Gå til innhold

Tror han har glemt bursdagen min :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye med dagen TS!!

Jeg er en person som ELSKER bursdager og jeg skjønner godt at du er nedfor. Jeg håper virkelig at kjæresten din hadde planlagt noe når han kom hjem i dag, for å glemme bursdagen til kjæresten sin, det svir!
Hold oss oppdatert TS

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med dagen TS! Håper dere har funnet på noe kjekt etter at han kom hjem fra jobb.

Men; har dere ikke snakket om hva dere skulle gjøre på bursdagen din? Spør alltid mannen i god tid hva han vil: god middag hjemme/ut å spise, bare oss/med venner/familie o.l. Og gir på samme måte beskjed om hva jeg har lyst til. Jeg har aldri skjønt de som ikke diskuterer dette i det hele tatt og forventer en overraskelse e.l. (skjønner forsåvidt ikke de som later som om de har glemt bursdagen for å overraske heller). 

Du går gi tydelig beskjed om at dette er ikke ok neste år! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart å ha vært  i et forhold i snart ett år og ikke engang tenkt tanken at den andre parten har fylt år.

Det å vente til siste sekund er utrolig kjipt og jeg hadde følt et enormt antiklimaks om noen hadde ventet hele dagen ved å late som de hadde glemt  bursdagen for å "redde dagen" med å huske på det få timer/minutter før midnatt. Altså... Hvorfor?

Hjelpes.

GRATULERER MED DAGEN!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Han kom hjem i 21 tiden, sint og sliten, ingen overraskelse eller noe. Veldig trist og sårende, jeg dro hjem og forklarte han pent at jeg er veldig skuffet over han.

kameraet skal leveres tilbake så fort som mulig.

Anonymkode: f05c1...aae

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns du virker ganske sytende. Skjønner at det er dumt at han har glemt bursdagen din. men se løsninger istedenfor å syte. Du har noen valg her, du kan velge å bli hos kjæresten din, vente på at han kommer hjem og kanskje har han en overraskelse til deg. Du kan også velge å dra hjem til deg selv.Du kan velge å minne på kjæresten din at du har bursdag, og se hva han gjør med den informasjonen (nå håper jeg virkelig ikke at du sitter hjemme og syns synd på deg selv, og ikke har gjort ditt ved å f.eks sende han en påminnelsemelding om at du har bursdag!) Du kan velge å gi han kameraet, eller bytte det inn (om det er mulig) eller behold det som en bursdagsgave til deg selv. Du hadde heller ikke behøv å kjøpe så dyr gave til han, det var også ditt valg. Du kunne valgt å kjøpe noe billigere til han, selv om det ikke var på ønskelisten hans. 
 

Du har masse valg, men det valget du har tatt nå; ved å sitte hjemme å synes synd på deg selv, gagner i alle fall ikke deg! Det gjør jo bare at du føler deg bare verre. 

Anonymkode: 944d7...bf2

Sitte hjemme og synes synd på meg selv? Har stått på fra 08 til 16 på jobb. For å så dra hjem til han og få beskjeden at han må jobbe til 20. Så klart blir jeg såret! 

Kameraet kjøpte jeg fordi jeg ville være snill, jeg ville glede han med noe han ønsket seg. Men slik tenkte tydeligvis ikke han.

Anonymkode: f05c1...aae

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Han kom hjem i 21 tiden, sint og sliten, ingen overraskelse eller noe. Veldig trist og sårende, jeg dro hjem og forklarte han pent at jeg er veldig skuffet over han.

kameraet skal leveres tilbake så fort som mulig.

Anonymkode: f05c1...aae

Kunne du ikke bare sendt en litt humoristisk melding som "glemt noe?  😘 " f.eks? Du virker skrekkelig bitter over noe du kunne unngått ved en liten heads up til kjæresten!  Og det med hans ønskeliste høres meget overdrevet ut. 

Anonymkode: 5ebe1...1ee

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Sitte hjemme og synes synd på meg selv? Har stått på fra 08 til 16 på jobb. For å så dra hjem til han og få beskjeden at han må jobbe til 20. Så klart blir jeg såret! 

Kameraet kjøpte jeg fordi jeg ville være snill, jeg ville glede han med noe han ønsket seg. Men slik tenkte tydeligvis ikke han.

Anonymkode: f05c1...aae

Kan også lege til at jeg har vært hos han helt siden i går også kun for å være snill! Trengte så absolutte ikke, da har jeg lov til å bli lei meg altså. For det tar tre timer å kjøre en vei til hjemmebyen/jobben min.

Anonymkode: f05c1...aae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Han kom hjem i 21 tiden, sint og sliten, ingen overraskelse eller noe. Veldig trist og sårende, jeg dro hjem og forklarte han pent at jeg er veldig skuffet over han.

kameraet skal leveres tilbake så fort som mulig.

Anonymkode: f05c1...aae

Åh, jeg skjønner godt at du ble skuffet nå :( Mange her bagatelliserer det, men jeg hadde faktisk blitt kjempelei meg. Hva sa han da du dro?

Anonymkode: db35a...a3f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Han kom hjem i 21 tiden, sint og sliten, ingen overraskelse eller noe. Veldig trist og sårende, jeg dro hjem og forklarte han pent at jeg er veldig skuffet over han.

kameraet skal leveres tilbake så fort som mulig.

Anonymkode: f05c1...aae

*klem*

Gratulerer med å ha overlevd 30-årsdagen! Gruer meg enormt til den selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

<3 Stjeler klemidéen til Katten og sender en selv. Gratulerer så mye med 30årsdagen. Håper noen andre gjorde i stand noe hyggelig for deg!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei... Dere har vært sammen i litt over 1 år, er ikkje samboere, og han velger å ønske seg ei føkkings campingvogn til flere titalls tusenlapper av deg? What the f? Bare alternativene med speilreflekskamera og flatskjerm blir mange tusenlapper det også, om man skal ha bra kamera eller litt størrelse på tv'en. Har han spurt deg om hva du ønsket deg, eller har du gitt han ønsker forresten?

Gratulerer med vel overstått bursdag, TS. Eg skjønner det er kjipt at kjæresten har glemt heile greia, spesielt når det burde være relativt lett å huske når dere faktisk har bursdag så nærme hverandre (+ det er uansett noe som burde vært notert i kalenderen).

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne du ikke bare sendt en litt humoristisk melding som "glemt noe?  😘 " f.eks? Du virker skrekkelig bitter over noe du kunne unngått ved en liten heads up til kjæresten!  Og det med hans ønskeliste høres meget overdrevet ut. 

Anonymkode: 5ebe1...1ee

Heads up? For mye å be om at kjæresten man har vært sammen med i 1 år husker at man blir 30? Hahahahaha. Du som høres bitter og totalt fraværende ut. Det er et rundt tall og en stor dag. Skulle bare mangle at man husker det.


Klem til deg TS! Lever tilbake kamerat og gå ut å feir med venner! Drit i den tosken.

Anonymkode: b8401...d83

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow,bare wow! Skulle tro de fleste i denne tråden var ti år. Det er en bursdag, du er voksen, det er lov å glemme. Det er ikke værre enn at du hadde sendt en melding til han. 

Og, du kjørte til han for hans skyld? Ville ikke du treffe han da? 

Her var det mye merkelig. 

Og nei, jeg er ikke bitter bare fordi jeg forstår at man kan glemme ting. 

Anonymkode: 92006...a72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow,bare wow! Skulle tro de fleste i denne tråden var ti år. Det er en bursdag, du er voksen, det er lov å glemme. Det er ikke værre enn at du hadde sendt en melding til han. 

Og, du kjørte til han for hans skyld? Ville ikke du treffe han da? 

Her var det mye merkelig. 

Og nei, jeg er ikke bitter bare fordi jeg forstår at man kan glemme ting. 

Anonymkode: 92006...a72

Enig i at det var mye merkelig her.. Kjæresten bor 3 timer unna TS sin hjem/jobb og hun dro til ham på torsdag "kun for å være snill" og jobbet som vanlig 8-16 dagen etter.. Så hun har m.a.o vært borte fra 05-19 og gir ham ikke engang sjans til å komme hjem før hun starter en tråd her.. Når skulle han egentlig rekke å feire henne? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. 

Jeg kom på besøk til kjæresten min i går og skal være her over helgen. Vi har vært sammen i ett år. I dag har jeg bursdag og har ikke en gang fått en gratulasjon :( 

Selv har han bursdg om to dager, og kom med ei ønskeliste der alt koster flere tusenlapper. Han er fortsett på jobb, men kommer hjem kl.20, jeg har lyst til å dra hjem før han kommer. 

Er det feil av meg å være lei meg? Asså jeg vil ikke ha noe dyrt en gang, en liten blomst, eller en sjokolade til 20kr, bare så jeg vet at han husker meg. 

 

Anonymkode: f05c1...aae

Har du bursdag den 29.07? Jeg og!

mannen min glemte den halveis og, han har gått rundt hele denne måneden og sagt: "åhh du har bursdag snart, hvilken dag var det gjen? Åja den 29. Det må jeg huske!"

Så kom han hjem etter jobb den 29. Og satt seg på sofaen, da sa jeg.. "Siden jeg fikk dårlig samvittighet kjempe lenge etter, sier jeg bare dette pågrunn av at jeg ikke vil at du skal få den samme dårlige samvittigheten" (jeg hadde HELT glemt bursdagen hans før han minnet meg på det klokken 23.00 samme kveld..

da ble hab helt stille og begynte å tenke som om. han bare "hva da? Hva har jeg gjort? Å herregud, det er bursdagen din!" Så kledde han helt av seg og tok meg med inn på soverommet for gaven min...........

er forblyd vi har vært gift i 5 år, og venter vår første bebis om et par måneder..

også ble han med meg å spille "pokemon go" klokken 21.00 midt i pøseregnet og holdt paraplyen oppe for meg mens jeg løp rundt og fanget så mange pokemon mens jeg hadde satt opp 2 "lures" og et lucky egg. 😊

Anonymkode: b328a...4db

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerer mindre på at han har glemt bursdagen din (jeg husker dessverre ingen bursdager andre enn min egen), men litt av en ønskeliste han har gitt deg, da. Haha, forventningsfull fyr, virker jo som en 13åring som tror han kan ønske seg alt i hele verden til bursdagen sin.

Anonymkode: ccc7c...6a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen som var! Skjønner deg kjempegodt, jeg. Det skulle faktisk bare mangle at man husker bursdagen til kjæresten, er en dag i året liksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...