi og begynte å spørre om  hvor lenge siden det var  siden han siste mannen jeg var sammen med.. øhh.. måtte tenke når det var og fortalte det. Å hun sier at han kommer tilbake til deg! Han er ikke ferdig med deg! Han overvåker deg.. overvåker deg mere enn du aner. . nei det tror jeg ikke på svarte jeg. Han er sammen med ei tidligere venninne av meg. Å jeg har ikke kontakt med dem for hun var uærlig mot meg. sendte bildet av en ukjent mann å sa hun datet han. Å så var det min eks som jeg hadde fortsatt følelser for. spådamen kikket på meg å sa: Han tok henne for at han ikke fikk deg! Han kommer tilbake til deg å vil satse. Han er ikke interessert i henne. Han har kost seg med å ta venninnen din for å såre deg. Om du vil si takk og farvel er opp til deg. Han er en sta og vanskelig mann som skal ha alt på sin måte.Han er ikke snill med deg!! - Jeg vet han ikke er det. Han gjorde det slutt for at jeg ikke gikk med på analsex. Jeg var ingen ekte kvinne i hans øyne da. Kun kvinner som hadde analsex som var verdt noe. Hun fortalte meg hva han gjorde når han overvåket meg på jobb, privat.. jeg begynte å tenke etter og følge ekstra med. Å ja det stemte det hun sa. Han fulgte med meg. Å ja han kom til meg den dagen det var brudd mellom dem. Hun ga meg gode råd for hva jeg skulle gjøre og si. Å det funket. Han fikk som fortjent :)

Anonymkode: e6e66...0b3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig

Ja. Var helt usannsynlig spådom som var veldig konkret, jammen slo det til. Og jeg er ikke noe særlig tilhenger eller fan av spåing heller, bare så det er sagt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her:

I går snakket jeg med en klarsynt på tlf. Og etter planen min så skulle ikke dette bli en lang samtale, men det ble den:) Men jeg må si at dette var en god investering, fordi hun sa mye som var sant. Noe som førte til at jeg lyttet og stilte flere spørsmål..

Jeg hadde på forhånd laget en huskelapp med de viktigste spørsmålene mine, som lenge har ligget og gnaget i sjela mi. Og jeg fikk svar som fikk øynene til å sperre opp litt.

Jeg har jo f.eks mistet jobben min og er frustrert på det økonomiske plan, og hun kunne se at jeg fikk en midlertidig deltids jobb i sep/okt med mulighet for noe mer. Og at økonomien vil stabilisere seg i 2017. Jeg kom også til å sette meg på skolebenken om ett år, og at skolegangen blir toårig..

Hun beskrev både meg og mannen på en prikk, og kunne føle at jeg slet med et eller annet i sinnet (at jeg ikke har hatt det bra). Jeg var i tillegg innadvendt og redd for å slippe noen for nær meg, noe som aldeles stemmer :) Hun forsto også at dette kom av dårlige erfaringer med andre tidligere ,og ikke barndom.

Hun sier videre at mannen min ikke er flink til å snakke om følelser, noe jeg føler frustrasjon rundt. Hun lurte også på om det var noe vi slet med i forholdet, for det så hun. Og da måtte jeg jo nevne svigerfamilien, og da fikk hun opp et damemenneske. Og denne damen er trolig min svigermor, for hun sliter vi mest med. Den synske damen sier så at min svigermor sliter med det samme som meg ang usikkerhet, men at det var noe annet rart med henne som hun ikke helt forstår.. Jeg ville i framtiden få oppreisning i svigerfamilien, hvor de rett og slett gir slipp og aksepterer meg. Noe som er bra :) 

Videre forteller hun at samboeren min er veldig glad i meg, noe hun sa med varm og ektefølt stemme. Og hun kunne ikke hatt mer rett! Dessuten ser hun at dette ville bli et langt og godt forhold, men kunne ikke fortelle at om det varte for alltid. Men ting lå til grunn for at det gikk rette veien. Ting kom til å bli mer stabilt om 1-2 år.

Hun ser bryllup om 2-3 år, og sa også i en annen sammenheng at det ble flere barn. Da jeg spurte om når det kunne skje sa hun at hun kunne se at det ikke ble noe med det første, men om 2-3 år. Ang kjønn ville hun ikke svare så sikkert på det, men at hun følte mye feminine energier. Og at det kunne resultere i ei jente.

Det var en del andre ting vi snakket om, men som jeg ikke vil dele her.. 

Jeg fikk utover samtalen en rekke råd, og når kvelden kom følte jeg at kroppen min var helt tom. Det var ingen spenninger, klump i magen, nervøsitet og negative tanker. Alt hadde sluppet taket i meg, og jeg sa til samboeren min at et eller annet har skjedd, for jeg er ikke lenger slik jeg var før i den tunge tiden.

Jeg hentet barnet vårt i barnehagen uten å være redd for hva noen syntes om meg, eller at de sikkert baksnakket meg. Og jeg ble trett før midnatt, og la meg rundt den tiden. Tidligere la jeg meg i totiden..

Før om kveldene var jeg full av grublerier og tunge tanker, men nå føler jeg at disse lastene er som sunket i jorden. Jeg er fri. 

Så ikke vet jeg om hun har utført en healing :) For jeg føler meg rett og slett frisk i sinnet mitt nå i forhold til tidligere.

 

Fortale til samboeren min hvem jeg hadde vært i kontakt med, og da kan jeg love dere at han lo godt og lenge. Men når jeg fortalte han hva den klarsynte hadde å fortelle, så lyttet han i forundring. Også han måtte erkjenne at her var det ting som stemte.

Vil også nevne at hun jeg snakket med ikke kaster bort tiden, men fyller ut hvert et minutt med mye variert info. Tiden blir ikke halet ut på noe vis. Så dere får valuta for pengene. Hun er også ærlig og direkte men hyggelig

 

Anonymkode: 079ef...7bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her:

I går snakket jeg med en klarsynt på tlf. Og etter planen min så skulle ikke dette bli en lang samtale, men det ble den:) Men jeg må si at dette var en god investering, fordi hun sa mye som var sant. Noe som førte til at jeg lyttet og stilte flere spørsmål..

Jeg hadde på forhånd laget en huskelapp med de viktigste spørsmålene mine, som lenge har ligget og gnaget i sjela mi. Og jeg fikk svar som fikk øynene til å sperre opp litt.

Jeg har jo f.eks mistet jobben min og er frustrert på det økonomiske plan, og hun kunne se at jeg fikk en midlertidig deltids jobb i sep/okt med mulighet for noe mer. Og at økonomien vil stabilisere seg i 2017. Jeg kom også til å sette meg på skolebenken om ett år, og at skolegangen blir toårig..

Hun beskrev både meg og mannen på en prikk, og kunne føle at jeg slet med et eller annet i sinnet (at jeg ikke har hatt det bra). Jeg var i tillegg innadvendt og redd for å slippe noen for nær meg, noe som aldeles stemmer :) Hun forsto også at dette kom av dårlige erfaringer med andre tidligere ,og ikke barndom.

Hun sier videre at mannen min ikke er flink til å snakke om følelser, noe jeg føler frustrasjon rundt. Hun lurte også på om det var noe vi slet med i forholdet, for det så hun. Og da måtte jeg jo nevne svigerfamilien, og da fikk hun opp et damemenneske. Og denne damen er trolig min svigermor, for hun sliter vi mest med. Den synske damen sier så at min svigermor sliter med det samme som meg ang usikkerhet, men at det var noe annet rart med henne som hun ikke helt forstår.. Jeg ville i framtiden få oppreisning i svigerfamilien, hvor de rett og slett gir slipp og aksepterer meg. Noe som er bra :) 

Videre forteller hun at samboeren min er veldig glad i meg, noe hun sa med varm og ektefølt stemme. Og hun kunne ikke hatt mer rett! Dessuten ser hun at dette ville bli et langt og godt forhold, men kunne ikke fortelle at om det varte for alltid. Men ting lå til grunn for at det gikk rette veien. Ting kom til å bli mer stabilt om 1-2 år.

Hun ser bryllup om 2-3 år, og sa også i en annen sammenheng at det ble flere barn. Da jeg spurte om når det kunne skje sa hun at hun kunne se at det ikke ble noe med det første, men om 2-3 år. Ang kjønn ville hun ikke svare så sikkert på det, men at hun følte mye feminine energier. Og at det kunne resultere i ei jente.

Det var en del andre ting vi snakket om, men som jeg ikke vil dele her.. 

Jeg fikk utover samtalen en rekke råd, og når kvelden kom følte jeg at kroppen min var helt tom. Det var ingen spenninger, klump i magen, nervøsitet og negative tanker. Alt hadde sluppet taket i meg, og jeg sa til samboeren min at et eller annet har skjedd, for jeg er ikke lenger slik jeg var før i den tunge tiden.

Jeg hentet barnet vårt i barnehagen uten å være redd for hva noen syntes om meg, eller at de sikkert baksnakket meg. Og jeg ble trett før midnatt, og la meg rundt den tiden. Tidligere la jeg meg i totiden..

Før om kveldene var jeg full av grublerier og tunge tanker, men nå føler jeg at disse lastene er som sunket i jorden. Jeg er fri. 

Så ikke vet jeg om hun har utført en healing :) For jeg føler meg rett og slett frisk i sinnet mitt nå i forhold til tidligere.

 

Fortale til samboeren min hvem jeg hadde vært i kontakt med, og da kan jeg love dere at han lo godt og lenge. Men når jeg fortalte han hva den klarsynte hadde å fortelle, så lyttet han i forundring. Også han måtte erkjenne at her var det ting som stemte.

Vil også nevne at hun jeg snakket med ikke kaster bort tiden, men fyller ut hvert et minutt med mye variert info. Tiden blir ikke halet ut på noe vis. Så dere får valuta for pengene. Hun er også ærlig og direkte men hyggelig

 

Anonymkode: 079ef...7bf

hvem var dette da? :)

Anonymkode: a41c7...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her:

 

Hun ser bryllup om 2-3 år, og sa også i en annen sammenheng at det ble flere barn. Da jeg spurte om når det kunne skje sa hun at hun kunne se at det ikke ble noe med det første, men om 2-3 år. Ang kjønn ville hun ikke svare så sikkert på det, men at hun følte mye feminine energier. Og at det kunne resultere i ei jente.

 

Anonymkode: 079ef...7bf

Dette er uansvarlig. Du bør ikke få barn med en mann som ikke behandler deg godt nok. At du leker med han nå er ditt problem, men å satse dine barns framtid på noe sånt er uansvarlig, og det blir dine barns problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja :) 2 stk som så nøyaktig de samme resultatene ang 2 rettsaker og fremtidig partner....Jeg ble spådd dette lenge før det skjedde.

Anonymkode: 42249...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

hvem var dette da? :)

Anonymkode: a41c7...1de

Hun kaller seg for "Astarah" på krystallkulen.no 😊

TS

Anonymkode: 079ef...7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig har ikke blitt spådd, men har tydeligvis blitt "helbredet" av en gammel mann fra mitt hjemsted som nå er død. Jeg var baby og fikk ikke sove. Jeg klarte ikke sove og gråt hele natten. Dette var noe som skjedde hver eneste natt i månedsvis, og mamma måtte sitte oppe konstant fordi jeg var hysterisk. Så hun ringte denne gamle mannen, sa at jeg alltid var hysterisk, gråt og aldri fikk sove ordentlig. Han ba om min fødselsdato og sa at han skulle hjelpe meg. Samme natten sovnet jeg som en stein uten gråting og sånn fortsatte det. Ingen mer gråt om kveldene og jeg sov hele natten fra den dagen av.

 

Den samme gamle mannen hjalp pappa også da han hadde vondt i ryggen. Pappa brukte å slite noe enormt med ryggen sin, og en dag satt den seg helt i lås. Det var så vondt at den voksne mannen skrek av smerte, og brukte flere timer på å komme seg opp i en sofa. Legevakten og akkuten nektet å hjelpe han, fordi det var så sent og legen sov... Han som skulle være nattevakt... Hele natten satt han med enorme smerter og han kunne ikke en gang røre på lilletåa uten å brøle. Da ringte de mannen som hjalp meg tidligere. Han kom over og holdt hendene på ryggen til min far. Etter en halv times tid gikk smertene bort og han kunne gå igjen. 

 

Mamma hadde også en venninne da hun var yngre som brukte å spå folk. En dag spådde hun en jente mens min mor var med, og plutselig fikk venninnen (som spådde) et alvorlig uttrykk, men la skjul på det og fortsatte med spåinga. Etterpå spurte mamma hva det var for noe, og da sa hun at hun fikk et dårlig tegn (lurer på om det var kort hun spådde med, men er usikker). Tydeligvis kom det til å skje et dødsfall i nærmeste familie, men hun ville ikke si noe til jenta for å ikke bekymre henne. Noen dager senere døde faren hennes... 

Anonymkode: f4887...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18.8.2016 at 12.29, AnonymBruker skrev:

Hva var det som stemte i såfall, og hvem spådde dere?

Anonymkode: 079ef...7bf

Har blitt spådd flere ganger og det har aldri stemt 

Anonymkode: 1b3f4...f77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av mamma ble spådd, og hun fikk beskjed om at hun aldri kom til å bli gift. Hun er fra en kultur hvor giftemål er veldig viktig. Hun fikk etterhvert en kjæreste, og skulle gifte seg. Vi var alle invitert i bryllupet, men en dag før avlyste forloveden hennes og slo opp. Hun er nå rundt 40-50 vil jeg tro, og fremdeles ikke gift.

Anonymkode: dc5c3...ed0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble spådd at mitt første barn skulle bli jente. og den neste gutt. Jeg har enda ikke fått gutten. Fikk beskjed om at jeg måtte være VELDIG forsiktig med gutter, veldig veldig forsiktig. Han som spådde fikk et mørkt drag over ansiktet før og imens han sa det. Det stemte veldig, (Har blitt utsatt for det verste av samboer og kjærester) og stemte også at jeg ikke kom til å ende opp med han jeg var gift med da. Han sa også at jeg startet dagen med å si noen ord, og akkurat de ordene startet jeg dagene mine med, med en gang jeg vakna sa jeg de ordene før jeg orka å stå opp. Hvordan kunne han vite de ordene, og at jeg sa de, uten å være synsk. Han sa også ting ved personligheten min som stemte på en prikk, og sa ting i fortiden min som stemte, også med tilknytningen min til både levende og avdøde slektinger. 

Anonymkode: 83d57...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også blitt spådd av en annen at jeg skal dø i en forferdelig bilulykke. Jeg håper virkelig ikke at det skal stemme.

Anonymkode: 83d57...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En klarsynt dame fant igjen lommeboka mi en gang. Jeg hadde en bitte liten svart lommebok som var søkk borte. Hun så at den hadde blitt sittende fast i setemekanikken i bilen.
Og den lå under matta bak førersetet, den hadde falt ned i mekanikken, blitt med bak og blitt liggende. Jeg hadde selvsagt lett i bilen før, men ikke på det helt usannsynlige stedet.

Anonymkode: 9097b...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jesse james
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ble spådd at mitt første barn skulle bli jente. og den neste gutt. Jeg har enda ikke fått gutten. Fikk beskjed om at jeg måtte være VELDIG forsiktig med gutter, veldig veldig forsiktig. Han som spådde fikk et mørkt drag over ansiktet før og imens han sa det. Det stemte veldig, (Har blitt utsatt for det verste av samboer og kjærester) og stemte også at jeg ikke kom til å ende opp med han jeg var gift med da. Han sa også at jeg startet dagen med å si noen ord, og akkurat de ordene startet jeg dagene mine med, med en gang jeg vakna sa jeg de ordene før jeg orka å stå opp. Hvordan kunne han vite de ordene, og at jeg sa de, uten å være synsk. Han sa også ting ved personligheten min som stemte på en prikk, og sa ting i fortiden min som stemte, også med tilknytningen min til både levende og avdøde slektinger. 

Anonymkode: 83d57...2b4

Hvordan kommer jeg i kontakt med denne personen ? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke akkurat spådd, men blitt gitt info fra en klarsynt som stemte.

En venninne var savnet. Vi var ute og lette. Politi og Røde Kors var ute med store mannskaper. Vi fryktet at hun hadde tatt livet sitt.

Noen kontaktet en klarsynt, og av forskjellige grunner ringte denne tilbake til meg. Det ble sagt at venninnen var i nærheten av vann og røyk. Letingen fortsatte i mange dager. Dette var sent på høsten, og været slo om til snøvær. Først langt utpå våren, 5 måneder senere ble hun funnet. Og beskrivelsen stemte svært godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...