Gå til innhold

En serie som "alle" liker, men som du hater?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Generelt alle populærseriene dersom man tar vekk Game of Thrones og de klassiske komiseriene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Carly-Chardonnay

HATER Game of Thrones og sånne urealistiske serier. Then again ser jo på Under the dome nå,vet ikke hvor realistisk det er men syns hvertfall den er bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde samme greiene med Breaking bad. Tvang meg gjennom sesong etter sesong før jeg kastet inn håndkle i midten av 4.sesong.

Ellers har jeg aldri hatt sansen for the big bang theory, føler dette også er en serie som blir mye fremelsket. 

 

Anonymkode: 6edf5...4b1

Enig om begge disse. Jeg så gjennom hele Breaking Bad, gav først opp etter en drøy sesong for mange år siden, men gav den en ny sjanse i forfjor fordi "alle" mente det var verdens beste serie. Skjønner det bare ikke, en helt middels serie.

Big Bang Theory er bare en typisk sitcom som ikke er spesielt bra.

Anonymkode: 9c410...2ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

How I met your mother. 

Anonymkode: dd92b...bc5

Ja, dette er også en B-serie noen av en eller annen grunn mener er bra. Uforståelig.

Anonymkode: 9c410...2ae

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Game of thrones! Så de fem første episodene og tenkte at "det der skal jeg aldri mer kaste bort tida mi på" .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Carly-Chardonnay skrev:

HATER Game of Thrones og sånne urealistiske serier. Then again ser jo på Under the dome nå,vet ikke hvor realistisk det er men syns hvertfall den er bra :) 

Dette blir bare for dumt. Under the dome er den absolutt dårligste serien jeg har sett på de siste årene. Så første sesong, ble bare verre og verre, og antar det har blitt enda dårligere senere. Game og Thrones har mye mer realisme i karakterene og historiene, når vi legger til grunn universet det er satt i.

Anonymkode: 9c410...2ae

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Definitivt Friends! Og Frustrerte fruer. Har heller aldri likt serier som CSI o.l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carly-Chardonnay
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette blir bare for dumt. Under the dome er den absolutt dårligste serien jeg har sett på de siste årene. Så første sesong, ble bare verre og verre, og antar det har blitt enda dårligere senere. Game og Thrones har mye mer realisme i karakterene og historiene, når vi legger til grunn universet det er satt i.

Anonymkode: 9c410...2ae

Jeg syns ikke Game of thrones er gøy,er det greit?! Og den Under the dome er litt spennende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne typiske dramaungdomsserier med null humor som one tree hill og the oc og dawsons creek

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orange is the New black.

Hadde først planer om å ikke se det fordi jeg var redd det skulle være en ordentlig "chick flick" med masse sminke og drama og guttesnakk, til tross for at de sitter i fengsel.

Så så jeg første sesong, syntes det lovet bra.

Men så ble det nøyaktig hva jeg IKKE ønsket; at de går rundt og ser uforklarlig stelt ut, bare drama, baksnakking osv. Ingen fengselsfølelse.

Anonymkode: c3553...62a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

How I met your mother. Jeg er vanligvis ikke så vanskelig å underholde, og elsker de fleste typer humor om den er gjennomført. Men akkurat den fikser jeg ikke helt. 

Anonymkode: 9e44a...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Entourage, Orange is the new black, Dexter, House of Cards, Skam, Breaking bad, Vampire Diaries, The Originals, Outlander, Prison Break, Bones, Sex and the City, How I met your mother, Friends, Bones, Under the dome, One Three Hill, Dawson Creek, The OC. the walking dead, Gilmore Girls, Grey's Anatomy. 

:P:fnise: Som jeg kan komme på i farten etter å ha bladd meg gjennom tråden  Jeg liker generelt veldig lite av det som går på tv om dagen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh jeg misliker how I mer your mother.

Hvorfor?

Fordi de har rigget hele serien til å få deg til å tro hvordan Robin er mora til de to ungene, ved å caste skuespillere med mørkt hår og lyseblå øyne.

Og så caster de senere den ordentlige mora med kullsvarte øyne. Ja hvor arvet de to ungene øyenfargen sin fra da??? :murvegg:

Anonymkode: c3553...62a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åååh jeg misliker how I mer your mother.

Hvorfor?

Fordi de har rigget hele serien til å få deg til å tro hvordan Robin er mora til de to ungene, ved å caste skuespillere med mørkt hår og lyseblå øyne.

Og så caster de senere den ordentlige mora med kullsvarte øyne. Ja hvor arvet de to ungene øyenfargen sin fra da??? :murvegg:

Anonymkode: c3553...62a

Man kan få blå øyne selv om begge foreldra har brune bare så det er sagt.  

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Orange is the New black.

Hadde først planer om å ikke se det fordi jeg var redd det skulle være en ordentlig "chick flick" med masse sminke og drama og guttesnakk, til tross for at de sitter i fengsel.

Så så jeg første sesong, syntes det lovet bra.

Men så ble det nøyaktig hva jeg IKKE ønsket; at de går rundt og ser uforklarlig stelt ut, bare drama, baksnakking osv. Ingen fengselsfølelse.

Anonymkode: c3553...62a

Seriøst. Jeg syns det framstår ganske realistisk. Iallefall utover sesongene. Og dyns slett ikke mange av de ser kjempevelstelte ut. Er flere av de som er ganske pene i virkeligheten som ser fæle og slitne ut i serien

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Maleficenta skrev:

Man kan få blå øyne selv om begge foreldra har brune bare så det er sagt.  

For det første må begge foreldrene bære det blå ressesive genet, da er sjansen 25% for at ett av barna får blå øyne ja. Men hvis kun den ene forelderen har det blå genet, så er sjansen plutselig bare 1%. 

Så hva tror du da er sannsynligheten for at begge to får lyseblå huskyøyne? Og hvor stor tror du sannsynligheten er for at serien heller forsøkte å "lure" seerne?

Anonymkode: c3553...62a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, Maleficenta skrev:

Seriøst. Jeg syns det framstår ganske realistisk. Iallefall utover sesongene. Og dyns slett ikke mange av de ser kjempevelstelte ut. Er flere av de som er ganske pene i virkeligheten som ser fæle og slitne ut i serien

Hvis alle skal protestere mot hverandre i denne tråden og forsøke å overbevise om at serien de ikke liker faktisk er kjempebra, så kommer det trolig til å springe KG's servere.

La nå tråden være som den er. Jeg har sagt mitt synspunkt på hvorfor jeg ikke liker serien.

Anonymkode: c3553...62a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åååh jeg misliker how I mer your mother.

Hvorfor?

Fordi de har rigget hele serien til å få deg til å tro hvordan Robin er mora til de to ungene, ved å caste skuespillere med mørkt hår og lyseblå øyne.

Og så caster de senere den ordentlige mora med kullsvarte øyne. Ja hvor arvet de to ungene øyenfargen sin fra da??? :murvegg:

Anonymkode: c3553...62a

Du fulgte visst ikke så godt med da genetikk ble gjennomgått i naturfagtimene på skolen..

Anonymkode: 9c410...2ae

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...