Gå til innhold

Hvor interresant skal jeg la noens sexliv være for meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I noen tilfeller har jeg hørt om intime detaljer i fra noen menneskers sex. Det er i og for seg greit - at noen vil ha et sexliv, men hvor spennende det er å høre om det, og takk gud aldri å høre på det er en annen sak.

Person har truffet verdens kjekkeste - jeg har aldri uttalt meg om hvorvidt jeg er enig i det eller ikke,  jeg får serverte gigantiske ;) historier om deres seksualitet. I det jeg rusler bortover tar jeg meg selv i å svare: "ja vel, jasså... nemlig, ja okey".

Jeg er så godt jeg klarer å bry om dette "glad" for at sexen til personene er helt fantastisk, men jeg blir litt brydd. Grunnen er: jeg begynte å forestille meg det, ble uvel og orket ikke tenke på det personen forklarte. Forklaringen om hvordan deres sexliv foregikk. Det høres for dumt og godt ut til å være sant, det er overdrevet, det oppleves som en slags konkurranse personene har med resten av omverden for å fortelle hvor deilig alt er, hvor høyt alt foregår, hvor fantastisk (nesten som en rakettoppskytning til en annen planet) det er, det finnesoverhodeingensomgjørdetsåbrajegskalGNIdeginnieksenminsittlivsåbrasexharjeg, med mer. For all del, det er sikkert kjempe bra, helt fantastisk, man blir kanskje religiøs av hele opplevelsen altså, ingen har opplevd lignende, men når er disse historiene ferdige egentlig? 
 

"Da kan du bare la være å diskutere det eller sett ned foten" vil kanskje noen svare. Ja, men hva skal jeg si da? "Du beklager men det du sier om ditt sexliv nå høres ikke helt bra ut".

Hvor vanlig er det å dele slike private historier på den måten? Hvorfor skal hele verden sitte å høre på det? 

Anonymkode: a750c...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg som skrev hovedinnlegget har heldigvis aldri vært i et forhold med noen av disse altså. Jeg vil bare legge til det i debatten.

Anonymkode: a750c...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del så hører sexhistorier med til pakken. Om vedkommende ikke vil høre på de eller gi tilbakemeldinger så kan vi likesågreit avslutte kontakten med en gang. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil legge til en tredje ting her. Her er temaene de gjerne kunne tatt opp - hver dag:

 

 

 

Jadda - nå er dette diskusjoner startet av andre her som de gjerne må få diskutere i, men å dele dette med andre hvis alt dette er tilfellet syntes jeg er litt spesielt. Jeg vet at det er en egen kategori for de som har et voldsomt behov for å fortelle om sine opplevelser m.m, men som sagt: det ser ikke spesielt bra ut, og jeg er virkelig ikke interessert. Da har man heldigvis muligheten til å trekke seg unna dette ekle forumet her. Må si jeg reagerte litt på den nest sist diskusjonen. For en lite tiltalende og respektløs måte å omtale sex på. 

Anonymkode: a750c...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil legge til en tredje ting her. Her er temaene de gjerne kunne tatt opp - hver dag:

 

 

 

Jadda - nå er dette diskusjoner startet av andre her som de gjerne må få diskutere i, men å dele dette med andre hvis alt dette er tilfellet syntes jeg er litt spesielt. Jeg vet at det er en egen kategori for de som har et voldsomt behov for å fortelle om sine opplevelser m.m, men som sagt: det ser ikke spesielt bra ut, og jeg er virkelig ikke interessert. Da har man heldigvis muligheten til å trekke seg unna dette ekle forumet her. Må si jeg reagerte litt på den nest sist diskusjonen. For en lite tiltalende og respektløs måte å omtale sex på. 

Anonymkode: a750c...980

Du trenger en real omgang i senga (eller hvor-som-helst). En så god omgang at du ser stjerner. At du har vondt for å sitte et par dager. Så skjønner du hvorfor vi som elsker sex elsker å snakke om det! Finnes ikke noe bedre enn sex!!!

 :wow:

 

Anonymkode: b9f05...688

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, WubWub skrev:

For min del så hører sexhistorier med til pakken. Om vedkommende ikke vil høre på de eller gi tilbakemeldinger så kan vi likesågreit avslutte kontakten med en gang. 

Så du har bare venner for å fortelle dem om sex?

Anonymkode: a750c...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så du har bare venner for å fortelle dem om sex?

Anonymkode: a750c...980

ja det stemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger en real omgang i senga (eller hvor-som-helst). En så god omgang at du ser stjerner. At du har vondt for å sitte et par dager. Så skjønner du hvorfor vi som elsker sex elsker å snakke om det! Finnes ikke noe bedre enn sex!!!

 :wow:

 

Anonymkode: b9f05...688

For deg er det du beskriver trolig det beste som har skjedd deg, men på lik linje med alt annet her i verden så har mange forskjellige synspunkter på det også. Det du beskriver høres ut som vold forresten. 

Du må gjerne snakke om sex, snakk om det til krampen tar deg - men hvis du visste hvor harry det høres ut tror jeg du hadde dempet deg betraktelig. De kan ikke noe for at de ikke ser ut som Barbie og Ken, men ingen av de er spesielt vakre å se for seg seksuelt sett. Hvis jeg visualiserer de har sex så blir jeg fysisk dårlig av det. Det de omtaler som helt fantastisk og super bra sex er ikke fasitsvaret på perfekt sex. Perfekt for deg, ja, men de overdrevne og gigantiske historiene får folk ha for seg selv bak en lukket dør. Hvorfor skal man gå i  så detaljer at man skal få høre om hva slags farge noen har nedentil. Jeg har null interesse av det. Thank you very much.

Anonymkode: a750c...980

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...