Gå til innhold

Hvordan vet jeg om jeg er vid eller trang??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Leste en plass at dersom man får inn flere fingre enn 2, er man vid... Aner ikke om det stemmer eller ikke, derfor spør jeg her inne. Når kjæresten fingrer meg bruker han alltid 3, men hadde sikkert gått med flere også... Betyr dette at jeg er vid??

Hilsen J17

Anonymkode: a3ac1...b4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, du er helt sikkert ikke vid. Når du blir våt og opphisset går det mange fingre. Og han synes sikkert det er veldig kult å få tre fingre inn. Får håpe han ikke skryter av det.

Tenk på at underlivet vårt er veldig fleksibelt. Det kommer til og med barn ut der..

Anonymkode: 17563...57f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på mye. Jeg har hørt jeg er trang, sånn uvanlig trang. Til og med gutter som har liten penis, sier det. Men allikevel, når de fingrer, og jeg er våt og opphisset, så får de inn 3 fingre, ikke lett, men det funker på en måte.

Anonymkode: e11a7...611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg kåt/våt nok kan han få inn hele hånden med litt lirking. Er jeg ikke det så har jeg problemer med å få inn en vanlig tampong. Har aldri fått til å bruke større tamponger enn ob blå siden jeg ikke får de inn. Ikke bekymre deg. 

Anonymkode: 4f00f...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Leste en plass at dersom man får inn flere fingre enn 2, er man vid... Aner ikke om det stemmer eller ikke, derfor spør jeg her inne. Når kjæresten fingrer meg bruker han alltid 3, men hadde sikkert gått med flere også... Betyr dette at jeg er vid??

Hilsen J17

Anonymkode: a3ac1...b4f

Det betyr at du er vid ja.

Anonymkode: 5e0ed...dfb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det betyr at du er vid ja.

Anonymkode: 5e0ed...dfb

 

Neei huff:( 

Anonymkode: a3ac1...b4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Leste en plass at dersom man får inn flere fingre enn 2, er man vid... Aner ikke om det stemmer eller ikke, derfor spør jeg her inne. Når kjæresten fingrer meg bruker han alltid 3, men hadde sikkert gått med flere også... Betyr dette at jeg er vid??

Hilsen J17

Anonymkode: a3ac1...b4f

Det kan jeg ikke forestille meg! Du er 17, og bekymrer deg for om du er "vid". Har kjæresten klaget?

Det at han får inn 3 fingre betyr jo ikke annet enn at du er våt, og dermed kåt. Hva synes du selv er best da, 1, 2 eller 3 fingre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Resignert skrev:

Det kan jeg ikke forestille meg! Du er 17, og bekymrer deg for om du er "vid". Har kjæresten klaget?

Det at han får inn 3 fingre betyr jo ikke annet enn at du er våt, og dermed kåt. Hva synes du selv er best da, 1, 2 eller 3 fingre?

 

Nei, han har ikke sagt noe om det, men leste bare en plass at mer enn 2 fingre betyr vid haha... 3 er helt perfekt, tror 4 ville vært ubehagelig :P 

Anonymkode: a3ac1...b4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre mannsfingre er jo en del. Jeg har problemer med å få inn det, og jeg er mye eldre enn deg. Du er kanskje veldig opphisset, da går det vel. Jeg kan ikke se at det er særlig deilig? Man stimulerer g-punktet nedre med en finger. Han kan jo ikke bevege de tre fingrene annet enn inn og ut, og det gir begrensede muligheter. Med en finger får man beveget fingeren mer på punktet. 

Anonymkode: 401da...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, han har ikke sagt noe om det, men leste bare en plass at mer enn 2 fingre betyr vid haha... 3 er helt perfekt, tror 4 ville vært ubehagelig :P 

Anonymkode: a3ac1...b4f

Du må ikke tro på det du leser på dette forumet. Det er masse bitre menn som mislykkes med kvinner her, som sprer masse dritt om det motsatte kjønn bare for å hevde seg selv, så det er ikke noe å lese for en ung kvinne som deg. 

De fleste peniser er uansett tjukkere enn tre fingre, så det sier deg selv at dette er normalt å få inn i en skjede. Tampongstørrelser har også lite med saken å gjøre, man bruker større tampong dersom man blør mer. 

Anonymkode: cc26e...b38

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg *tror* at det ideelle er om du er veldig fleksibel når du er kåt *samtidig* som du har god muskelkontroll og kan knipe rundt pikken under hele samleiet.

 

Da er det mulig å kjennes trang ut samme hvor vid du er. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tre mannsfingre er jo en del. Jeg har problemer med å få inn det, og jeg er mye eldre enn deg. Du er kanskje veldig opphisset, da går det vel. Jeg kan ikke se at det er særlig deilig? Man stimulerer g-punktet nedre med en finger. Han kan jo ikke bevege de tre fingrene annet enn inn og ut, og det gir begrensede muligheter. Med en finger får man beveget fingeren mer på punktet. 

Anonymkode: 401da...857

Nå er det jo stor sannsynlighet for at tenårings-fingre er mindre enn fullvoksen mann-fingre og dermed kan tre av de førstnevnte tilsvare to av de sistnevnte.

Anonymkode: b6a58...0d3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tre mannsfingre er jo en del. Jeg har problemer med å få inn det, og jeg er mye eldre enn deg. Du er kanskje veldig opphisset, da går det vel. Jeg kan ikke se at det er særlig deilig? Man stimulerer g-punktet nedre med en finger. Han kan jo ikke bevege de tre fingrene annet enn inn og ut, og det gir begrensede muligheter. Med en finger får man beveget fingeren mer på punktet. 

Anonymkode: 401da...857

Mye eldre...da burde du ha vett på å ikke gjøre ei på 17 enda mer usikker. Man blir videre når man er kåt, så kommer det an på da hvor kåt man er om det går 1,2 eller 3 fingre inn. Dessuten hva du synes er deilig eller ikke hadde vel lite med saken å gjøre her. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...