Gå til innhold

Om du tok din tenåringssønn på fersken


WubWub

Anbefalte innlegg

Dersom jeg ikke hadde visst at sønnen min var homofil/biseksuell hadde jeg nok blitt litt sjokkert (hadde nok blitt det samme dersom jeg hadde funnet han i full vigør med ei jente :fnise: ) Men jeg hadde jo selvsagt stutret: "Oi, beklager!" og lukket døra så raskt som mulig. Romløsningen vår er slik at sønnen og den eventuelle kjæresten må gå igjennom oppholdsrommene for å komme seg ut hovedinngangen (regner med de ikke hadde klatret ut vinduet :P ) så da hadde jeg oppført meg helt vanlig når guttene gikk ut, sagt høflig "hadet bra!" og smilt farvel til denne kjæresten, og etterpå hadde jeg beklaget til sønnen at jeg gikk inn på rommet hans uten å banke, og enten sagt at han burde begynne å låse døra eller sagt at vi bør kanskje se på å finne en nøkkel til låsen på rommet hans (det er ikke noen nøkkel der nå) Så ville jeg spurt hvem denne gutten var og om det var noen jeg og faren kunne få hilse på snart. Kanskje han hadde lyst til å komme på middag en dag? Dersom sønnen var megaflau og ikke ville snakke om det eller avtale en middag ville jeg nok klart å dytte inn i samtalen at jeg håper han er trygg og at det er viktig å bruke beskyttelse, før han sikkert småløp inn på rommet sitt igjen. 

Selv om jeg absolutt ville foretrukket en partner av det annet kjønn til mine barn siden jeg vil ha masse barnebarn (babyer er så kos!) så er jo det viktigste at barna mine er lykkelige. Jeg vil mye heller at min sønn skal være åpent homofil og forstå at det ikke er noe å skamme seg over enn at han skal skjule hvem han er eller presse seg selv inn i ulykkelige forhold med kvinner for å passe inn i en A4-ramme. 

Det jeg ønsker mest for min sønn er at han skal vokse opp og bli lykkelig, og mitt ønske om barnebarn slik at jeg får mange små blidfiser å kose med kan aldri trumfe mitt ønske om at mitt eget barn skal være lykkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det spørs mest på alderen på gutten(e). Stor forskjell i å ta en 13-åring på fersken (da er det nok lurt å følge opp med en samtale om sex, følelser og prevensjon) og en 19.åring (på papiret voksen - mer opp til han om han ønsker samtale eller ikke). 

Jeg har tre barn hvorav en er homofil mann. Jeg har aldri tatt han eller de andre på fersken, men jeg ser jo for meg at det kan være et ganske stort sjokk for foreldre som ikke kjenner til eller har mistanke om legning. Selv har både jeg og far hatt våre anelser helt siden tidlig barndom, så jeg tviler på at vi hadde sett noe annerledes på det enn om vi fersket noen andre av våre barn. 

Men når det er sagt så er jeg veldig glad for at jeg alltid banker på når jeg går inn på rommet til noen av de. Det er noen ting mor ikke ønsker å se. :)

Anonymkode: 7d578...91e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok blitt veldig flau, for det blir man som regel når man braser inn mens noen har sex. Senere ville jeg sikkert mumlet noe om å låse døra og bruk av kondomer. Tror jeg. Jeg har ikke et problem med homofile (selvfølgelig!), så det ville vært det samme for meg egentlig, og fordelen er jo at de ikke kan gjøre hverandre gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke skjedd.

Banker alltid på før jeg går inn i rommet, og går ikke inn før jeg har fått beskjed om at jeg kan komme inn.

Forøvrig vet mine barn at jeg gir en blanke f*** i hvilken legning de har, det eneste jeg bryr meg om er at de blir lykkelige

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldre som banker på døra?! Hva er dette? Mamma gjorde alrdi det, bare busa inn når det passa henne. Ikke at noen gadd å bli med meg hjem uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Den 3.8.2016 at 21.56, Ginavn skrev:

Foreldre som banker på døra?! Hva er dette? Mamma gjorde alrdi det, bare busa inn når det passa henne. Ikke at noen gadd å bli med meg hjem uansett

foreldre burde banke på døra :P

Anonymkode: 40915...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 28.7.2016 at 0.14, Forundret.. skrev:

På samme måte som om det hadde vært en jente!

Signerer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28. juli 2016 at 1.20, WubWub skrev:

mange flotte mødre og flotte potensielle mødre her :takke: varmer et hjerte å se så mye toleranse og kjærlighet

Jeg ville ha blitt sjokkert. Synes ikke noe om slikt.

Anonymkode: b8cce...528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ha blitt sjokkert. Synes ikke noe om slikt.

Anonymkode: b8cce...528

Hva syntes du ikke noe om? Å ta folk på fersken? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...