Gå til innhold

Bachelor in Paradise 2016 (Amerikansk sendetid)


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jaa, leita etter episoden i sta. var det ikke premiere i går?! jaja, da får jeg kose meg med Bachelorette-finalen så lenge :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, fresia skrev:

jaa, leita etter episoden i sta. var det ikke premiere i går?! jaja, da får jeg kose meg med Bachelorette-finalen så lenge :blomst:

Jo var premiere i går, men de er så treige til å legge ut linker osv for tiden :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, venus_ skrev:

Nå er episoden ute :)

 

Glem det.. Får opp File not found på alle linkene :(  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er litt ustabilt internett her, så jeg må vente til det kommer på TV en eller annen gang i en fjern fremtid... Men jeg gleder meg, elsker Bachelor in Paradise! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ikke Evan kan holde kjeft om Chad i et sekund!!! :fart2:  Shut the fuck up!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det mulig?? Jeg holdet på å le meg skakk av Chad og Lace's ekstremt hurtige romanse. Det der er det særeste jeg har sett på lenge! :skratte:

Er litt spent på hvordan det blir fremover. Jeg kan se at Caila og Jared er et bra par, men jeg likte aldri Caila så godt. Hun virket liksom så virkelighetsfjern, så jeg irriterte meg litt over henne. Håper det kan bli hyggelig å se på når hun kommer og ikke et irritasjonsmoment...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel nå kan jeg egentlig skjønne hva Evan mener og.. Chad er jo GAL..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Vel nå kan jeg egentlig skjønne hva Evan mener og.. Chad er jo GAL..

Helt gal! Men jeg fikk faktisk skikkelig vondt av ham helt på slutten da han skrek "I have nothing in my life!". Jeg tror faktisk på ham, han virker ordentlig fortapt, og han virket genuint skuffet over å bli kastet ut. Han måtte jo ut, men stakkars fyr. Skulle gjerne sett ham lykkelig...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Gjesten skrev:

Helt gal! Men jeg fikk faktisk skikkelig vondt av ham helt på slutten da han skrek "I have nothing in my life!". Jeg tror faktisk på ham, han virker ordentlig fortapt, og han virket genuint skuffet over å bli kastet ut. Han måtte jo ut, men stakkars fyr. Skulle gjerne sett ham lykkelig...

Ja bra han ble kasta ut! Virker ikke som han har det helt bra nei.. takler nok morens død dårlig.. Han burde søke hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Gjesten skrev:

Er det mulig?? Jeg holdet på å le meg skakk av Chad og Lace's ekstremt hurtige romanse. Det der er det særeste jeg har sett på lenge! :skratte:

Er litt spent på hvordan det blir fremover. Jeg kan se at Caila og Jared er et bra par, men jeg likte aldri Caila så godt. Hun virket liksom så virkelighetsfjern, så jeg irriterte meg litt over henne. Håper det kan bli hyggelig å se på når hun kommer og ikke et irritasjonsmoment...

Jeg likte Caila kjempegodt :) gleder meg til hun kommer! Ble overrasket over at Josh dukket opp! :ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Gjesten skrev:

Helt gal! Men jeg fikk faktisk skikkelig vondt av ham helt på slutten da han skrek "I have nothing in my life!". Jeg tror faktisk på ham, han virker ordentlig fortapt, og han virket genuint skuffet over å bli kastet ut. Han måtte jo ut, men stakkars fyr. Skulle gjerne sett ham lykkelig...

Enig med deg, fikk vondt av han. Han burde heller fått hjelp enn å bli tatt med i enda en tv-serie. Hva skjedde egentlig med han og Lace? De drev jo og slengte drit til hverandre hele kvelden på tøys også plutselig klikka hun for det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, venus_ skrev:

Enig med deg, fikk vondt av han. Han burde heller fått hjelp enn å bli tatt med i enda en tv-serie. Hva skjedde egentlig med han og Lace? De drev jo og slengte drit til hverandre hele kvelden på tøys også plutselig klikka hun for det?

Vanskelig å si akkurat hva som skjedde, men jeg har opplevd det selv - man kan være litt i overkant tullete når man er full, men det blir fort ubehagelig hvis man føler at den andre personen (i dette tilfellet en svær mann) går over streken og ikke er mulig å få oppførselen tilbake på et behagelig nivå. 

Bra at Chad ble kastet ut. I The Bachelorette var han også litt ustabil, men jeg - som mange andre, så også litt hvor han kom fra (det var litt i overkant overfølsomhet i blant, og mye angrep/baksnakking fra ganske tidlig av). Men sånn han var i BIP var ikke greit synes jeg, og det blir deilig å kunne se et program som faktisk handler om noe annet enn han. :)

Spent på sesongen. Synes allerede synd på Jared, når Ashley en gang kommer inn, han burde nok sette strengere grenser selv om hun stort sett er en grei person. Merkelig at hun er bestemt på å ødelegge alle andre sjanser for han, selv etter så lang tid uten interesse fra hans side. :tongue: Også spent på hvordan det går med Nick, som blir så forelska, igjen... :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...