Gå til innhold

Suppleringsopptaket i dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ah, føler det tyder på at det kan ta lang tid

Anonymkode: 0356e...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

håper det kommer en tydelig oppdatering for alle på søknadssiden når opptaket er over, uansett om man har kommet inn eller ikke, så ikke bare de som har fått tilbud får beskjed om det men så saken er klar for alle.

Anonymkode: 406a9...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så fælt, jeg klarer ikke å gjøre noe annet enn å sitte å sjekke hvert 5. minutt! :/

Anonymkode: e1337...1f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skriver noen på SO sine Facebooksider at de har fått svar! Har sjekket, men jeg har ikke fått noe i hvert fall :(

Noen her som har fått nå?

Anonymkode: e1337...1f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oppdatert hos meg. Ikke fått plass.

Anonymkode: 0356e...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ser dere om det er oppdatert? Jeg ser ingen endring.

Anonymkode: e1337...1f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

oppdatert hos meg. Ikke fått plass.

Anonymkode: 0356e...b1d

Da ser det i hvert fall ut som at man får beskjed uansett om man fikk plass eller ikke. Kan jeg spørre hvordan du fikk vite at du ikke kom inn?

Anonymkode: 406a9...986

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommet høyere på ventelistene

Anonymkode: 0356e...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommet høyere på ventelistene

Anonymkode: 0356e...b1d

Nemlig. Lurer på hvordan det blir for oss som har blank ventelisteplass. Om man får beskjed eller om man bare antar at man ikke kom inn siden ingenting oppdaterte seg

Endret av krampelampe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har venta hele uka på svar inne på SO sjøl.

Jeg har kommet inn på et 1 års studie,men jeg første valget mitt er 3 års bachelor studie.

Jeg var på ventelista nr 4 hele uka nesten og fram til 45min siden så rykka jeg ned til nr2.

Bare håper det blir en oppdattering til eventuelt fra SO slik jeg har mulighet å komme inn på den linja jeg sjøl vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke noe ventelistenummer (virker som UiO ikke har det hos noen?), så da må jeg bare anta at det ikke ble noen plass? :( Kan ikke se at noe har endret seg...

Anonymkode: e1337...1f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skriver nå:

"Vi jobber fortsatt med å rette feilen og ber dere ha tålmodighet inntil alt er i orden. Vi ønsker å kunne gi svar så raskt som overhode mulig.
Mvh Samordna opptak"

Så da betyr det kanskje at ikke alle har fått svar ennå? Fortsetter å håpe... :)

Anonymkode: e1337...1f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har heller ikke noe ventelistenummer (virker som UiO ikke har det hos noen?), så da må jeg bare anta at det ikke ble noen plass? :( Kan ikke se at noe har endret seg...

Anonymkode: e1337...1f1

Jupp, virker som de gir ut flere tilbud enn plasser (dobbelt så mange på mitt studie) og satser på å droppe ventelister og etterfylling. Likevel.. håper det kommer opp klar beskjed for oss uten nummer også, selv om det i utgangspunktet ikke er noen særlig stor sjanse for å komme inn er det fint å vite at løpet er kjørt i hvert fall. Spesielt for oss som er veldig nære poenggrensa.

Anonymkode: 406a9...986

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned to plasser, men vil det si at suppleringsopptaket er ferdig for min del da? Har hverken fått sms eller epost. Vil jo håpe at de to plassene er kun noen som har takket nei, også at selve suppleringa på studiet ikke har blitt gjort enda. 

 

Faen for et stress!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Bonobo skrev:

Har gått ned to plasser, men vil det si at suppleringsopptaket er ferdig for min del da? Har hverken fått sms eller epost. Vil jo håpe at de to plassene er kun noen som har takket nei, også at selve suppleringa på studiet ikke har blitt gjort enda. 

 

Faen for et stress!!

Hehe dårlig opplegg. Du vet at det har skjedd en oppdatering liksom, men du vet ikke om that's it og det var der du havna etter suppleringsopptaket eller om de fortsetter å oppdatere. Regner vel med det er førstnevnte da, at de som ser en oppdatering på søknaden sin uten å ha fått nytt tilbud ikke har kommet inn.

Noen forandring på forsiden din under søknad? Hos meg står det stadig "Du har svart på tilbudet ditt. Fristen for å endre svaret gikk ut 27.07.16 kl. 14:00. "

Anonymkode: 406a9...986

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå som jeg tenker litt på det, så virker det jo nesten som at det må komme et svar til alle uansett, sånn at man kan velge bort å stå på venteliste? Si at man har stått på venteliste siden hovedopptaket på førstevalget og har takka ja til andrevalget. Da bør man vel få muligheten til å velge bort ventelisteplassen sin i dag? for ellers er det jo fare for at man blir tatt inn ut i august på førstevalget etter å ha slått seg til ro med andrevalget. Så jeg regner med det kommer en oppdatering for alle som står på venteliste uansett om de får plass eller ei

Anonymkode: 406a9...986

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk fra 68 til 21 på førstevalget, er det håp eller er det helt ferdig nå?

Anonymkode: 53798...926

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gikk fra 68 til 21 på førstevalget, er det håp eller er det helt ferdig nå?

Anonymkode: 53798...926

Har du mulighet til å takke ja/nei til ventelisteplass?

Anonymkode: 406a9...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rykket opp på ventelisten, men det har jeg gjort ca annenhver dag siden hovedopptaket. Har ikke fått noe melding/epost eller sms. 

Whas that it? Eller får jeg noe beskjed etterhvert...?! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...