Gå til innhold

Hva skriver her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Anførsler om manglende nettverk ved retur, herunder at klageren ikke kan påregne bistand fra familie eller annet nettverk, kan av kontrolltekniske hensyn i utgangspunktet ikke tilleges vekt ved vurderingen.

 

Kan du forklare det på generelt?

Anonymkode: 5c531...037

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At ikke enkelte "spesialister" kan klare å skrive forståelig. Helt utrolig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anførsler om manglende nettverk ved retur, herunder at klageren ikke kan påregne bistand fra familie eller annet nettverk, kan av kontrolltekniske hensyn i utgangspunktet ikke tilleges vekt ved vurderingen.

 

Kan du forklare det på generelt?

Anonymkode: 5c531...037

Jeg tror det betyr at; ettersom myndighetene ikke kan kontrollere påstanden om at den som må sendes ut av Norge faktisk ikke har familie eller annet nettverk i returlandet, så vil ikke denne påstanden bli brukt som argument ved vurderingen av returen. I utgangspunktet. Kanskje klageren kan underbrygge påstanden sin på noen måte - vise til at familie befinner seg i et annet land eller noe, slik at det legges større vekt på det?  

Anonymkode: a708b...03b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det betyr at; ettersom myndighetene ikke kan kontrollere påstanden om at den som må sendes ut av Norge faktisk ikke har familie eller annet nettverk i returlandet, så vil ikke denne påstanden bli brukt som argument ved vurderingen av returen. I utgangspunktet. Kanskje klageren kan underbrygge påstanden sin på noen måte - vise til at familie befinner seg i et annet land eller noe, slik at det legges større vekt på det?  

Anonymkode: a708b...03b

Nå, forstår jeg, Takk.

Anonymkode: 5c531...037

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...