Gå til innhold

Jeg ser fram til at Trump blir president


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, 2Bhonest skrev:

Der er jo flere kandidater å velge mellom. Gary Johnson for Det libertarianske parti og  Jill Stein for Green Party.

https://en.wikipedia.org/wiki/United_States_presidential_election,_2016

Det Hillary & co gjorde mot Bernie Sanders kan ikke unnskyldes. Hun er en gjennområtten person. Bernie Sanders ville hatt mye mer å stille opp med mot Trump.

Hvis Trump vinner, så har demokratene mye av æren, siden de måtte ha Hillary, selv med skittent spill. Han appellerte til de unge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 2Bhonest
25 minutter siden, ops2 skrev:

Det Hillary & co gjorde mot Bernie Sanders kan ikke unnskyldes. Hun er en gjennområtten person. Bernie Sanders ville hatt mye mer å stille opp med mot Trump.

Hvis Trump vinner, så har demokratene mye av æren, siden de måtte ha Hillary, selv med skittent spill. Han appellerte til de unge.

På hvilken måte er det svaret ditt rettet mot det jeg skrev?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste alternativet i dag er kanskje Gary Johnson. Han ville blitt en god President :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det blir verre for Norge enn amerikanerne. Uten full støtte fra NATO (så og si USA) så kan vi risikere at Russland annekterer Svalbard uten opposisjon. Det vil være katastrofalt for oss.

Anonymkode: 3faf2...431

Trump garanterer full støtte til medlemsland som oppfyller NATOs egne krav om å bruke 2% BNP på forsvar. Bare ved å forholde oss til NATO-avtalen så burde det være greit.

Anonymkode: 677e9...ca0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, UkjentN skrev:

Har du flere grunner til at du ønsker at han skal bli president, eller er det bare pga du liker personligheten hans?

At det står mellom Hillary Clinton og Donald Trump sier en del om det amerikanske folket, og dagens menneskehet generelt, men jeg ville valgt Hillary Clinton overnfor Trump, for landets trygghet sin skyld. Donald Trump spiller på frykten til mennesker, akkurat som FRP.

Ikke et godt valg for å føre et land videre, og føre et land gjennom harde perioder, i trygghet.

Er ikke Arbeiderpartimann, men jeg mener AP reddet Norge, og har holdt Norge på toppen av verdens beste land å bo i i mange år. FRP og Høyre vil føre oss lengre og lengre ned, og gjøre forskjellene på folk større. Vi vil få flere og flere uteliggere, flere og flere fattige, som resulterer i flere og flere ran, mer og mer kriminalitet. Folk er ikke kriminelle for morro skyld. De utsetter ikke friheten sin for morro skyld. De gjør det fordi de er desperate etter penger. AP har alltid passet på at folk er tatt vare på, at folk har fått trygd så de slipper å være kriminelle siden de ikke er i stand til å ha normale jobber.

Folk har tatt tryggheten og suksessen Norge har hatt, for gitt. Og derfor utsatt oss for dagens problemer og farer for fremtiden.

Dette blir for dumt. Fått trygd så de slipper å være kriminelle? Desperate etter penger? Du mener B-gjengen må få trygd så de ikke blir desperate etter penger?? Kriminelle starter jo som oftest med kriminalitet i 14-15 års alderen. Disse går ikke på trygd. Dette handler om glorifisering av vold og bølleoppførsel. Mobbere og andre. Psykopater. Se på land som Japan hvor det er stor forskjell på folk men er et mye tryggere land enn Norge.

Anonymkode: 57b4e...faf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser frem til den dagen Mr. Trump får et slag og blir lidende av afasi, så han ikke får spredt mer av sitt hat mot alle ikke-hvite.

Anonymkode: 491d0...5f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, stan skrev:

Ekte mann, slik som Hitler, Stalin og Mao? 

Da foretrekker jeg heller Hillary, hun vet vi jo har baller. 

Foretrekker du Clinton? Hun som ble kjent med korrupsjon på høyt nivå og flere offentlige løgn? Kan jeg få vite hvorfor du foretrekker en korrupt løgner framfor en ærlig og folkelig kandidat?

Anonymkode: 8465d...fe0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Obama støtter Hillary. Det forteller endel. Har USA gått ad undas med han som president? Nei.

Å få Donald Trump som president, er som å spille russisk rullett med verden. 

Anonymkode: ccb08...410

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Obama støtter Hillary. Det forteller endel. Har USA gått ad undas med han som president? Nei.

Å få Donald Trump som president, er som å spille russisk rullett med verden. 

Anonymkode: ccb08...410

Obamas utenrikspolitikk har vært en katastrofe. Se på Libya, Syria, og flere andre land i Midtøsten og Nord-Afrika. Land som tidligere fungerte bra har blitt ødelagt av hans kriger og støtte til islamistiske opprørere. Dette har også påvirket Europa negativt, både økonomisk og sikkerhetspolitisk. Europas forhold til Russland har også blitt skadet, noe som også påvirker Europa negativt økonomisk og sikkerhetspolitisk. 

Anonymkode: b09cf...b25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Obamas utenrikspolitikk har vært en katastrofe. Se på Libya, Syria, og flere andre land i Midtøsten og Nord-Afrika. Land som tidligere fungerte bra har blitt ødelagt av hans kriger og støtte til islamistiske opprørere. Dette har også påvirket Europa negativt, både økonomisk og sikkerhetspolitisk. Europas forhold til Russland har også blitt skadet, noe som også påvirker Europa negativt økonomisk og sikkerhetspolitisk. 

Anonymkode: b09cf...b25

For det første er det du skriver langt ifra sannheten. Syria har lite med Obama å gjøre. Midtøsten har hatt konflikter i laaange tider.

For det andre : tror du virkelig Trump vil føre en bra utenrikspolitikk med sine ville utspill? Fyren er ustabil og narsisisst!

Donald Trump er farlig for verden.

Anonymkode: ccb08...410

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev at Trump er narsissist fordi jeg alltid har følt det, og når jeg nå googler Donald Trump narcissist, kommer det frem flere psykologer som også omtaler han som det.

Harvards psychologist explain Trump is dangerous because he is literally a narcissistic psychopath:

http://countercurrentnews.com/2016/02/psychologist-explains-trump-is-literally-a-narcissistic-psychopath/

 

Jeg har god intuisjon.

Anonymkode: ccb08...410

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For det første er det du skriver langt ifra sannheten. Syria har lite med Obama å gjøre. Midtøsten har hatt konflikter i laaange tider.

For det andre : tror du virkelig Trump vil føre en bra utenrikspolitikk med sine ville utspill? Fyren er ustabil og narsisisst!

Donald Trump er farlig for verden.

Anonymkode: ccb08...410

Syria var et trygt land før opprøret startet i 2011. Det var starten på borgerkrigen. Obama har støttet opprøret helt fra starten. 

Jeg er ingen tilhenger av Trump. Jeg hadde håper på en annen presidentkandidat. Men jeg tror Clinton blir farligere enn Trump. Jeg tror europeiske politikere vil sette foten ned for Trump hvis han hisser til krig, Clinton vil nok, som Obama, ha mer makt over Europas politikk. I dag har vi ingen selvstendig utenrikspolitikk, Vår utenrikspolitikk styres fra Washington.

Noen mener det er farlig for oss hvis Trump ikke vil bruke like mye penger på NATO som Obama har gjort. Men man glemmer at NATO har blitt bygget kraftig opp de siste årene. Slik Nato har blitt brukt, både til å bombe Libya og til å true Russland gir ikke et mer fredelig Europa, heller tvert imot.

Anonymkode: b09cf...b25

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 HVIS Donald Trump blir valgt til president, og HVIS han oppfører seg slik som han gjør nå for tiden.

 Da blir det sikkert ikke de neste to-tre-fire neste presidentene republikanere...

Anonymkode: 29ea5...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev at Trump er narsissist fordi jeg alltid har følt det, og når jeg nå googler Donald Trump narcissist, kommer det frem flere psykologer som også omtaler han som det.

Harvards psychologist explain Trump is dangerous because he is literally a narcissistic psychopath:

http://countercurrentnews.com/2016/02/psychologist-explains-trump-is-literally-a-narcissistic-psychopath/

 

Jeg har god intuisjon.

Anonymkode: ccb08...410

Hvis du googler Obama narcissist, eller Hillary Clinton narcissist, vil du også finne mye. Jeg tror mange politikere på det nivået har slike trekk. Det er kanskje derfor de har kommet så langt? 

Anonymkode: b09cf...b25

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du googler Obama narcissist, eller Hillary Clinton narcissist, vil du også finne mye. Jeg tror mange politikere på det nivået har slike trekk. Det er kanskje derfor de har kommet så langt? 

Anonymkode: b09cf...b25

Obama er virkelig ingen narsissist. Ikke Hillary heller selv om hun ikke "har alt på stell".

Trump viser i sin væremåte at han er ustabil og kan finne på å gjøre hva som helst i enhver situasjon han føler seg kritisert. 

Anonymkode: ccb08...410

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syria var et trygt land før opprøret startet i 2011. Det var starten på borgerkrigen. Obama har støttet opprøret helt fra starten. 

Jeg er ingen tilhenger av Trump. Jeg hadde håper på en annen presidentkandidat. Men jeg tror Clinton blir farligere enn Trump. Jeg tror europeiske politikere vil sette foten ned for Trump hvis han hisser til krig, Clinton vil nok, som Obama, ha mer makt over Europas politikk. I dag har vi ingen selvstendig utenrikspolitikk, Vår utenrikspolitikk styres fra Washington.

Noen mener det er farlig for oss hvis Trump ikke vil bruke like mye penger på NATO som Obama har gjort. Men man glemmer at NATO har blitt bygget kraftig opp de siste årene. Slik Nato har blitt brukt, både til å bombe Libya og til å true Russland gir ikke et mer fredelig Europa, heller tvert imot.

Anonymkode: b09cf...b25

Det er ikke alltid man vet hva det man støtter kan føre til. Vet om ei venninne som kjenner en fra Syria som kom til Norge for endel år siden. Han fortalte om farlige tilstander der. Han rømte ifra landet fordi det ble for farlig for han der. Assad regimet er ikke noe å spøke med, det er jo et diktatur. Skulle Obama vært passiv eller støttet regimet i Syria mener du?

Obama ser ut til å være en klok mann.

Trump har alt for lite kunnskaper til å styre et land. Hvis han føler ditt eller datt, gjør han det han føler for. Om det er å kritisere andre raser eller gå til krig. Han ser ikke på USA som en del av verden, som en helhet, men som et separat land som skal vise fingeren til andre som ikke følger hans pipe. Han er ingen klok mann, men en egoistisk følelsesstyrt narsissist.  Ingen egenskaper en presient bør ha.

Anonymkode: ccb08...410

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Pest eller kolera?

Anonymkode: 29ea5...f3c

Donald Trump er begge!

Anonymkode: ccb08...410

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Donald Trump er begge!

Anonymkode: ccb08...410

Donald Trump er den en fantastisk mann. Han vil få orden på verden igjen.

Anonymkode: 572ed...c25

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Donald Trump er den en fantastisk mann. Han vil få orden på verden igjen.

Anonymkode: 572ed...c25

Du mener true verdensfreden. 

Anonymkode: e22dd...ab5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...