Gå til innhold

Bachelor in Paradise 2016 (Amerikansk sendetid)


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ser fram til å se litt andre deltakere mer, og hvem som kommer overens. Denne første episoden ble altfor mye Chad, og det er ikke så god underholdning synes jeg, når det blir så voldsomt som det der. Håper han snart er borte for godt, og vi kan fokusere på relasjonene. Gleder meg til å se Josh, han er kjekk og vil lage litt drama ser der ut som. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal de ikke sende to episoder denne uka?

Anonymkode: f943f...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Sitronmelis skrev:

Jeg likte Caila kjempegodt :) gleder meg til hun kommer! Ble overrasket over at Josh dukket opp! :ohmy:

Hun var en søt jente, og jeg likte henne godt i begynnelsen, men hun ble litt for svevende for meg etterhvert. Jeg ble også kjempeoverrasket over at Josh dukket opp, gleder meg til å se hvordan det utspiller seg!

20 timer siden, venus_ skrev:

Enig med deg, fikk vondt av han. Han burde heller fått hjelp enn å bli tatt med i enda en tv-serie. Hva skjedde egentlig med han og Lace? De drev jo og slengte drit til hverandre hele kvelden på tøys også plutselig klikka hun for det?

Jeg tror bare ting eskalerte litt voldsomt, og da hun prøvde å si fra at nok var nok bare fortsatte han. Tror ikke vi fikk se alt som skjedde der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skal følge med. Har fått hjelp her til å finne frem til hvor episodene legges ut nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, han som snakker om at det ikke er noen fine jenter der inne og rangerer jentene hele tiden. Hvem tror han at han er? 😅 Husker ikke hva han heter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16

Jeg håper virkelig nick finner kjærligheten i paradise og at det endelig kan ordne seg for han! Synes alltid han var så sympatisk og skjønn- han har fått mye ufortjent kjeft synes jeg!

Josh liker jeg ikke i det hele tatt og håper han fyker fort på rævva ut igjen!

men ser jo ut til at Chad kommer tilbake likevel.? Det går jo ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Manolo skrev:

Uff, jeg fikk så vondt av Nick i dagens episode. Josh er så creepy og ekkel.

Enig!! Liker Amanda men herregud hun switchet fort! Hun har jo ikke sagt noe til Nick heller, bare driver å kysser på Josh hele tia.. Stakkars Nick! Josh er falsk.. lyser lang vei.. :spy:

Det kysset til Evan og Carly... ÆSJ jeg holdt på å spy når jeg så det slagget ble hengende igjen mellom dem :kvalm::hoho:
Gleder meg til ny episode i morgen! :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16

Ja f f*** så ekkel Josh er, blæh! Når jeg så de feite leppene hans spise Amanda.. Æsj! Skjønner ikke hva hun driver med da- dårlig gjort ovenfor Nick. Hun må jo skjønne at Josh bare er ute etter å irritere Nick og driter i henne?! Men hun er kanskje ikke den smarteste..

Nå fikk jeg lyst til å lese Andys bok "its nok okay", hvor hun forteller om bruddet med Josh. Han var visst sjalu, slem og mental abuser- på et tidspunkt fryktet hun for sitt eget liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, tina33 skrev:

Ja f f*** så ekkel Josh er, blæh! Når jeg så de feite leppene hans spise Amanda.. Æsj! Skjønner ikke hva hun driver med da- dårlig gjort ovenfor Nick. Hun må jo skjønne at Josh bare er ute etter å irritere Nick og driter i henne?! Men hun er kanskje ikke den smarteste..

Nå fikk jeg lyst til å lese Andys bok "its nok okay", hvor hun forteller om bruddet med Josh. Han var visst sjalu, slem og mental abuser- på et tidspunkt fryktet hun for sitt eget liv!

Æsj ja! Blir kvalm..  Håper hun skjønner fort hvordan Josh er og at hun og Nick kan bli noe :) Nick fortjener det nå syns jeg.

Ja det fikk jeg også! Stakkars Andi :ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig dagens episode bare var 42 min lang :( 

Neste uke kommer Caila :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg er skuffa over Amanda. de oppfører seg som tenåringer jo. stakkars Nick.

gleder meg til Caila kommer inn. tvillingene irriterer meg! jeg synes de var irriterene på The Bachelor også. de virker veldig umodne. fikk vondt av Evan, men skjønner ikke hvorfor han gidder å prøve seg på Amanda. kan han ikke prøve seg på en av tvillingene i stedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva Amanda svarte. Så jo på slutten at Evan og Jared satt og spiste middagen han hadde laget til, så antar at hun ikke ville på den "daten" hans. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evan gjør en enda dårligere figur her enn i bachelor sesongen. Han higer alt for mye etter kjærlighet, og blir impåsliten, klengete og irriterende. Jeg er ikke for alpha-mannen med Evan blir ikke en gang beta, ham havmer et sted langt ned på listen. 

Ellers lurer jeg på hvor iscenesatt det hele er. En del av hendelsene virker for dumme til å være sanne feks mye av det Chad gjør samt at Evan avbryter klining for å be ei ut på date, som ikke har vist ham et fnugg av interesse. 

Anonymkode: fc776...7fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...