Gå til innhold

Erfaring med Macbook?


Enhjørning

Anbefalte innlegg

Vurderer sterkt å kjøpe meg en ny Mac. Har fra før Macbook Pro, vært veldig fornøyd med denne. Men prisen er jo relativt stiv for begge versjonene..Så jeg lurer på hva dere med Macbook (http://www.apple.com/no/macbook/) synes er bra og hva som er negativt. Og hvor stor forskjellen på de to versjonene egentlig er. Setter stor pris på svar! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Enhjørning skrev:

Vurderer sterkt å kjøpe meg en ny Mac. Har fra før Macbook Pro, vært veldig fornøyd med denne. Men prisen er jo relativt stiv for begge versjonene..Så jeg lurer på hva dere med Macbook (http://www.apple.com/no/macbook/) synes er bra og hva som er negativt. Og hvor stor forskjellen på de to versjonene egentlig er. Setter stor pris på svar! :) 

Kjenner kun til MacBook Air med 13" skjerm, og den vil ikke bli bytta ut på svært lenge :):) Pro har jeg ikke kjennskap til, men det er som du sier, de er dyre. Til gjengjeld er de satt sammen av deler som passer med OSx hele veien. Det er som på en PC at de kjøper en drøss med deler, putter det sammen i et chassis, innstallerer Windows og lar det skure. Det er min oppfatning av PC etter mange års bruk :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, tdm900 skrev:

Kjenner kun til MacBook Air med 13" skjerm, og den vil ikke bli bytta ut på svært lenge :):) Pro har jeg ikke kjennskap til, men det er som du sier, de er dyre. Til gjengjeld er de satt sammen av deler som passer med OSx hele veien. Det er som på en PC at de kjøper en drøss med deler, putter det sammen i et chassis, innstallerer Windows og lar det skure. Det er min oppfatning av PC etter mange års bruk :P 

Takk for svar. Jeg vurderer kun Macbook, hverken Air eller Pro denne gangen. Jeg har en egen gaming PC og det er mye trøbbel med den ja :fnise: Den fungerer veldig bra til spill, da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, tdm900 skrev:

Kjenner kun til MacBook Air med 13" skjerm, og den vil ikke bli bytta ut på svært lenge :):) Pro har jeg ikke kjennskap til, men det er som du sier, de er dyre. Til gjengjeld er de satt sammen av deler som passer med OSx hele veien. Det er som på en PC at de kjøper en drøss med deler, putter det sammen i et chassis, innstallerer Windows og lar det skure. Det er min oppfatning av PC etter mange års bruk :P 

Hvordan betalte du Macen? Hele beløpet med engang?

Anonymkode: 9fd10...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bumper litt jeg. 

Er det noen som har erfaring med akkurat denne macbooken? Og burde jeg gå for den rimeligste eller dyreste? :) Skal kjøpe den imorgen så haster litt nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Enhjørning skrev:

Bumper litt jeg. 

Er det noen som har erfaring med akkurat denne macbooken? Og burde jeg gå for den rimeligste eller dyreste? :) Skal kjøpe den imorgen så haster litt nå. 

For å være ærlig så hadde jeg ventet til 2016 oppdateringene kom. Det ryktes at Apple vil gjøre mange oppdateringer på hele Macbook linja deres.

Anonymkode: d3441...b73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For å være ærlig så hadde jeg ventet til 2016 oppdateringene kom. Det ryktes at Apple vil gjøre mange oppdateringer på hele Macbook linja deres.

Anonymkode: d3441...b73

Takk for forslaget men dette er jo MacBook pro. Da fyker jo prisene høyere regner jeg med. Og sto ingenting om de får rose gold :/ Er kun vanlig Macbook som har den fargen nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Enhjørning skrev:

 

Takk for forslaget men dette er jo MacBook pro. Da fyker jo prisene høyere regner jeg med. Og sto ingenting om de får rose gold :/ Er kun vanlig Macbook som har den fargen nå. 

Nei, blir nok over hele linjen og macbook pro vil bli tilgjengelig i alle 4 farger som 12 "en.

Anonymkode: d3441...b73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...