Gå til innhold

Flørting - introvert-hvordan(?)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei hå :)
Det har nok vært en del "flørting" tråder her, men prøver jeg :)

Det har seg sånn at en mann i et transport yrke viser tegn ved kroppspråk og holdning at han liker meg. Måten han er på, hva han gjør osv. Jeg er en introvert jente, og elendig til å flørte. Av og til får jeg følelsen av at han ikke er interessert, blir usikker på han. Men de fleste gangene flørter han og er "på" liksom. 

Jeg prøver å flørte ved å si noe pent til han og ved å gjøre andre ting, men det stopper opp. Jeg ender med å klomse til både setninger og bein. 
Jeg liker han veldig godt, og ønsker å få til flørtingen med han. Jeg er ikke typen til å ta på han, på armen osv. Trenger rom for å si det sånn. Møter jeg han ute, kommer han som regel bort til meg og står ganske nærme. Jeg har en "intim" sone, som ikke burde krysses, men med han gjør det ingenting. Jeg blir helt...ååh.

Hver gang jeg tenker på han kribler det i magen. Når jeg ser han blir jeg sjenert, klønete og smiler mye. Den følelsen jeg får av å tenke på han, får meg til å gjemme meg i puta og ja..vanskelig å forklare. Første gang jeg har blitt betatt av en mann på 3-4 år. Da det gikk opp for meg at han flørtet, fikk jeg litt sjokk..haha..herregud så kleint.føler meg som en nybakt førstegangsforelskelse...

Kunne skrevet så mye mer om han, hva han gjør osv som viser at han er interessert, men er bare ute etter tips og råd nå :) 
Hvordan flørter dere? Vil det skal være mest mulig naturlig..

Hilsen håpløs flørter som gjemmer seg i puta når det blir for søtt...


 

Anonymkode: 36cd2...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så søtt! :biggrin:

Tuller og fleiper med hverandre, holder blikket litt lengre, smiler lurt. Er vel det jeg gjør :P Jeg er vel litt passiv selv, venter på at mannfolket tar initiativ. 

Fleiper han mye med deg, kommer med lette berøringer?

Anonymkode: 9491d...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så søtt! :biggrin:

Tuller og fleiper med hverandre, holder blikket litt lengre, smiler lurt. Er vel det jeg gjør :P Jeg er vel litt passiv selv, venter på at mannfolket tar initiativ. 

Fleiper han mye med deg, kommer med lette berøringer?

Anonymkode: 9491d...173

Skrev akkurat et langt innlegg, men så ramlet jeg ut av nettet.
Han tuller og tøyser veldig mye med meg. Han bruker enhver anledning til å se på meg. Når jeg smiler og ler, gjør han det samme, samtidig som han ser på meg i speilet (han er sjåfør). Når det er flere ombord så er han litt mer tilbaketrukket på en måte. Det er da jeg blir litt usikker på hva han gjør/holder på med...

Har ofte sett at han følger med på meg når jeg kommer/går. Ganske tydelig. Jeg klarte å smile søtt til han her om dagen og holde øyekontakten samtidig, lenge. Til slutt klarte jeg ikke mer og så ned samtidig som jeg smilte sjenert. Da smilte han mer. Han er lett å prate med. Men som introvert er det ikke lett å holde/starte en samtale..ikke for meg..Liker å prate og kan skravle i ett sett, men da må man bli kjent med meg først, men det blir jo vanskelig når jeg så vidt klarer å si noe fornuftig og holde en samtale så fort jeg åpner munnen..smilyen sier alt.. :balltre::fnise:

En ting jeg la godt merke til er når vi skal betale. Jeg gir han kortet og når jeg får det tilbake holder han kortet langt inn mot hånden, sånn at det ikke er til å unngå berøring. Når andre betaler, holder han kortet på kanten, langt unna berøring liksom..

Han har ikke tatt på meg enda. Men alle menn er jo forskjellig, kanskje han er litt på vent. 

Er godt å være bettatt av en mann, men samtidig litt vondt også, når jeg ikke vet hva som skjer eller hva som kommer til å skje. Sommerfuglene i magen virvler rundt og det er bare helt herlig :rodmer:

Anonymkode: 36cd2...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skrev akkurat et langt innlegg, men så ramlet jeg ut av nettet.
Han tuller og tøyser veldig mye med meg. Han bruker enhver anledning til å se på meg. Når jeg smiler og ler, gjør han det samme, samtidig som han ser på meg i speilet (han er sjåfør). Når det er flere ombord så er han litt mer tilbaketrukket på en måte. Det er da jeg blir litt usikker på hva han gjør/holder på med...

Har ofte sett at han følger med på meg når jeg kommer/går. Ganske tydelig. Jeg klarte å smile søtt til han her om dagen og holde øyekontakten samtidig, lenge. Til slutt klarte jeg ikke mer og så ned samtidig som jeg smilte sjenert. Da smilte han mer. Han er lett å prate med. Men som introvert er det ikke lett å holde/starte en samtale..ikke for meg..Liker å prate og kan skravle i ett sett, men da må man bli kjent med meg først, men det blir jo vanskelig når jeg så vidt klarer å si noe fornuftig og holde en samtale så fort jeg åpner munnen..smilyen sier alt.. :balltre::fnise:

En ting jeg la godt merke til er når vi skal betale. Jeg gir han kortet og når jeg får det tilbake holder han kortet langt inn mot hånden, sånn at det ikke er til å unngå berøring. Når andre betaler, holder han kortet på kanten, langt unna berøring liksom..

Han har ikke tatt på meg enda. Men alle menn er jo forskjellig, kanskje han er litt på vent. 

Er godt å være bettatt av en mann, men samtidig litt vondt også, når jeg ikke vet hva som skjer eller hva som kommer til å skje. Sommerfuglene i magen virvler rundt og det er bare helt herlig :rodmer:

Anonymkode: 36cd2...1fe

Uuuh!  Lite tvil om at han flørter med deg. ;) En av dere må jo ta initiativ til en date eller noe! Sender dere meldinger? Er ofte lettere å flørte slik for introverte. 

Anonymkode: 9491d...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uuuh!  Lite tvil om at han flørter med deg. ;) En av dere må jo ta initiativ til en date eller noe! Sender dere meldinger? Er ofte lettere å flørte slik for introverte. 

Anonymkode: 9491d...173

Vi kjenner hverandre ikke. Overhørte navnet hans da han pratet i telefon, og søkte det opp på nettet. Forfølger ikke folk altså, bare nysgjerrig på hvem han er. Fant navn og etternavn og bosted. Bor ikke langt unna meg, og han er noen år eldre enn meg, men akkurat passe alder altså :)  Vi har ikke hverandres nummer. Har veldig lyst til å gi han nummeret mitt/be han ut, men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det.. :blush: Jeg klarer det nok, når jeg har "mannet" meg opp til det, men det kan jo ta sykt lang tid. Kanskje han tar initativet når flørtingen fra min side blir mer tydelig.

Tanken på å kysse han/holde rundt han får meg til å smelte. Han har begynt å stelle seg skikkelig på håret og går med krøllfrie skjorter og ser veldig bra ut :fnise:

Vet ikke hvordan jeg skal gå frem for å få til noe date/veksling av tlf nr. 
 

Anonymkode: 36cd2...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi kjenner hverandre ikke. Overhørte navnet hans da han pratet i telefon, og søkte det opp på nettet. Forfølger ikke folk altså, bare nysgjerrig på hvem han er. Fant navn og etternavn og bosted. Bor ikke langt unna meg, og han er noen år eldre enn meg, men akkurat passe alder altså :)  Vi har ikke hverandres nummer. Har veldig lyst til å gi han nummeret mitt/be han ut, men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det.. :blush: Jeg klarer det nok, når jeg har "mannet" meg opp til det, men det kan jo ta sykt lang tid. Kanskje han tar initativet når flørtingen fra min side blir mer tydelig.

Tanken på å kysse han/holde rundt han får meg til å smelte. Han har begynt å stelle seg skikkelig på håret og går med krøllfrie skjorter og ser veldig bra ut :fnise:

Vet ikke hvordan jeg skal gå frem for å få til noe date/veksling av tlf nr. 
 

Anonymkode: 36cd2...1fe

Hmm.. men, du skrev du hadde møtt han ute? Som på byen? Eller møter du han bare gjennom yrket hans? Hvis han er på jobb, kan han jo ikke ta noe initiativ til deg. 

Anonymkode: 9491d...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm.. men, du skrev du hadde møtt han ute? Som på byen? Eller møter du han bare gjennom yrket hans? Hvis han er på jobb, kan han jo ikke ta noe initiativ til deg. 

Anonymkode: 9491d...173

Møter han på jobb :) Han kjører buss. Minibuss (lite sted). Han kjører som regel når jeg skal sitte på :) Skjønner ikke hvorfor jeg satte meg på anonym, går litt fort i svingene her :) 

Endret av Minlillesky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Minlillesky skrev:

Møter han på jobb :) Han kjører buss. Minibuss (lite sted). Han kjører som regel når jeg skal sitte på :) Skjønner ikke hvorfor jeg satte meg på anonym, går litt fort i svingene her :) 

Ingen muligheter for å møte han tilfeldig på fritiden? Ute i helgene eller noe? I og med at det er et lite sted. Er nok mer naturlig å ta det videre der enn det er på jobb :) 

Anonymkode: 9491d...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen muligheter for å møte han tilfeldig på fritiden? Ute i helgene eller noe? I og med at det er et lite sted. Er nok mer naturlig å ta det videre der enn det er på jobb :) 

Anonymkode: 9491d...173

Vi bor på forskjellige steder. Ca 1 t unna, kanskje litt mindre. Prøver å finne ut av hvordan man kan møte han tilfeldig på fritiden :) Er ofte bortom til stedet han bor, men har bare sett han via jobbsammenheng der. Finner nok ut av noe :) hihi :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...